abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51008887
Als een Utrecht een Kevin Vandenbergh kan halen, een Willem II een Mounir El Hamdaoui en een FC Twente een Orlando Engelaar, dan groeit de competitie. Vooral ook omdat er geen spelers van dat kaliber de competitie verlaten.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 30 juni 2007 @ 19:41:48 #52
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_51008926
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:26 schreef Fetai het volgende:
.....maar dan nog altijd meer dan Groningen.
off-topic: Dan moet je gewoon maar winnen in de tweestrijd en dat is terecht (ik ben natuurlijk wel subjectief) niet gebeurd. Dat je nu een paar hele goede spelers hebt aangetrokken heeft niets te maken met die tweestrijd. Alhoewel ik het wel jammer vind dat Feyenoord nu (met een paar goede spelers erbij) niet Europees speelt, doet dat niks af aan de prestatie van Groningen twee maand geleden.

on: Ik snap DAM niet echt. Natuurlijk zijn van der Gun en Zwaanswijk geen topspelers, maar je team kan toch niet bestaan uit 11 topspelers? Voor je teambalans niet en vooralfinancieel niet. Je hebt een paar onopvallende werkers nodig en showvoetballer(s). Van die laatste groep heb je er maar een aantal tientallen van in de wereld, dus mag je een club als NAC niet de schuld geven dat ze niet zo'n speler kunenn halen. Dat is weggelegd voor topclubs met wel wat meer financiele mogelijkheden. Tot zo ver moet NAC het doen met Zwaanswijk en die zal als gezegd heus wel stukken beter zijn dan een jeugdspeler. Aangezien de jeugdspeler bij gelijkwaardige kwaliteiten anders de voorkeur zou krijgen aangezien de jeugdspeler meer geld op kan leveren. Dus, wat is je probleem?
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
pi_51008945
Hansson, Alex, Ramzi, Grygera dit seizoen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51009019
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hansson, Alex, Ramzi, Grygera dit seizoen
Hansson is niet onmisbaar, Ramzi is echt niet beter dan zijn vervanger Hadouir, met Alex en Grygera hebben we het alweer over topclubs.

Grygera wordt binnen Ajax opgevangen door Heitinga/Vermaelen, dat is sowieso geen gemis. Alex was een absolute topper die inderdaad niet te vervangen is, maar dat is hetzelfde verhaal als een Kezman die vertrok. at gebeurt gewoon en geeft geen algeheel beeld over de competitie.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_51009023
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:41 schreef Thomas87 het volgende:

[..]

off-topic: Dan moet je gewoon maar winnen in de tweestrijd en dat is terecht (ik ben natuurlijk wel subjectief) niet gebeurd. Dat je nu een paar hele goede spelers hebt aangetrokken heeft niets te maken met die tweestrijd. Alhoewel ik het wel jammer vind dat Feyenoord nu (met een paar goede spelers erbij) niet Europees speelt, doet dat niks af aan de prestatie van Groningen twee maand geleden.

on: Ik snap DAM niet echt. Natuurlijk zijn van der Gun en Zwaanswijk geen topspelers, maar je team kan toch niet bestaan uit 11 topspelers? Voor je teambalans niet en vooralfinancieel niet. Je hebt een paar onopvallende werkers nodig en showvoetballer(s). Van die laatste groep heb je er maar een aantal tientallen van in de wereld, dus mag je een club als NAC niet de schuld geven dat ze niet zo'n speler kunenn halen. Dat is weggelegd voor topclubs met wel wat meer financiele mogelijkheden. Tot zo ver moet NAC het doen met Zwaanswijk en die zal als gezegd heus wel stukken beter zijn dan een jeugdspeler. Aangezien de jeugdspeler bij gelijkwaardige kwaliteiten anders de voorkeur zou krijgen aangezien de jeugdspeler meer geld op kan leveren. Dus, wat is je probleem?
NAC kan Zwaanswijk bijvoorbeeld laten spelen omdat hij toch nog onder contract staat.

Van Zwaanswijk leert een goede speler niks, dan kan je wel zeggen van wel maar dat is gewoon niet waar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51009067
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

NAC kan Zwaanswijk bijvoorbeeld laten spelen omdat hij toch nog onder contract staat.

Van Zwaanswijk leert een goede speler niks, dan kan je wel zeggen van wel maar dat is gewoon niet waar
Een Zwaaswijk kan een jonge verdediger écht wel wat leren hoor. Hij heeft Eredivisie én internationale ervaring. Dan kan je de ander echt wel wat leren over het herkennen van spelsituaties, timing, positionering, etc.

Je verwacht van Zwaanswijk toch niet dat ie een ander een Akka leert zetten?
pi_51009071
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:44 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Hansson is niet onmisbaar, Ramzi is echt niet beter dan zijn vervanger Hadouir, met Alex en Grygera hebben we het alweer over topclubs.

Grygera wordt binnen Ajax opgevangen door Heitinga/Vermaelen, dat is sowieso geen gemis. Alex was een absolute topper die inderdaad niet te vervangen is, maar dat is hetzelfde verhaal als een Kezman die vertrok. at gebeurt gewoon en geeft geen algeheel beeld over de competitie.
Wat nu als De Mul, Alves, Sneider, Farfan, Baretto, Suarez, Rigters, Drenthe ook vertrekken?
pi_51009077
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig zijn de trainers ervoor om spelers iets te leren.

Wat een bullshitargumenten heb je toch.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_51009113
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:46 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Gelukkig zijn de trainers ervoor om spelers iets te leren.

Wat een bullshitargumenten heb je toch.
Je kwam zelf met dat argument, maar ik ben blij dat je zelf ook vindt dat je onzin praat
pi_51009150
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:46 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Een Zwaaswijk kan een jonge verdediger écht wel wat leren hoor. Hij heeft Eredivisie én internationale ervaring. Dan kan je de ander echt wel wat leren over het herkennen van spelsituaties, timing, positionering, etc.

Je verwacht van Zwaanswijk toch niet dat ie een ander een Akka leert zetten?
Heb je Zwaanswijk wel eens zien voetballen?
pi_51009153
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat nu als De Mul, Alves, Sneider, Farfan, Baretto, Suarez, Rigters, Drenthe ook vertrekken?
De Mul is compleet vervangbaar voor Ajax, die voegt weinig toe.

Een verkoop van de rest zal de kas van de clubs alleen maar spekken, omdat die spelers niet voor weinig weg mogen. Van dat geld kunnen adequate vervangers aangetrokken worden, mocht dat nodig zijn.
pi_51009171
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Heb je Zwaanswijk wel eens zien voetballen?
Tuurlijk. Dus?
pi_51009182
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Misschien dat Sarpong, Anita, Weinaldum, Bruins, Aissati, Goossens, Vertonghen, Schilder en Poepon zich dan ontpopt hebben tot basisklanten en PSV wat leuke jonge Zuid-Amerikanen heeft weten te strikken.
pi_51009192
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je kwam zelf met dat argument, maar ik ben blij dat je zelf ook vindt dat je onzin praat
Ongelooflijk. Wat een domme gans ben je toch.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_51009218
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:49 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ongelooflijk. Wat een domme gans ben je toch.
Je moet m gewoon een beetje pesten.

DAM mag Zwaanswijk gewoon niet omdat ie geen Spaans paspoort heeft en niet transfervrij is. Simpel.
pi_51009231
Mensen die nog steeds op DAM reageren
pi_51009233
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:48 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Tuurlijk. Dus?
Iemand die die punten niet beheerst moet dat een ander gaan leren?
pi_51009247
Dus Janssen kan z'n fijne traptechniek niet leren aan Kaya, Sprockel luistert niet naar Knols zijn buitenspelval, het op tijd instappen, Schaaf de jonkies niet mentaal kan begeleiden met z'n ervaring, Frankel niet zijn voorzet oefent met de rest van de negertjes? Dacht 't wel .
pi_51009282
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:41 schreef Thomas87 het volgende:

[..]

Dat is ook zo en ik bedoelde het ook helemaal niet als sneer richting Groningen en haar supporters, maar dit is gewoon wat ik vermoed. Jullie hebben het verdient, daar is niks aan af te doen.
Ik support gevallen topclubs!
pi_51009287
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:48 schreef Chivu het volgende:

[..]

Misschien dat Sarpong, Anita, Weinaldum, Bruins, Aissati, Goossens, Vertonghen, Schilder en Poepon zich dan ontpopt hebben tot basisklanten en PSV wat leuke jonge Zuid-Amerikanen heeft weten te strikken.
Zou kunnen maar dan zijn ze nog steeds niet bete als de spelers die ze moeten vervangen
pi_51009290
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Iemand die die punten niet beheerst moet dat een ander gaan leren?
Je hoeft geen wereldtopper te zijn om iemand anders iets te leren.
pi_51009304
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zou kunnen maar dan zijn ze nog steeds niet bete als de spelers die ze moeten vervangen
Nog niet nee, maar ze kunnen het wel worden.
pi_51009385
Ook niet
pi_51009409
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook niet
Je hebt de glazen bol van Louis geleend?
pi_51009433
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:51 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Je hoeft geen wereldtopper te zijn om iemand anders iets te leren.
Zou jij je kinderen op wiskundeles sturen bij iemand die niet kan rekenen?
pi_51009464
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Alle Eredivisiespelers kunnen voetballen, dus die vergelijking gaat krom.
pi_51009472
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:54 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Je hebt de glazen bol van Louis geleend?
Nee ik dacht ik zal eens proberen een nietszeggender argument te verzinnen dan jij
pi_51009494
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:55 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Alle Eredivisiespelers kunnen voetballen, dus die vergelijking gaat krom.
Ook die stelling van Pytagoras niet kent?
pi_51009536
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee ik dacht ik zal eens proberen een nietszeggender argument te verzinnen dan jij
Dat is je bij deze gelukt, je hebt met een straatlengte voorsprong gewonnen
pi_51009571
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De stelling van Pytagoras speelt in het leven van een gemiddelde eredivisiespeler niet zo'n grote rol, denk ik.
pi_51009585
quote:

[..]

Weer kwaliteitspost van DAM.

Ik vind trouwens dat dit topic wel erg offtopic gaat, even ter herinnering de stelling:

"De Eredivisie wordt steeds sterker."

Ja of nee?
pi_51009592
quote:

[..]

De een wel de andere heeft zijn andere vakgebied. Ze zijn minder compleet dan de wereldtop maar op bepaalde punten kunnen zij de talenten echt wel helpen. En niet zokortzichtig dom lopen lul DAM.
pi_51009629
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die vergelijking klopt niet. Ik ga niet op wiskundeles bij iemand die niet kan rekenen, maar ik ga wel de stelling van Pythagoras leren bij iemand die deze kent. Bij een ander kan ik dan weer leren hoe ik die stelling prima toe kan passen op echte situaties, etc.

Een speler hoeft echt geen all-round voetbalheld te zijn om een andere speler iets aan te leren. Kijk naar Gaston Sangoy, die Ryan Babel een schot heeft aangeleerd. En dat is toch ook niet 's werelds meest ervaren en veelbelovende voetballer, wel?
pi_51009676
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:00 schreef Chivu het volgende:

[..]

Die vergelijking klopt niet. Ik ga niet op wiskundeles bij iemand die niet kan rekenen, maar ik ga wel de stelling van Pythagoras leren bij iemand die deze kent. Bij een ander kan ik dan weer leren hoe ik die stelling prima toe kan passen op echte situaties, etc.

Een speler hoeft echt geen all-round voetbalheld te zijn om een andere speler iets aan te leren. Kijk naar Gaston Sangoy, die Ryan Babel een schot heeft aangeleerd. En dat is toch ook niet 's werelds meest ervaren en veelbelovende voetballer, wel?
Dat zeg ik! Maar dan iets anders .
pi_51009727
Ik denk niet dat de Eredivisie steeds sterker wordt. Nederland wordt langzamerhand ingehaald door Portugal en Turkije en vooral ook door Rusland en de Oekraïne.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 20:03:12 #86
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_51009751
quote:

[..]

Als hij de stelling maar kent. Als een wiskundeleraar die hem ook nog es kan uitvoeren onhaalbaar is dan moet je de leraar pakken die hem kent. Dan kan de leerling hem uitvoeren. Dit uitvoeren gaat sneller met hulp van de kennis van de leraar.

(wat een kromme vergelijking )
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
pi_51009828
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:02 schreef cultheld het volgende:
Ik denk niet dat de Eredivisie steeds sterker wordt. Nederland wordt langzamerhand ingehaald door Portugal en Turkije en vooral ook door Rusland en de Oekraïne.
Waar baseer je Portugal en Turkije op?

Als je kijkt naar het Europees voetbal van afgelopen seizoen:

AZ wint van het 'Turkse AZ' Kaiserispor
AZ wint van de Turkse landskampioen Fenerbache
PSV wint twee keer van Galatasaray
AZ wint met 3-0 van de Portugese nr. 2 (destijds) SC Braga
Heerenveen wint met 4-0 van de Portugese bekerwinnaar.

Niks wijst er nog op dat we ingehaald worden.
pi_51009843
quote:
Betwijfel ik. Zoveel aansprekende namen gaan er niet meer naar het Oostblok, en als ze gaan schort het vaak nog aan de uitvoering bij de betreffende clubs. Zelfde geldt nog voor Turkije. Portugal is net als Nederland een traditionele subtopper in Europa, dus zit een beetje in hetzelfde schuitje.
pi_51009857
quote:
Ook door Griekenland en met wat pech ook door Roemenie en Scotland
pi_51009874
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:05 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Waar baseer je Portugal en Turkije op?

Als je kijkt naar het Europees voetbal van afgelopen seizoen:

AZ wint van het 'Turkse AZ' Kaiserispor
AZ wint van de Turkse landskampioen Fenerbache
PSV wint twee keer van Galatasaray
AZ wint met 3-0 van de Portugese nr. 2 (destijds) SC Braga
Heerenveen wint met 4-0 van de Portugese bekerwinnaar.

Niks wijst er nog op dat we ingehaald worden.
Geld.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_51009876
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nu draai je echt door
pi_51009884
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Geld.
Geld is geen garantie voor succes.
pi_51009900
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Geld.
Dus Qatar heeft de sterkste competitie ter wereld vind jij?
pi_51009909
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Mijn God.
pi_51009929
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:05 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Betwijfel ik. Zoveel aansprekende namen gaan er niet meer naar het Oostblok, en als ze gaan schort het vaak nog aan de uitvoering bij de betreffende clubs. Zelfde geldt nog voor Turkije. Portugal is net als Nederland een traditionele subtopper in Europa, dus zit een beetje in hetzelfde schuitje.
Maniche en Costinha zouden in ieder geval nooit naar Nederland zijn gekomen. Aan de uitvoering bij die clubs wordt momenteel hard gewerkt (alleen in Turkije gaat het nog echt moeizaam omdat de Turkse bond de ontwikkelingen daar nogal tegenwerkt).
pi_51009931
Hoho DAM nu ga je dat verhaal hierboven niet negeren he .
pi_51009966
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:08 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hoho DAM nu ga je dat verhaal hierboven niet negeren he .
Dat doet hij al de hele tijd, valt me op, wanneer er argumenten tegen 'm worden gebruikt. Ineens duikt er bij hem dan een waanbeeld op dat hij er al op gereageerd heeft
pi_51009980
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Maniche en Costinha zouden in ieder geval nooit naar Nederland zijn gekomen. Aan de uitvoering bij die clubs wordt momenteel hard gewerkt (alleen in Turkije gaat het nog echt moeizaam omdat de Turkse bond de ontwikkelingen daar nogal tegenwerkt).
Ze zijn ook alweer weg uit Rusland hoor. Prestaties? 0.
Nederland presteert dus beter zónder die spelers, wat jij doet is puur naar namen kijken. Soort van scorebordjournalistiek, alleen dan zonder uitslagen.
pi_51009998
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:07 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dus Qatar heeft de sterkste competitie ter wereld vind jij?
Onder het mom van: Een walvis is een zoogdier, dus alle zoogdieren leven in de zee?
pi_51010005
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:09 schreef Chivu het volgende:

[..]

Dat doet hij al de hele tijd, valt me op, wanneer er argumenten tegen 'm worden gebruikt. Ineens duikt er bij hem dan een waanbeeld op dat hij er al op gereageerd heeft
Klopt. Als DAM niet reageert, weet ie het niet meer. Dan heb jij gewoon gewonnen en moet je het zelf ook maar neerleggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')