Dumbbells van 40kg hardcorequote:Op maandag 2 juli 2007 21:31 schreef Fugie het volgende:
zo, net terug van classic gym rotterdam. Moest toch ergens heen en op de site stond dat ze echt hardcore waren![]()
Na 6 euro entree en een amateuristisch lockertje kon ik beginnen. De zaal is erg klein en staat propvol met apparatuur, maar wel allemaal goede apparatuur. Veel vrije gewichten, powerrack, smith etc. Losse dumbells waren ook nog voldoende, ik denk tot kg of 40.
Helaas was het ff zoeken naar de juiste apparaten, alles stond zo vol en het was vrij druk dus het was een beetje improviseren kwa volgorde en gewichtenLiepen veel brede mensjes rond, en relatief laag breezergehalte
![]()
Ik denk dat ik morgen ff in katendrecht ga kijken, schijnt ook wel goed te zijn
Ik heb er super lang prima mee kunnen trainen. Maar sinds kort ros ik met 45kg dumbells zittend voor de schouders. Zijn er ook genoeg waar 32 het maximale is.quote:
atm werk ik nog niet met 't bijhouden van mijn hartslag. Maar dat wil ik na de zomer wel gaan doenquote:
Heb ik ook gehoord. Ik doe ook alleen maar front. Rear voelt bij mij niet lekker aanquote:Ik heb wel eens gehoord dat een front pull down dezelfde spieren aanspreekt als een rear pull down, maar dat je dan minder kans hebt op blessures. Jullie mening?
quote:Is dat bij de Coca Cola in de buurt?
(Videopac heeft ooit anderhalf jaar in Schiedam gewoond...)
Gelukkig qua de rest nog welquote:Jij ook niet meer, qua gewichten![]()
Kijk ff in de OP, daar staat 't imo goed en duidelijk omschreven.quote:Wat versta jij / verstaan jullie onder schoon eten?
Ik met de nadruk op ik zou gewoon lekker gaan trainen. Blauwe plekken horen erbij.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:35 schreef dyslexie_man het volgende:
Ik heb een vraagje, misschien dat hier iemand is die een antwoord heeft: Ik ben met mn arm tegen de klink van een deur gelopen en nu heb ik er een megabloeduitstorting op zitten. Ik voel het niet meer (is meer dan twee dagen terug). Kan ik gewoon gaan trainen met dumbells of is dit nou vragen om problemen?
...en toen werd je echt wakker!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:08 schreef McGilles het volgende:
Nu vanochtend voor de eerste keer in JAREN dat ik sochtends ging trainen.
spotter zei dat 150kg er zeker ook in zat maar ik ben al wat tevreden met 140kg, de mentale grens is overschreden!!
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:22 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb er super lang prima mee kunnen trainen. Maar sinds kort ros ik met 45kg dumbells zittend voor de schouders. Zijn er ook genoeg waar 32 het maximale is.
soms die is van mij ook op zaterdagochtend al om 0900 geopend, dat is echt goed, helemaal je in eentje, geen gelul, geen domme breezers, geen mongooltjes die alleen maar bba trainen, echt lekker danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:18 schreef BertV het volgende:
[..]
...en toen werd je echt wakker!
140, gefeliciteerd! S'ochtends ben ik op m'n best, ook een lege sportschool is wel zo fijn.
ah jung, eitjequote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:56 schreef no-look het volgende:
bikkelik zit nu op 15 kg OH-squats. Bedoeling is voor het einde van de vakantie in ieder geval setjes met de stang van 20 kg (en meer) te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |