Jij kan het juist verwoordenquote:Op maandag 2 juli 2007 15:07 schreef B-FliP het volgende:
Daar komt natuurlijk bij kijken dat je soms als man totaal niet in de stemming of met
seks bezig bent, en hij toch ineens komt opzetten... Je hebt echt niet altijd visuele
impulsen nodig, soms is ie er ineens gewoon, als onuitgenodigd bezoek...
Als dat gebeurt in openbare locaties, ben je al snel naar het moment aan het zoeken
om m omhoog te leggen zodat het niet of nauwelijks opvalt (wat ook banaal is als
iemand je daarmee bezig ziet)...
Ik denk dat er maar heel weinig mannen zijn die er vol trots mee rond gaan lopen
in de hoop dat iemand t ziet...
Ik hoop dat vrouwen daar ook aan denken voordat ze zich enigszins bezwaard
gaan voelen bij het zien van een stijve pik...
Op de middelbare school kreeg ik altijd een beurt als ik 'n stijve had. En niet de beurt die ik wilde, maar een 'kom jij maar eens voor het bord uitleggen hoe je som x hebt gemaakt'-beurt.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:04 schreef erodome het volgende:
Iemand die heel perongelijk een stijve heeft(en om eerlijk te zijn, zo vaak komt dat niet voor buiten de odol om!) en die zijn best doet om het niet zo op te laten vallen die valt je er niet lastig mee, die heeft gewoon een klein probleempje voor zichzelf wat erg lullig is voor hem
Ja tenzij je een brandweerslang van 10 meter hebt waardoor je hele broek opzwelt kan je toch wel gewoon naar het bord lopen ?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:39 schreef gronk het volgende:
[..]
Op de middelbare school kreeg ik altijd een beurt als ik 'n stijve had. En niet de beurt die ik wilde, maar een 'kom jij maar eens voor het bord uitleggen hoe je som x hebt gemaakt'-beurt.![]()
a) en dan ziet iedereen dat je 'n stijve hebt.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:43 schreef MouzurX het volgende:
Ja tenzij je een brandweerslang van 10 meter hebt waardoor je hele broek opzwelt kan je toch wel gewoon naar het bord lopen ?
Als je hem gewoon goed positioneerd zie je er niks van hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 18:58 schreef gronk het volgende:
[..]
a) en dan ziet iedereen dat je 'n stijve hebt.![]()
b) dat ding zat ook altijd klem tussen m'n onderbroek, dus dan sta je op en dan komen er dingen niet fijn te zitten...
Dan moet je dus eerst in je kruis gaan graaien voor je naar voren loopt.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je hem gewoon goed positioneerd zie je er niks van hoor![]()
Das toch niet zon probleem ? en anders doe je het niet opzichtigquote:Op maandag 9 juli 2007 20:13 schreef gronk het volgende:
[..]
Dan moet je dus eerst in je kruis gaan graaien voor je naar voren loopt.
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Das toch niet zon probleem ? en anders doe je het niet opzichtig
? vind jij het een probleem dan als iemand zijn lul ff goed legt ?quote:
Wat dat betreft: het valt mij op dat als dames gestressed zijn (omdat ze voor 'n groep iets moeten presenteren, en ze dat eigenlijk doodeng vinden, of ozoiets) dat ze dan *ook* nog 'ns met twee duidelijk zichtpare punten moeten doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:52 schreef Bright het volgende:
En een stijve is wel handig in de sauna - kun je je handoek aan ophangen
Garpje... De dames moeten er maar mee leren leven dat er figuren zijn die nu eenmaal meer uitsteken dan 2 kleine knopjes zo af en toe en dat ze er niet altijd iets aan kunnen doen.
wat de fok boeit dat?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:27 schreef Mojogot het volgende:
Tja, "the worst of two evils".. Dan maar in je broek graaien en het ding goedleggen met de kans dat iemand het zien, dan een grotere kans dat iemand iets ziet.
Jullie zijn allemaal *zo* volwassen, dat zoiets je niets doetquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:15 schreef P8 het volgende:
wat de fok boeit dat?
Uhh ja? mij boeit zoiets echt totaal niet....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:20 schreef gronk het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal *zo* volwassen, dat zoiets je niets doet
ik voel me volwassen omdat ik me niks aantrek van wat anderen ervan zouden kunnen denken als ik mijn johnson even goed moet leggen? Die redenatie snap ik echt niet. Dat heeft daar echt helemaal niks mee te maken imhoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:20 schreef gronk het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal *zo* volwassen, dat zoiets je niets doet
Gemiddeld denkt een man om de 3 seconden aan sex...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gemiddield en het ligt er ook aan hoelang he
En door jouw foto's was het om de 2 seconden.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:05 schreef TherAngelina het volgende:
Dat hangt er toch helemaal vanaf wie het is en in welke situatie?
Mijn oprechte excusesquote:Op maandag 9 juli 2007 13:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Das een pleonasme .... geile slet, groen gras , witte sneeuw, grijze mist etc.
Tautelogie is 2 woorden die hetzelfde betekenen..
Om de 6 secondenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:57 schreef MouzurX het volgende:
Om de 3sec het was toch 11 keer per dag ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |