quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:24 schreef Sev het volgende:
Natasia:"Wel sexy zo hoor, godsamme kind"
*agrees*
Wat een boel dozenquote:
Zou ik het goed hebben, met de paal?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:25 schreef Kinga het volgende:
Ik denk idd een stripact. Ze is een politievrouwtje.
Het is gewoon schattig.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda:Is het hier precies zoals je dacht?
Nadia:Nee
Amanda:Anders?
![]()
Liever iemand met een mooi koppie (Lieke) dan die rare hoor..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Alleen jammer dat ze al een soort van stripact hebben gehad.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:28 schreef PumaStreamer het volgende:
Volgens mij word natasia gewoon geili van lieke
Zeker. Alleen zal Lieke zich niet zo makkelijk door haar laten aanranden als Nena.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:28 schreef PumaStreamer het volgende:
Volgens mij word natasia gewoon geili van lieke
smerigquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:28 schreef farceman het volgende:
Natasia fleurt wel weer op met Lieke. Trek haar nu wel wat beter
Het heeft in mijn ogen wel meerwaarde als zo'n act ook door "eigen volk" wordt uitgevoerd.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Alleen jammer dat ze al een soort van stripact hebben gehad.
Jah dat was pas smerig..en toen had natas nog hangtieten en was ze dikker en ranziger..kan je nagaan hahaa...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker. Alleen zal Lieke zich niet zo makkelijk door haar laten aanranden als Nena.
Zeker wetenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het heeft in mijn ogen wel meerwaarde als zo'n act ook door "eigen volk" wordt uitgevoerd.![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:30 schreef scanman01 het volgende:
Ze heeft ook handboeien.... lol...
Volgens mij hoorde hij wat Natas tegen Amanda zei..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij weet Huub ook nergens van
En we weten wat voor problemen dat kan geven (toen hij voor een gesloten deur stond).quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij weet Huub ook nergens van
Hahaha, jah..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:32 schreef itsme het volgende:
OMG wat klinkt dat wijf weer verwend.![]()
Volgens mij vind Nadia hetzelfde
Tja alles wat naar Huub en Lieke trekt heeft hier de voorkeur.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:28 schreef farceman het volgende:
Natasia fleurt wel weer op met Lieke. Trek haar nu wel wat beter
Haha was komisch inderdaad, helaas afgekapt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit hardop te lachen om het monoloogje van Amanda.
Ze WIL de krant niet lezen, of een groot bedrijf hebben, maar als ze het zou willen zou ze het wel kunnen bewerkstelligen.
tis echt 1 groot pretpark die wereld van Amandaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit hardop te lachen om het monoloogje van Amanda.
Ze WIL de krant niet lezen, of een groot bedrijf hebben, maar als ze het zou willen zou ze het wel kunnen bewerkstelligen.
Het erge is nog dat ze zichzelf heel slim vindt.... Ik wist echt niet dat er zulke domme mensen bestonden...quote:
Omdat het een huilie was, die zich niet over zn kleine ergernisjes heen kon zetten voor zijn 'vriend' Jaap.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:36 schreef farscapevr6 het volgende:
kom net terug van een spannend avondje bowlen
kan iemand me vertellen waarom die vriend van jaap weg is?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:37 schreef Kinga het volgende:
een zweep!!!
Ik schud maar eens met mijn hoofd..stomverbaasd...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:35 schreef lorence1 het volgende:
Amanda: ik ga nooit met het openbaar vervoer.
ik pak overal een taxi heen
[afbeelding]
ik denk idd dat jaap heel vervelend gaat reagerenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:38 schreef farceman het volgende:
Dit wordt vrees ik een grote anticlimax
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:35 schreef Villalux het volgende:
De tour bijna.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:38 schreef maril het volgende:
[..]
, nee hoor , maar ik ben niet zo hypocriet te denken dat ze schoon rijden dat doen ze al
zolang er wielrennen is(zoetemelk, Merkx ect ect)en toch vind ik het een fantastische sport.
Niet alleen een zakenman dus......maar ook verstand van vrouwen....quote:
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:39 schreef Desii het volgende:
SToer dat ze het durft hoor!!!
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:40 schreef Sporti het volgende:
[..]
John de Mol bij Nova schatte ik op 69
Hahaha zo trots!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:41 schreef Kinga het volgende:
Kijk die Huubje eens grijnzen!!!!
Haha, die blonde inderdaadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:41 schreef yellowfirst het volgende:
Moet gelijk aan Police Acedamy denken nu...
Dit is toch gewoon hardstikke leuk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:43 schreef yellowfirst het volgende:
Papa Lieke zal nu ook wel blij zijn......![]()
Volgens mij kon hij niet om zijn polsenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:43 schreef mootie het volgende:
Kuthuilie Jaap doet de handboeien meteen af...
Snap jij dat mensen haar een manwijf noemen? Of jochie?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:45 schreef Kinga het volgende:
Wow, sexy hoor.
absoluut, niets mis mee!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:45 schreef Zora01 het volgende:
je kan zeggen wat je wilt, maar ze heeft echt wel een mooi figuurtje hoor..
Lieke ...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Absoluut! Die loopt er dag en nacht horig bij. Lieke Top Wijffie!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:47 schreef avonne het volgende:
oh, dat bedoel ik.... even naar Huub lopen en hem zoenen om te bewijzen dat hij nog steeds haar baasje is.
Valt me erg tegen van haar.
Dat is echte liefde mevrouw.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:47 schreef avonne het volgende:
oh, dat bedoel ik.... even naar Huub lopen en hem zoenen om te bewijzen dat hij nog steeds haar baasje is.
Ik vind het meer iets van: Kijk hier is Lieke en dat is Huub... mijn maatje.... en we zijn beresterk saampjes...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:47 schreef avonne het volgende:
Die haat Lieke, en die haat waarschijnlijk vrouwen in het algemeen, denk ik.quote:
ik begin het ook te geloven ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Die haat Lieke, en die haat waarschijnlijk vrouwen in het algemeen, denk ik.
dat denk ik ook. Als je zijn lichaamstaal ziet als er een vrouw in de buurt is.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:49 schreef carpediem23 het volgende:
Wat cool van Lieke, en haar lichaam ziet er op de caps echt super uit!!!!
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het meer iets van: Kijk hier is Lieke en dat is Huub... mijn maatje.... en we zijn beresterk saampjes...
Ja. Was het nou voor Jaap of niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een nonsens......... ze kust haar vriendje....... dus ze bewijst hem dat hij haar baasje is?
Dennix moet Lieke na doen. In de zin van i nde kast zitten.. Dan kan die d'r gelijk uit komen..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
en dat zijn ze ook!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het meer iets van: Kijk hier is Lieke en dat is Huub... mijn maatje.... en we zijn beresterk saampjes...
waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk het wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:50 schreef itsme het volgende:
Ik vraag me nu af is Natasja nu oprecht of niet?
Allemaal nijd johquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Snap jij dat mensen haar een manwijf noemen? Of jochie?![]()
Dat was waarschiinlijk wel haar bedoeling. Maar ging weer eens niet door.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:51 schreef Missy_1974 het volgende:
stond tas te zoenen met mitch ?????????
Ja goed dat jij er bent om me daar aan te blijven herinneren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk het wel.
Wat niet wil zeggen dat het geen kutwijf is.
Wat itsme zegt. Hij doet zo zenuwachtig en raar bij vrouwen. Hij presenteert zich als een player, maar handelt daar totaal niet naar.quote:
DAT BEDOEL IK!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Onvoorstelbaar. Lieke is een echte klasbak. (een paar dagen geleden rukte jApio de kleren van haar lijf en dan dit als antwoord geven)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niks neptieten, die naturelle borsten van Lieke zijn primaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:52 schreef noltje het volgende:
GO,Lieke,GO
Geweldig sexy act, allen nu nog een paar tieten laten aanmeten.![]()
NIET naar de bergmankliniek, die heeft Natasia's tieten al verkloot, die zijn niet even groot, a-symetrie's,nog steeds hangend en teveel naar buiten staand.![]()
Volgens mij werken daar een stel bouwvakkers.![]()
vind ik juist top van derquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:47 schreef avonne het volgende:
Je hoeft alleen maar even wat filmpjes van de groupiedag te bekijken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat itsme zegt. Hij doet zo zenuwachtig en raar bij vrouwen. Hij presenteert zich als een player, maar handelt daar totaal niet naar.
*Agrees*quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:53 schreef Haunter het volgende:
[..]
Niks neptieten, die naturelle borsten van Lieke zijn prima![]()
en een aantal hier op fok.................quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:51 schreef wolferl het volgende:
Ik dacht serieus, dit wordt een afgang voor Lieke. Maar ow ow ow dit deed ze echt met klasse, ik ben helemaal weg van der, en wat een mooi lichaam heeft dat meiske. Denniks en Amandel eat your heart out.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Snap jij dat mensen haar een manwijf noemen? Of jochie?![]()
Gelukkig. Ik heb Mitch vrij hoog zitten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was waarschiinlijk wel haar bedoeling. Maar ging weer eens niet door.
Absoluut ja. er zijn momenten dat je dat bijna zou vergetenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat het geen kutwijf is.
Wat is het ook een minne rat.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:54 schreef mootie het volgende:
Oh god....... Brian vindt dat Lieke het dansje van Amanda nadeed.......
uit die lelijke bekvan rat geen lovende woorden over Liekequote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:54 schreef mootie het volgende:
Oh god....... Brian vindt dat Lieke het dansje van Amanda nadeed.......
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:52 schreef noltje het volgende:
Geweldig sexy act, allen nu nog een paar tieten laten aanmeten.![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:55 schreef mootie het volgende:
Brian voelt zich leeg.
Wie wil hem inkoppen?
Ik wil hem wel neer koppenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:55 schreef mootie het volgende:
Brian voelt zich leeg.
Wie wil hem inkoppen?
Ze kijkt een beetje jaloers uit haar ogen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:54 schreef mazaru het volgende:
En Amanda wordt met het uur onzekerder![]()
[afbeelding]
ja geweldigquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:57 schreef noltje het volgende:
[..]
Ze kijkt een beetje jaloers uit haar ogen.
Komt aandacht tekort.
Sjips, moet ik de lovende woorden uit mijn vorige post inslikken?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
uit die lelijke bekvan rat geen lovende woorden over Lieke![]()
Juist. Dit was weer helemaal DGK zoals ik het graag zie. Miljonairs zie elkaar de loef afsteken met een meesterlijke act, niet vulgair, niet smerig, wel sensatie, heel creatief en het hoeft echt niet helemaal bloot. Gewoon SCHITTEREND !quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:53 schreef FdW het volgende:
[..]
DAT BEDOEL IK!
Niet schelden, niet zeuren, niet naar de telefoon rennen om achter te klagen, maar met enorm veel klasse en humor laten zien wie ze is.
LIEKE..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sommige mensen draaien een beetje door hier geloof ikquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:58 schreef Desii het volgende:
Nou bij die cd van nowlife is gelijk een videoclip met in de hoofdrol onze eigen Lieke![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist. Dit was weer helemaal DGK zoals ik het graag zie. Miljonairs zie elkaar de loef afsteken met een meesterlijke act, niet vulgair, niet smerig, wel sensatie, heel creatief en het hoeft echt niet helemaal bloot. Gewoon SCHITTEREND !
[afbeelding]
he?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sjips, moet ik de lovende woorden uit mijn vorige post inslikken?
Er was in ieder geval even een soundlock, over de rest kan ik niet meepratenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:59 schreef mootie het volgende:
Was er nou een soundlock bij Amanda en Brian of ben ik gek?
En tegen Amanda altijd maar zeggen dat ze eerst moet nadenken...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:59 schreef Dark het volgende:
Brian vindt het kudt, dat hij haar kudtvrouw heeft genoemd en I focking hate you, maar hij was boos.
Amanda doet ook een potje mee..... zij is zo niet!quote:Op zondag 1 juli 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
Brian is weer bezig met verbale zelfbevrediging.
Instigator is niet alleen pijnigen, meer 'het initiatief nemen'.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
Brian: Waarom ben ik nooit de instigator, ik kan gewoon geen mensen pijnigen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist. Dit was weer helemaal DGK zoals ik het graag zie. Miljonairs zie elkaar de loef afsteken met een meesterlijke act, niet vulgair, niet smerig, wel sensatie, heel creatief en het hoeft echt niet helemaal bloot. Gewoon SCHITTEREND !
[afbeelding]
Weet ik, maar zoiets zei hij.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Instigator is niet alleen pijnigen, meer 'het initiatief nemen'.
nu niet meer hahaquote:Op zondag 1 juli 2007 00:02 schreef Zora01 het volgende:
komt amanda dr tepel nu uit dr jurkje?
Die gozer kan alleen maar aan zichzelf complimentjes uitdelen.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Maar de rat wil nog wat narigheid ventileren als dompertje op deze prachtige avond![]()
Maar wel in negatieve zinquote:Op zondag 1 juli 2007 00:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Instigator is niet alleen pijnigen, meer 'het initiatief nemen'.
sorry, ik volg je nietquote:Op zondag 1 juli 2007 00:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja , luister naar het gezeik van Braajen...
Ja, je mag van me aannemen dat ik dat ook deed en doequote:Op zondag 1 juli 2007 00:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
zo had ik me het programma ook voorgesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |