wel chillquote:Op zondag 1 juli 2007 22:57 schreef Pheno het volgende:
Ik heb net een bananen, ananas en perzik smoothie op. Vitaminebom voor deze week
Internet gaat niet uit, maar jij bedoelt wel wat ik begrijpquote:Op zondag 1 juli 2007 22:53 schreef cablegunmaster het volgende:
maar ik moet zo ook weer gaan omdat ik dan weg ben en dan ga ik dus ben ik weg en ga ik etc blabla
komt eropneer dat ik anime ga kijken en internet uitgaat
Slaep Lecker, Heer-ickquote:
Internet uit? Wat is dat?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:53 schreef cablegunmaster het volgende:
maar ik moet zo ook weer gaan omdat ik dan weg ben en dan ga ik dus ben ik weg en ga ik etc blabla
komt eropneer dat ik anime ga kijken en internet uitgaat
Terug van weggeweest. Voor zolang het kan.quote:
Deze jongeman bedoelt dat zijn vader het modem uitschakelt, zodat hij geen verbinding meer kan maken met het internet. Uiteraard is het dan de zaak van CGM dat hij zelf zorg draagt voor alternatieven, zodat hij kan ervaren dat het internet NOOIT uit gaatquote:Op zondag 1 juli 2007 23:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Internet uit? Wat is dat? [afbeelding]
Cheers.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Internet gaat niet uit, maar jij bedoelt wel wat ik begrijp
doedoei
[..]
Slaep Lecker, Heer-ick
[afbeelding]
Hoe bedoel je: voor zolang het kan?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Terug van weggeweest. Voor zolang het kan.
Omdat ik nu naar bed gaquote:
Er was eens een site www.shutdowntheinternet.com. Zag je een zwarte pagina met een grote rooie knop. Als je die aanklikte ging het internet uit.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Deze jongeman bedoelt dat zijn vader het modem uitschakelt, zodat hij geen verbinding meer kan maken met het internet. Uiteraard is het dan de zaak van CGM dat hij zelf zorg draagt voor alternatieven, zodat hij kan ervaren dat het internet NOOIT uit gaat [afbeelding]
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.turnofftheinternet.com/
Oh, toch niet [afbeelding]
Ziet er eng uitquote:Op zondag 1 juli 2007 23:21 schreef MPG het volgende:
Wat dacht je anders van deze:
http://fun.drno.de/flash/ButtonRedBig.swf
Ehm..... Iets. Denk ikquote:Op zondag 1 juli 2007 23:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ziet er eng uit[afbeelding]
Wat doet ie?
Ik durf niet te drukken.quote:
Jazeker lieviequote:
ik druktequote:Op zondag 1 juli 2007 23:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik durf niet te drukken.
Jij? [afbeelding]
* MPG duikt snel bij M-M het bedje inquote:
ltr papierquote:Op maandag 2 juli 2007 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Iedereen gaat naar bed. Slaap lekker schatjes!![]()
![]()
![]()
WhoeAAAHHHH Hij is cool!quote:Op zondag 1 juli 2007 23:54 schreef MPG het volgende:
[..]
ik drukteen toen kwam er weer zo'n knop [afbeelding]
Trusten wurstjequote:
Goeiennacht Henkiequote:Op maandag 2 juli 2007 00:05 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Goodnight papershredder!
Doei Henk!quote:Op maandag 2 juli 2007 00:05 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Goodnight papershredder!
Wil je erover praten?quote:
Van wie ben jij er een?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:17 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Wil je erover praten?
Ik heb helaas geen geld voor bier momenteel. Dus ALS je een pilsje kan missen...
Kloon-alert!quote:
Nietusquote:
maarliefst 4 flesjesquote:Op maandag 2 juli 2007 00:19 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En om hoeveel gaat het dan eigenlijk?
Bavaria Bavaria Bavaria Bavariaquote:Op maandag 2 juli 2007 00:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Breezer - Smirnoff - Safari - Passoa?
I love that shit my friend.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:21 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Bavaria Bavaria Bavaria Bavaria
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |