Ze kijkt een beetje jaloers uit haar ogen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:54 schreef mazaru het volgende:
En Amanda wordt met het uur onzekerder![]()
[afbeelding]
ja geweldigquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:57 schreef noltje het volgende:
[..]
Ze kijkt een beetje jaloers uit haar ogen.
Komt aandacht tekort.
Sjips, moet ik de lovende woorden uit mijn vorige post inslikken?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
uit die lelijke bekvan rat geen lovende woorden over Lieke![]()
Juist. Dit was weer helemaal DGK zoals ik het graag zie. Miljonairs zie elkaar de loef afsteken met een meesterlijke act, niet vulgair, niet smerig, wel sensatie, heel creatief en het hoeft echt niet helemaal bloot. Gewoon SCHITTEREND !quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:53 schreef FdW het volgende:
[..]
DAT BEDOEL IK!
Niet schelden, niet zeuren, niet naar de telefoon rennen om achter te klagen, maar met enorm veel klasse en humor laten zien wie ze is.
LIEKE..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sommige mensen draaien een beetje door hier geloof ikquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:58 schreef Desii het volgende:
Nou bij die cd van nowlife is gelijk een videoclip met in de hoofdrol onze eigen Lieke![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist. Dit was weer helemaal DGK zoals ik het graag zie. Miljonairs zie elkaar de loef afsteken met een meesterlijke act, niet vulgair, niet smerig, wel sensatie, heel creatief en het hoeft echt niet helemaal bloot. Gewoon SCHITTEREND !
[afbeelding]
he?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sjips, moet ik de lovende woorden uit mijn vorige post inslikken?
Er was in ieder geval even een soundlock, over de rest kan ik niet meepratenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:59 schreef mootie het volgende:
Was er nou een soundlock bij Amanda en Brian of ben ik gek?
En tegen Amanda altijd maar zeggen dat ze eerst moet nadenken...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:59 schreef Dark het volgende:
Brian vindt het kudt, dat hij haar kudtvrouw heeft genoemd en I focking hate you, maar hij was boos.
Amanda doet ook een potje mee..... zij is zo niet!quote:Op zondag 1 juli 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
Brian is weer bezig met verbale zelfbevrediging.
Instigator is niet alleen pijnigen, meer 'het initiatief nemen'.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
Brian: Waarom ben ik nooit de instigator, ik kan gewoon geen mensen pijnigen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist. Dit was weer helemaal DGK zoals ik het graag zie. Miljonairs zie elkaar de loef afsteken met een meesterlijke act, niet vulgair, niet smerig, wel sensatie, heel creatief en het hoeft echt niet helemaal bloot. Gewoon SCHITTEREND !
[afbeelding]
Weet ik, maar zoiets zei hij.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Instigator is niet alleen pijnigen, meer 'het initiatief nemen'.
nu niet meer hahaquote:Op zondag 1 juli 2007 00:02 schreef Zora01 het volgende:
komt amanda dr tepel nu uit dr jurkje?
Die gozer kan alleen maar aan zichzelf complimentjes uitdelen.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Maar de rat wil nog wat narigheid ventileren als dompertje op deze prachtige avond![]()
Maar wel in negatieve zinquote:Op zondag 1 juli 2007 00:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Instigator is niet alleen pijnigen, meer 'het initiatief nemen'.
sorry, ik volg je nietquote:Op zondag 1 juli 2007 00:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja , luister naar het gezeik van Braajen...
Ja, je mag van me aannemen dat ik dat ook deed en doequote:Op zondag 1 juli 2007 00:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
zo had ik me het programma ook voorgesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |