abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juli 2007 @ 21:31:44 #51
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51073532
zo, net terug van classic gym rotterdam. Moest toch ergens heen en op de site stond dat ze echt hardcore waren
Na 6 euro entree en een amateuristisch lockertje kon ik beginnen. De zaal is erg klein en staat propvol met apparatuur, maar wel allemaal goede apparatuur. Veel vrije gewichten, powerrack, smith etc. Losse dumbells waren ook nog voldoende, ik denk tot kg of 40.
Helaas was het ff zoeken naar de juiste apparaten, alles stond zo vol en het was vrij druk dus het was een beetje improviseren kwa volgorde en gewichten Liepen veel brede mensjes rond, en relatief laag breezergehalte
Ik denk dat ik morgen ff in katendrecht ga kijken, schijnt ook wel goed te zijn
pi_51075569
Kan iemand me helpen?
Ik kan niet naar de sportschool, zal dus alles thuis moeten doen...maar daarom wil ik ook
geen bodybuilder worden, ik wil gewoon wat meer kracht in mun trappen en slagen hebben.
Dus daar zoek ik ook oefeningen voor. ik heb dumbels en een stootzak.

ik hoop dat iemand me wil helpen
pi_51077693
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:31 schreef Fugie het volgende:
zo, net terug van classic gym rotterdam. Moest toch ergens heen en op de site stond dat ze echt hardcore waren
Na 6 euro entree en een amateuristisch lockertje kon ik beginnen. De zaal is erg klein en staat propvol met apparatuur, maar wel allemaal goede apparatuur. Veel vrije gewichten, powerrack, smith etc. Losse dumbells waren ook nog voldoende, ik denk tot kg of 40.
Helaas was het ff zoeken naar de juiste apparaten, alles stond zo vol en het was vrij druk dus het was een beetje improviseren kwa volgorde en gewichten Liepen veel brede mensjes rond, en relatief laag breezergehalte
Ik denk dat ik morgen ff in katendrecht ga kijken, schijnt ook wel goed te zijn
Dumbbells van 40kg hardcore
Signature
  maandag 2 juli 2007 @ 23:22:31 #54
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_51078494
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:04 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Dumbbells van 40kg hardcore
Ik heb er super lang prima mee kunnen trainen. Maar sinds kort ros ik met 45kg dumbells zittend voor de schouders. Zijn er ook genoeg waar 32 het maximale is.
pi_51081274
Pff vandaag met een vriend wezen trainen die nu ook een kaart gehaald heeft. Die bastard deadlift ongetraind net zoveel als ik Upperbody loop ik wel wat voor maar dat boeit me geen drol. Die anus zuipt voor het leven, doet nooit wat aan sport en zul je zien dat hij straks ook effe 80 kg squat ofzo

Maar wel lekker om nu met iemand te kunnen trainen die ongeveer even sterk is
pi_51082754
Ik heb een vraagje, misschien dat hier iemand is die een antwoord heeft: Ik ben met mn arm tegen de klink van een deur gelopen en nu heb ik er een megabloeduitstorting op zitten. Ik voel het niet meer (is meer dan twee dagen terug). Kan ik gewoon gaan trainen met dumbells of is dit nou vragen om problemen?
We are not retreating, we are advancing in another direction. - General Douglas MacArthur
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:08:49 #57
140141 ivosnivo
pi_51085309
FF aanvoelen he, lijkt me niet zon probleem.
pi_51085483
FYI: er is weer het e.e.a. in de aanbieding bij De Tuinen.
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:20:29 #59
153812 Frautie
Frautilicious
pi_51085543
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:26 schreef Videopac het volgende:
Ff een inhaalslagje:
Niemand??
atm werk ik nog niet met 't bijhouden van mijn hartslag. Maar dat wil ik na de zomer wel gaan doen
Is ook handiger voor hardlopen.

Sowieso voel ik aan hoe ik mijn bed uitkom of ik voldoende hersteld ben (spierpijn, maar ik merk soms ook dat ik een verhoogde hartslag heb).
quote:
Ik heb wel eens gehoord dat een front pull down dezelfde spieren aanspreekt als een rear pull down, maar dat je dan minder kans hebt op blessures. Jullie mening?
Heb ik ook gehoord. Ik doe ook alleen maar front. Rear voelt bij mij niet lekker aan
quote:
Is dat bij de Coca Cola in de buurt?
(Videopac heeft ooit anderhalf jaar in Schiedam gewoond...)
Da's bij de oude Coca Cola in de buurt, zitten er niet meer
quote:
Jij ook niet meer, qua gewichten
Gelukkig qua de rest nog wel
quote:
Wat versta jij / verstaan jullie onder schoon eten?
Kijk ff in de OP, daar staat 't imo goed en duidelijk omschreven.
Lees eens wat vaker bij man!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gister een hoop onzekerheid op werk kunnen afsluiten, gehoord dat ik promotie maak en voor 't eerst in weken weer eens heerlijk getraind

Was wel high rep dag, maar 't ging toch erg lekker!
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 03:35 schreef dyslexie_man het volgende:
Ik heb een vraagje, misschien dat hier iemand is die een antwoord heeft: Ik ben met mn arm tegen de klink van een deur gelopen en nu heb ik er een megabloeduitstorting op zitten. Ik voel het niet meer (is meer dan twee dagen terug). Kan ik gewoon gaan trainen met dumbells of is dit nou vragen om problemen?
Ik met de nadruk op ik zou gewoon lekker gaan trainen. Blauwe plekken horen erbij.

Probeer alleen niet nogmaals tegen die plek aan te rossen. Dat kan heel erg zeer doen
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_51087938
tvp
pi_51088163
M'n trainingsmaatje begon ineens een oefening tegen hangtieten voor te stellen.
Subtiel hoor, en bedankt eh!
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_51090636
hehehe

vandaag maar niet trainen. Land half 8 op schiphol. Daarna nog naar huis.
pi_51090869
Na een jaar lang strak om 16:00u te hebben getraint ben ik toch maar begonnen met sochtends te trainen. Heb altijd een hekel gehad aan sochtends trainen, ik had het gevoel dat ik nog niet genoeg eten binnen had en voelde me nog altijd een beetje sloom.

Nu vanochtend voor de eerste keer in JAREN dat ik sochtends ging trainen.
Ik kwam aan, bankdrukken opwarmen met 60kg (wat voelde als 40kg) dus daarna gelijk door naar 8x90kg. Ook dit ging razendsnel dus gewoon verhogen naar 110x6. Wederom ging het supersoepel dus maar even verder naar 120x6. Ik weet niet wat ik had maar ik had bokitokracht en het ging heerlijk

Ineens dacht ik, misschien maar weer eens toppen. Dus 140kg erop (in het verleden 1x137,5 gedaan, 2x tot nu toe gered) en ja hoor, hij ging soepel langzaam zakkend tot de borst en in een vloeiende beweging terug. De spotter zei dat 150kg er zeker ook in zat maar ik ben al wat tevreden met 140kg, de mentale grens is overschreden!!

Mijn dag kan niet meer kapot
pi_51091253
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:08 schreef McGilles het volgende:
Nu vanochtend voor de eerste keer in JAREN dat ik sochtends ging trainen.

spotter zei dat 150kg er zeker ook in zat maar ik ben al wat tevreden met 140kg, de mentale grens is overschreden!!
...en toen werd je echt wakker!

140, gefeliciteerd! S'ochtends ben ik op m'n best, ook een lege sportschool is wel zo fijn.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_51091902
140, 3 dikke plates.

Respect

Mijn maatje gaat op het moment als een speer op Creatine Ethyl Ester. Hij heeft gisteren 170 getopt op deadliften. Alleen jammer dat die nerd niet meer normaal squat, alleen safety, en door een blessure niet kan benchen, anders zou hij heel aardig kunnen presteren op een PL-meet.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 15:32:39 #66
140141 ivosnivo
pi_51095848
Gefeliciteerd met de promotie Frautie!

Ik train toch het liefst 's avonds. Behalve als ik weinig slaap heb gehad, dan 's morgens omdat ik dan nog wel redelijk fit ben.
pi_51098417
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:22 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik heb er super lang prima mee kunnen trainen. Maar sinds kort ros ik met 45kg dumbells zittend voor de schouders. Zijn er ook genoeg waar 32 het maximale is.

Ik zit er nog lang niet aan hoor
Signature
pi_51098488
Bij ons gaan ze tot 50 kilo, dat is toch best hardcore?

Ik kan er alleen nog maar van dromen
Pain is temporary, pride is forever
pi_51098527
Lijkt me vrij logisch dat je 's ochtends beter traint.. maargoed.. Voor ik m'n bed uitga is er echt nog geen sportschool open
Signature
pi_51098730
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:18 schreef BertV het volgende:

[..]

...en toen werd je echt wakker!

140, gefeliciteerd! S'ochtends ben ik op m'n best, ook een lege sportschool is wel zo fijn.
soms die is van mij ook op zaterdagochtend al om 0900 geopend, dat is echt goed, helemaal je in eentje, geen gelul, geen domme breezers, geen mongooltjes die alleen maar bba trainen, echt lekker dan

Het viel me trouwens vandaag weer eens op hoeveel mensen hun rug echt niet fatsoenlijk trainen. Er lopen bij ons echt weinig mensen rond met enige diepte in hun rug, sommige gaan nog wel voor de " vleugeltjes", maar voor de rest is het echt treurig...

Overigens vandaag lekker weer overhead squats gedaan, veel setjes, tot 40 kg gegaan (en weer terug), voelt echt goed nou in m'n bovenrug. Daarna nog wat deadlifts, maar dat schoot niet op meer na die squats, nog wat mp's met dumbells, 5x5x22 Nog wat pushups en een lichtere schouder oefening voor balans in de schouders en klaar was kees.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_51098848
bikkel ik zit nu op 15 kg OH-squats. Bedoeling is voor het einde van de vakantie in ieder geval setjes met de stang van 20 kg (en meer) te doen.
pi_51099028
Logisch? Mijn sportschool gaat om 7 uur open, maar dan moet ik echt nog op gang komen. Als ik jullie zo hoor moet ik het misschien toch maar is proberen
Pain is temporary, pride is forever
pi_51099082
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:56 schreef no-look het volgende:
bikkel ik zit nu op 15 kg OH-squats. Bedoeling is voor het einde van de vakantie in ieder geval setjes met de stang van 20 kg (en meer) te doen.
ah jung, eitje
Als je eenmaal die techniek/balans hebt gevonden zal je ook wel een sprong(etje) qua gewicht maken. Die 20 moet je echt wel makkelijk kunnen halen, zeker binnen 'n maand oid, tenzij van die maand 3 weken lang je kop eraf gaat zuipen op salou
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_51102049
is ook, maar OH squats hebben geen prioriteit. Als ik mijn full squat naar 80 kg kan brengen, dat zou pas gaaf zijn. 70 zit er inmiddels zeker in, 5*3*64 was peanuts.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:59:11 #75
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_51102865
Heej mensen

even vraagje ik ga over 3 dagen voor 3 weken op vakantie, ik neem mijn dumbels mee en verder doe ik opdrukken voor rug.
Maar ik wil graag elke dag mijn biceps trainen als dat kan is dit eventueel mogenlijk met behulp van eiwit shake elke dag na het sporten of voor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')