quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:24 schreef Sev het volgende:
Natasia:"Wel sexy zo hoor, godsamme kind"
*agrees*
Wat een boel dozenquote:
Zou ik het goed hebben, met de paal?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:25 schreef Kinga het volgende:
Ik denk idd een stripact. Ze is een politievrouwtje.
Het is gewoon schattig.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda:Is het hier precies zoals je dacht?
Nadia:Nee
Amanda:Anders?
![]()
Liever iemand met een mooi koppie (Lieke) dan die rare hoor..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Alleen jammer dat ze al een soort van stripact hebben gehad.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:28 schreef PumaStreamer het volgende:
Volgens mij word natasia gewoon geili van lieke
Zeker. Alleen zal Lieke zich niet zo makkelijk door haar laten aanranden als Nena.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:28 schreef PumaStreamer het volgende:
Volgens mij word natasia gewoon geili van lieke
smerigquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:28 schreef farceman het volgende:
Natasia fleurt wel weer op met Lieke. Trek haar nu wel wat beter
Het heeft in mijn ogen wel meerwaarde als zo'n act ook door "eigen volk" wordt uitgevoerd.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Alleen jammer dat ze al een soort van stripact hebben gehad.
Jah dat was pas smerig..en toen had natas nog hangtieten en was ze dikker en ranziger..kan je nagaan hahaa...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker. Alleen zal Lieke zich niet zo makkelijk door haar laten aanranden als Nena.
Zeker wetenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het heeft in mijn ogen wel meerwaarde als zo'n act ook door "eigen volk" wordt uitgevoerd.![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:30 schreef scanman01 het volgende:
Ze heeft ook handboeien.... lol...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |