Houten boxers ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:13 schreef cultheld het volgende:
Draag je zijn boxers ook?
Neuh. Alleen als ondergoed verkoper.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:16 schreef tong80 het volgende:
Maar kennen jullie hem nog als tenniser ?
nee, alleen jij bent zo oudquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:16 schreef tong80 het volgende:
Speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:18 schreef Burghardt het volgende:
Martin Verkerk ontbreekt.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:30 schreef TheYoung1 het volgende:
Pat Cash, Mats Wilander, Borris Becker, Nastase en IVAN LENDLL!!!
He bah, dat melkmuil. De "ideale schoonzoon"quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:29 schreef TheYoung1 het volgende:
Er loopt nu een docu over hem op BBC2...
Zijn schuld dat ik nu hippie genoemdt wordquote:
Borg was emotie op zijn manier.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:46 schreef Ericr het volgende:
Van Borg ging we naar robot Lendl. Beiden absolute toppers, maar ik zag in die tijd toch liever Connors of McEnroe. Emotie i.p.v. robots
Ik vond dat juist het geweldige aan Lendl, nooit geen krimp geen emotie geen teken van zwakte! Je zag 'm wel steeds lelijker worden, dat welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:46 schreef Ericr het volgende:
Van Borg ging we naar robot Lendl. Beiden absolute toppers, maar ik zag in die tijd toch liever Connors of McEnroe. Emotie i.p.v. robots
En dat onderhandse serveren, dat maakte het afquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:58 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik vond dat juist het geweldige aan Lendl, nooit geen krimp geen emotie geen teken van zwakte! Je zag 'm wel steeds lelijker worden, dat wel![]()
De 5 uur durende match tegen die kleine Chang, die 'm helemaal over de rooie kreeg met zn rare hoge ballen![]()
(rolland garos meen ik te herinneren)
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:24 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
En dat onderhandse serveren, dat maakte het af![]()
Het is voor mijn tijd Tong!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:35 schreef tong80 het volgende:
Jammer het gebrek aan respect voor de grootste ooit
Modequote:Op zondag 1 juli 2007 01:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Het is voor mijn tijd Tong!
btw; Waarom droegen de tennissers vroeger altijd van die strakke tenniskleding en nu niet meer? Die Tshirts van Safin zijn echt gigantisch..
Ik vind dat shirt van Borg daarboven anders veel mooier dan die circustenten waar ze nu in lopen.quote:
Ik ben daar niet zo goed in, ik kan niets vinden.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:52 schreef tong80 het volgende:
Moet je eens googlen op het WK 78. En naar de Argentijnse broeken kijken.
Ja, dat was de vierde ronde in 1989: 4-6, 4-6, 6-3, 6-3, 6-3. Een van de weinige uitslagen die ik nog uit mijn hoofd ken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:58 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik vond dat juist het geweldige aan Lendl, nooit geen krimp geen emotie geen teken van zwakte! Je zag 'm wel steeds lelijker worden, dat wel![]()
De 5 uur durende match tegen die kleine Chang, die 'm helemaal over de rooie kreeg met zn rare hoge ballen![]()
(rolland garos meen ik te herinneren)
was mooie docu idd. vooral de periode 1973-77, ik wist niet dat hij toen al zo popie was.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:29 schreef TheYoung1 het volgende:
Er loopt nu een docu over hem op BBC2...
Gaat gebeuren komende zondag voor/na/tijdens de regenbreaks van de mannenfinalequote:Op zondag 1 juli 2007 12:53 schreef ABBAfan het volgende:
Ik begrijp niet waarom Borg zich niet laat zien op Wimbledon.
Het is echt genieten als Connors en Mac in de tv studio gezellig naast elkaar zitten te kwebbelen over hun tennis carrieres. Borg had daar ook bij kunnen zitten.
Leuke woordspelingquote:
En de laatste die daarvoor nog 3 keer Roland Garos wonquote:Op maandag 2 juli 2007 12:37 schreef zjroentje het volgende:
Zonder voorbereiding op gras gewoon 5 keer op rij Wimbledon winnen.
Ja je zou 't nu niet zeggen maar de een kwam nooit ergens opdagen als de anders was uitgenodigd, negeerden mekaar volkomen als ze mekaar tegenkwamen etc. Stond laatst nog een interessant artikel over in de sportweek, ging met name over connors maar uiteraard kwam mcenroe ook ter sprake.quote:
Vanmiddag tijdens een van de onderbrekingen zag ik een docutje over hem voorbijkomen. John lloyd vertelde dat Borg zich altijd zeer goed voorbereidde. Voor Wimbedon een dikke week trainen op gras, zes, zeven uur per dag. Volgens Lloyd bakte Borg er helemaal niks van als hij begon, en kwam hij pas vlak voor het toernooi een beetje op niveau.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:37 schreef zjroentje het volgende:
Zonder voorbereiding op gras gewoon 5 keer op rij Wimbledon winnen.
Ik keek gister tijdens een onderbreking met m'n broertje van 15 een documentaire over hem.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:16 schreef tong80 het volgende:
Muster was anabolenquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:25 schreef erkel het volgende:
Thomas Muster was mijn heldBjorn Borg was van voor mijn tijd.
Mooiquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:55 schreef Skic. het volgende:
Borg.Heb hem nooit live gezien natuurlijk, maar zit de laatste tijd veel te kjken op YouTube. Borg! Tof. Sowieso een betere speler dan Connors.
JE CAPS kloppen nietquote:Op zondag 8 juli 2007 04:15 schreef the_legend_killer het volgende:
fEDERER _o_
Nee Borg was een entertainer...quote:Op zondag 8 juli 2007 16:21 schreef SCH het volgende:
Sampras, Borg, McEnroe
In die volgorde.
Federer mag hun veters nog niet eens strikken. De saaineus.
Borg was inderdaad voornamelijk een baseliner met geweldige passeerslagen.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:16 schreef Mirri het volgende:
Ik hoorde zojuist dat Borg vooral een baselinespeler was, klopt dat?
Das toch een beetje saai of niet?![]()
Dat was ook maar een faįade, dat Lendl saai was.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:23 schreef SCH het volgende:
Lendl was saai. Borg was een geweldenaar.
Dat toonde hij alleen niet op de tennisbaan en daar gaat het toch over?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:34 schreef Leatherface het volgende:
Dat was ook maar een faįade, dat Lendl saai was.
In de werkelijkheid blijkt Lendl juist een geweldig sarcastisch gevoel voor humor te hebben.
Ja, okay.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat toonde hij alleen niet op de tennisbaan en daar gaat het toch over?
Borg toonde ook vrijwel nooit emoties op de baan, maar is daarbuiten vast wel een leuk emotioneel mens.
Yep, omdat de psychologie natuurlijk ook weer een belangrijk aspect van de sport is.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:42 schreef SCH het volgende:
Tuurlijk Leatherface - die begrippen lopen een beetje door elkaar.
Lendl was ook wel interessant natuurlijk. Net als dat McEnroe interessant was, waarom laat iemand zich zo gaan.
Wat dat betreft is die tennisbaan net FOK!
quote:Op zondag 8 juli 2007 19:46 schreef Grimm het volgende:
Qua sport is Federer de beste die er ooit is geweest, Bjorg etc. waren wat upperclass mensen die toevallig een racket konden vast houden.
Federer steekt er met kop en schouders boven uit
Borg heeft toch 5 keer op rij Wimbledon gewonnen? Wel andere GS dus naast Rolang Garros.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:42 schreef Chivu het volgende:
Sampras vind ik nog altijd een beetje de koning van Wimbledon, al is de 5 keer op rij van Borg en Federer uniek (nouja, dat niet als ze het allebei voor elkaar hebben gekregen).
Borg is op Roland Garros de sterkste, maar wist geen andere slams te winnen. Van horen zeggen, en gezien z'n 2 unieke prestaties, is Rod Laver nog altijd groter.
Maar ieder z'n favorieten, natuurlijk.
Elk decennium heeft zijn grote kampioenen en het is gewoon vreselijk moeilijk om die te vergelijken. Andere tijden, andere omstandigheden.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:42 schreef Chivu het volgende:
Sampras vind ik nog altijd een beetje de koning van Wimbledon, al is de 5 keer op rij van Borg en Federer uniek (nouja, dat niet als ze het allebei voor elkaar hebben gekregen).
Borg is op Roland Garros de sterkste, maar wist geen andere slams te winnen. Van horen zeggen, en gezien z'n 2 unieke prestaties, is Rod Laver nog altijd groter.
Borg heeft alleen Wimbledon en Roland Garros gewonnen, de US of Australian Open niet. Federer heeft dus 3 verschillende slams gewonnen. En eigenlijk vind ik dat die ene op Roland Garros er niet zoveel toe doet om de grootste ooit te zijn. Het zou het gegeven misschien definitief kunnen bevestigen, maar wanneer Federer hem bijvoorbeeld komend jaar zou winnen omdat Nadal zich in de halve finale verslikt of verstuikt, zou dat Federer ineens de grootste ooit maken?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
Borg heeft toch 5 keer op rij Wimbledon gewonnen? Wel andere GS dus naast Rolang Garros.
Ja is goedquote:Op zondag 8 juli 2007 19:51 schreef SCH het volgende:
Ik ga een topic openen over de vraag in welke sporter jij je als user herkent, met je usergedrag.
Is dat een leuk idee?
Njah, Federer is misschien geen upperclass-persoon volgens de oude definities van maatschappelijke standen en klassen.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:46 schreef Grimm het volgende:
Bjorg etc. waren wat upperclass mensen die toevallig een racket konden vast houden.
Ja!quote:Op zondag 8 juli 2007 19:51 schreef SCH het volgende:
Ik ga een topic openen over de vraag in welke sporter jij je als user herkent, met je usergedrag.
Is dat een leuk idee?
In de tijd van Borg was tennis toch nog ietwat een sport voor de bovenklassequote:Op zondag 8 juli 2007 19:54 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Njah, Federer is misschien geen upperclass-persoon volgens de oude definities van maatschappelijke standen en klassen.
Hij is duidelijk wel een 'man van de wereld'. Spreekt een stuk of zes talen, oogt intelligent. Doorgaans goed gemanierd.
En last but not least wordt ie gesponsord door Rolex.![]()
Ja, dat is wel zo.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:57 schreef Grimm het volgende:
[..]
In de tijd van Borg was tennis toch nog ietwat een sport voor de bovenklasse
En nu zie je dat steeds meer "klassen"de sport ontdekken.quote:
Fed kan hem nu voor de 6de maal op rij winnen en heeft nog wat jaartjes te gaanquote:Op zondag 8 juli 2007 19:42 schreef Chivu het volgende:
Federer is gedeeltelijk van Afrikaner afkomst (z'n moeder dacht ik). Dat is dus weldegelijk upperclass. Valt me btw wel op dat Federer zich nooit in zet voor een goed doel (zoals racismebestrijding).quote:Op zondag 8 juli 2007 19:54 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Njah, Federer is misschien geen upperclass-persoon volgens de oude definities van maatschappelijke standen en klassen.
Hij is duidelijk wel een 'man van de wereld'. Spreekt een stuk of zes talen, oogt intelligent. Doorgaans goed gemanierd.
En last but not least wordt ie gesponsord door Rolex.![]()
Hij heeft een eigen stichting voor kinderen in afrika, hij is ambassadeur van Unicef en gaat vaak die kinderen opzoeken.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Federer is gedeeltelijk van Afrikaner afkomst (z'n moeder dacht ik). Dat is dus weldegelijk upperclass. Valt me btw wel op dat Federer zich nooit in zet voor een goed doel (zoals racismebestrijding).
vergeleken met john mcenroe vind ik dat maar watjes...quote:Op maandag 9 juli 2007 11:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Onzin trouwens om te zeggen dat er nu geen karakters meer zijn zeg
Safin, Djokovic, Nadal, Hewitt, Roddick om maar een paar toppers te noemen ....
Maar McEnroe is dan ook wel een extreem voorbeeld.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:28 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
vergeleken met john mcenroe vind ik dat maar watjes...
Ik geef toe dat John ontzettend entertainend was, maar ook een ontzettende mongool om precies hetzelfde. Waarom zou je in godesnaam een scheids gaan staan stijfvloeken?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:28 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
vergeleken met john mcenroe vind ik dat maar watjes...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |