Niet dagelijks, maar het is echt niet ongewoon ofzo...quote:Op maandag 2 juli 2007 15:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Met lastig gevallen worden bedoel ik iemand die ermee loopt te pronken, opmerkingen geeft of andere maneiren gebruikt om de aandacht erop te vestigen.
Iemand die heel perongelijk een stijve heeft(en om eerlijk te zijn, zo vaak komt dat niet voor buiten de odol om!) en die zijn best doet om het niet zo op te laten vallen die valt je er niet lastig mee, die heeft gewoon een klein probleempje voor zichzelf wat erg lullig is voor hem
quote:Op maandag 2 juli 2007 15:04 schreef erodome het volgende:
Iemand die heel perongelijk een stijve heeft(en om eerlijk te zijn, zo vaak komt dat niet voor buiten de odol om!) en die zijn best doet om het niet zo op te laten vallen die valt je er niet lastig mee, die heeft gewoon een klein probleempje voor zichzelf wat erg lullig is voor hem
Bestel jij nog eens een fristiquote:Op zondag 1 juli 2007 21:35 schreef MouzurX het volgende:
Handig toch voor de vrouwen? weten ze meteen of die man iets in ze ziet![]()
![]()
krijg je dan zo'n ontsettende drang om er op te gaan zitten?quote:Op zondag 1 juli 2007 03:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik word daar zó opgewonden van, hè. Ik bedoel, een stijve piemel!.
Vraag je me nu op een date?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:35 schreef AFX. het volgende:
[..]
Beetje seksueel gefrustreerd en/of vrouwenhater? Ik ken nog wel iemand die het daar graag met je over zou willen hebben. Kunnen jullie elkaar helpen en samen schelden op de wonderlijke wereld van de kut
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:55 schreef TubewayDigital het volgende:
ik zit een beetje in de fotoboeken te bladeren maar > 90% van de foksters hoeft zich geen zorgen te maken want zal nooit een man een stijve bezorgen in het openbaar.
Inderdaad. Ik doe het ook altijd onder het mom van "Je vraagt er zelf om".quote:Op maandag 2 juli 2007 16:54 schreef CarLazar het volgende:
[..]
krijg je dan zo'n ontsettende drang om er op te gaan zitten?
Hoort misschien niet, doe ik wel. Je gaat mij niet wijsmaken dat die mannen alleen maar naar mn gezicht kijken dus ik kijk lekker ook naar iedereen die ik wil bekijkenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:26 schreef Weopj het volgende:
In de sauna vind ik het gewoon ongepast, daarentegen de enige reden waarom ik in de sauna naar iemands piemel zou gaan zitten kijken is als diegene echt ongegeneerd verlekkerd naar me zit te kwijlen. Dat hoort NIET!
Gelukkig, is dit probleem ook weer de wereld uitgeholpen! Fijn joh!quote:Op maandag 2 juli 2007 18:55 schreef TubewayDigital het volgende:
ik zit een beetje in de fotoboeken te bladeren maar > 90% van de foksters hoeft zich geen zorgen te maken want zal nooit een man een stijve bezorgen in het openbaar.
uhmm... bijna elke ochtend hoorquote:
De meeste mannen zullen het wel verbergen, lijkt me. Maar dat komt wel doordat ze (wij) weten dat het provocerend wordt opgevat.quote:Maar stel, man zit in de sauna op bubbels en voelt dat hij stijf begint te worden, dan kan hij zeggen ik blijf nog even zitten alleen dan net niet op de bubbels, hij kan even een handdoek pakken en omdoen, of hij kan lekker met zijn tampeloerig trots door de sauna heen rennen.
De mogelijkheden geven verschillende reactie's.
De man die het probeert te verbergen zal ik best wat om grinniken, eerlijk is eerlijk, maar die neem ik niets kwalijk, de man die dat niet doet neem ik wel wat kwalijk, dat zie ik als provoceren op een plek die daar niet voor bedoeld is.
In alle gevallen geld dat ik er niet mee lastig gevallen wil worden.
Dat dus. Er zit een groot verschil tussen 'de man die ik graag tussen mijn lakens zou willen hebben' en 'die zwerver bij het centraal station', om maar even wat te noemenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... maar dan wel bij een 'slachtoffer' van eigen keuze, niet zomaar willekeurig welke vent...
Kortom wat je zegt is dat als ik langs kom rennen en je swaffel, je dat niet zo leuk vind?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Met lastig gevallen worden bedoel ik iemand die ermee loopt te pronken, opmerkingen geeft of andere maneiren gebruikt om de aandacht erop te vestigen.
quote:
Als zijn hele broek groeit heeft die jongen vast ook een enorm zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:09 schreef Sabine73 het volgende:
Ik vind het wel opwindend en goed voor mijn zelfvertrouwen als ik zie dat de broek van een jongen groeit als hij met me praat
![]()
als jij je nou even je pik in een mal doet, kan je er een maken... heb al 5 clone-a-willy'squote:Op woensdag 4 juli 2007 02:13 schreef P8 het volgende:
[..]
wat de vliegende neuk ben jij nou voor een kloon!!
9 x per dag?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:34 schreef MouzurX het volgende:
ej mannen denken toch 9 keer per dag aan seks ofzo? is dit bij vrouwen dan ook zo ?Of geven die alleen om het innerlijk ?
![]()
Gemiddield en het ligt er ook aan hoelang hequote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:22 schreef Roquefort het volgende:
[..]
9 x per dag?
Da's slechts 1 keer in de 2,5 uur, dan ben je echt mentaal impotent.
Tautologie toch?quote:
Das een pleonasme .... geile slet, groen gras , witte sneeuw, grijze mist etc.quote:Op maandag 9 juli 2007 06:29 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Tautologie toch?of heb ik me Nederlands weer niet voldoende bestudeerd
![]()
Ontopic: de meeste vrouwen weten dat mannen soms geen controle hebben dus schenken er dan voor de rest ook niet veel aandacht aan, in ieder geval zo ervaren ik en mijn vriendinnen het. Ach sommige jongere meisjes (niet dat ik zelf zo oud ben) vinden het leuk, grappig, maarja wij kunnen toch ook zo stijve tepels krijgen? Kou enzo
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |