Het was een serieuze vraag.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik word daar zó opgewonden van, hè. Ik bedoel, een stijve piemel!.
Geile sletquote:Op zondag 1 juli 2007 03:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik word daar zó opgewonden van, hè. Ik bedoel, een stijve piemel!.
Jij bent duidelijk niet goed geintegreerd.quote:
Mja, goede ideeen komen bij mij'snachts, en ik lig tot de middag in mijn kist, vandaar.quote:
Hoe is het D.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:40 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Mja, goede ideeen komen bij mij'snachts, en ik lig tot de middag in mijn kist, vandaar.
Was toch reeds diep in de 70tiger jaren dat je er nog een hebt gezien.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:42 schreef Morwen het volgende:
Ligt aan het tijdstip, de ligging, lengte - breedtegraadAchja, wat denk ik, Goh een stijve.
Toen heb ik idd een kloppend lid van binnen mogen aanschouwen en nee, de plaatjes zijn niet om over naar huis te schrijven.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:44 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Was toch reeds diep in de 70tiger jaren dat je er nog een hebt gezien.
Prachtige, trillende vleesboom.
mhz, onbesneden, trillende knuppel in een kleedhokje, no-enter bij jou?quote:Op zondag 1 juli 2007 03:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Toen heb ik idd een kloppend lid van binnen mogen aanschouwen en nee, de plaatjes zijn niet om over naar huis te schrijven.Geef mij maar de buitenkant, mits besneden
Alleen terroristen hebben een besneden penisquote:Op zondag 1 juli 2007 03:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Toen heb ik idd een kloppend lid van binnen mogen aanschouwen en nee, de plaatjes zijn niet om over naar huis te schrijven.Geef mij maar de buitenkant, mits besneden
Waarom zou je dat triest vinden? Het is niet dat die arme man daar iets aan kan doen.....quote:Op zondag 1 juli 2007 12:12 schreef erodome het volgende:
Ligt er nogal aan, daag ik uit en krijgt iemand daar een stijven van= ok!
Loop ik gewoon onschuldig rond zonder enige seksuele context=niet ok!
In een heel enkel geval zal ik het bedreigend kunnen vinden, maar in de meeste gevallen zal ik het vooral lachwekkend vinden.
In een sauna zal ik het triest vinden, in een parenclub zal ik er niet op of om van kijken(of het moet door mij veroorzaakt zijn bij iemand die ik wel zie zitten, dan ben ik zeer geinterresseerd)
laat het nu ook zo zijn dat een stijve kan opkomen zonder enige seksuele contextquote:Op zondag 1 juli 2007 12:12 schreef erodome het volgende:
Ligt er nogal aan, daag ik uit en krijgt iemand daar een stijven van= ok!
Loop ik gewoon onschuldig rond zonder enige seksuele context=niet ok!
In een heel enkel geval zal ik het bedreigend kunnen vinden, maar in de meeste gevallen zal ik het vooral lachwekkend vinden.
In een sauna zal ik het triest vinden, in een parenclub zal ik er niet op of om van kijken(of het moet door mij veroorzaakt zijn bij iemand die ik wel zie zitten, dan ben ik zeer geinterresseerd)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |