Ongetwijfeld 34 van PSVquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja.
Ik heb er een stuk of 40 gezien denk ik. En er zijn er weinig van waar ik dacht, wat een leuke spannende wedstrijd
Noem eens de goede ervaren spelers op vanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dan kies je ook net weer Schreuder uit he.![]()
Stam?
Davids?
Van Bronckhorst?
Makaay?
Hofland?
Cocu? (tot dit seizoen dan)
Arveladze?
Heb ik al een topicreport voor gedaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:11 schreef Grulez het volgende:
tt mag wel anders...
Inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:11 schreef Grulez het volgende:
tt mag wel anders...
Wat is je doel?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee de helft of zo
[..]
Noem eens de goede ervaren spelers op van
Roda
NAC
Utrecht
Heerenveen
Twente
Vitesse
NEC
Dat je dit durft te zeggen ook nog.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Beantwoord de vraag nu maar eerst in plaats van met een wedervraag te komen zoals altijd
Nee, ik ga niet offtopic.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uitgeluld dus zoals gewoonlijk
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Beantwoord de vraag nu maar eerst in plaats van met een wedervraag te komen zoals altijd
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:19 schreef koningdavid het volgende:
Wanneer ga je die 25 openstaande vragen van mij nog beantwoorden die wel ontopic zijn?![]()
Nee.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar heb ik al antwoord op gegeven
quote:
Engelaar en misschien Babos kan je misschien wat van leren, de rest kan zelf nog niet eens fatsoenlijk voetballenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:24 schreef Chivu het volgende:
Senden, Zoetebier, Penders, Zwaanswijk, Van Gessel, Kolkka, Lurling, Amoah, Van Dijk, Van der Gun, Caluwe, Boschker, Wielaert, Schreuder, Heubach, Engelaar, Hersi, Janssen, Babos, Wisgerhof, Pothuizen hebben allemaal prima eredivisieniveau ervaring.
Dit ben ik wel met je eens.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Engelaar en misschien Babos kan je misschien wat van leren, de rest kan zelf nog niet eens fatsoenlijk voetballen
Doe jij dat dan eens voor:quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee de helft of zo
[..]
Roda
NAC
Utrecht
Heerenveen
Twente
Vitesse
NEC
Lieve DAM, wat is je punt nou precies?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee
Ik weet alleen dat een talent in Nederland niks leert van Zwaanswijk, Van der Gun of Kolkka
Wat heeft dat met dit topic te maken dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat ik schrijf
ik zie geen punt andersquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat ik schrijf
Zo goed hoef je echt niet te zijn om beter te zijn dan Van der Gun of Zwaanswijk. Dat is bijna iedere jeugdspelerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:02 schreef methodmich het volgende:
Natuurlijk leert een Erik Pieters wel wat van ervaren spelers bij FC Utrecht. Niet hoe je moet voetballen, maar dat is ook onzin. Het zal minder impact hebben dan wanneer het een internationale topper is, maar je kunt als jonge speler van 18 wel degelijk dingen opsteken van spelers die al langere tijd in de eredivisie rondlopen.
Mochten die talenten bij clubs uit de middenmoot ook echt goed zijn, worden ze doorgaans opgepikt door Ajax, Feyenoord, PSV of AZ. Alleen is het volgens mij meestal zo dat de gemiddelde jeugdspeler bij een club als FC Utrecht ook als plafond een club van het kaliber Utrecht heeft. Dus dan is er geen enkel probleem als hij bij het eerste niet wordt geconfronteerd met een Jaap Stam. Daar kan zelfs een Patrick Zwaanswijk dus nog van nut zijn, simpelweg omdat die toch net wat meer bagage mee neemt en situaties dus toch eerder zal herkennen of bekend is met het niveau / de manier van spelen die gevraagd wordt.
Nee, dan begrijp ik het nog niet. Dat heeft niks te maken met mijn 'capaciteiten', maar eerder met het gebrek aan capaciteiten van jouw kant om fatsoenlijk te beargumenteren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moet je de topic lezen, misschien begrijp je het dan
Echt slim ben je niet he?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moet je de topic lezen, misschien begrijp je het dan
Als iedere jeugdspeler beter zou zijn dan Zwaanswijk zou Zwaanswijk nu wel in de eerste divisie lopen en zouden die jeugdspelers op zijn plaats staan. Dat is dus onzin.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zo goed hoef je echt niet te zijn om beter te zijn dan Van der Gun of Zwaanswijk. Dat is bijna iedere jeugdspeler
Er zijn zoveel spelers die niet in de eredivisie thuis horen, maar omdat Nederland steeds meer spelers verliest blijven die spelers toch hangen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als iedere jeugdspeler beter zou zijn dan Zwaanswijk zou Zwaanswijk nu wel in de eerste divisie lopen en zouden die jeugdspelers op zijn plaats staan. Dat is dus onzin.
Daarbij maakt dat ook helemaal niet uit. Want ook al heeft die jeugdspeler in aanleg meer voetbalkwaliteit, zijn er nog wel degelijk andere dingen die je kunt leren van oudere spelers. Zwaanswijk hoeft een jeugdspeler niet te leren om een lange bal te geven, maar kan hem wel helpen om sneller te doorzien wanneer je zoiets wel of niet kan doen, bijvoorbeeld.
Nu draai je je eruit. Want je beweert eerst dat ongeveer alle jeugdspelers beter zijn dan Zwaanswijk. Maar waar zijn die jongens dan? Waarom vertrekken er dan zo ongelooflijk veel spelers uit beloftenteams naar een hoofdklasser of, als ze geluk hebben, een eerste divisie club? Toch vreemd als ze allemaal minimaal het niveau van een modale eredivisie speler zouden hebben volgens jou.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er zijn zoveel spelers die niet in de eredivisie thuis horen, maar omdat Nederland steeds meer spelers verliest blijven die spelers toch hangen.
DAM, je hebt nu over een speler van, met alle respect, NAC. Niets meer dan een middenmoter in Nederland.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er zijn zoveel spelers die niet in de eredivisie thuis horen, maar omdat Nederland steeds meer spelers verliest blijven die spelers toch hangen.
Die drie moet je dan de kans geven en Zwaanswijk en Van der Gun lekker bij AGOVV of Eindhoven laten ballenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nu draai je je eruit. Want je beweert eerst dat ongeveer alle jeugdspelers beter zijn dan Zwaanswijk. Maar waar zijn die jongens dan? Waarom vertrekken er dan zo ongelooflijk veel spelers uit beloftenteams naar een hoofdklasser of, als ze geluk hebben, een eerste divisie club? Toch vreemd als ze allemaal minimaal het niveau van een modale eredivisie speler zouden hebben volgens jou.
Volgens mij overschat jij het overgrote deel van de jeugdspelers bij BVO's. Want geloof me, die zijn vaak echt niet zo bijzonder goed. Zie vrijwel wekelijks spelers met een aardige ervaring in jeugdafdelingen van diverse BVO's, die toch bepaalde vaardigheden absoluut onvoldoende beheersen. Je mag bij een gemiddeld beloftenteam blij zijn als er drie spelers bij lopen die van eredivisieniveau zijn.
Roda: Ramzi, De Fauw, Operquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee de helft of zo
[..]
Roda
NAC
Utrecht
Heerenveen
Twente
Vitesse
NEC
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
DAM, je hebt nu over een speler van, met alle respect, NAC. Niets meer dan een middenmoter in Nederland.
Hebben alle middenmoters van de jouw zo geliefde Roemeense, Portugese, Griekse en Turkse competities wel overal topspelers lopen?
Waar?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb ik al op gereageerd, maar dan moet je lezen
Zucht... waar dan, want ik zie het niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In deze topic
off-topic: Dan moet je gewoon maar winnen in de tweestrijd en dat is terecht (ik ben natuurlijk wel subjectief) niet gebeurd. Dat je nu een paar hele goede spelers hebt aangetrokken heeft niets te maken met die tweestrijd. Alhoewel ik het wel jammer vind dat Feyenoord nu (met een paar goede spelers erbij) niet Europees speelt, doet dat niks af aan de prestatie van Groningen twee maand geleden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:26 schreef Fetai het volgende:
.....maar dan nog altijd meer dan Groningen.
Hansson is niet onmisbaar, Ramzi is echt niet beter dan zijn vervanger Hadouir, met Alex en Grygera hebben we het alweer over topclubs.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hansson, Alex, Ramzi, Grygera dit seizoen
NAC kan Zwaanswijk bijvoorbeeld laten spelen omdat hij toch nog onder contract staat.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:41 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
off-topic: Dan moet je gewoon maar winnen in de tweestrijd en dat is terecht (ik ben natuurlijk wel subjectief) niet gebeurd. Dat je nu een paar hele goede spelers hebt aangetrokken heeft niets te maken met die tweestrijd. Alhoewel ik het wel jammer vind dat Feyenoord nu (met een paar goede spelers erbij) niet Europees speelt, doet dat niks af aan de prestatie van Groningen twee maand geleden.
on: Ik snap DAM niet echt. Natuurlijk zijn van der Gun en Zwaanswijk geen topspelers, maar je team kan toch niet bestaan uit 11 topspelers? Voor je teambalans niet en vooralfinancieel niet. Je hebt een paar onopvallende werkers nodig en showvoetballer(s). Van die laatste groep heb je er maar een aantal tientallen van in de wereld, dus mag je een club als NAC niet de schuld geven dat ze niet zo'n speler kunenn halen. Dat is weggelegd voor topclubs met wel wat meer financiele mogelijkheden. Tot zo ver moet NAC het doen met Zwaanswijk en die zal als gezegd heus wel stukken beter zijn dan een jeugdspeler. Aangezien de jeugdspeler bij gelijkwaardige kwaliteiten anders de voorkeur zou krijgen aangezien de jeugdspeler meer geld op kan leveren. Dus, wat is je probleem?
Een Zwaaswijk kan een jonge verdediger écht wel wat leren hoor. Hij heeft Eredivisie én internationale ervaring. Dan kan je de ander echt wel wat leren over het herkennen van spelsituaties, timing, positionering, etc.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
NAC kan Zwaanswijk bijvoorbeeld laten spelen omdat hij toch nog onder contract staat.
Van Zwaanswijk leert een goede speler niks, dan kan je wel zeggen van wel maar dat is gewoon niet waar
Wat nu als De Mul, Alves, Sneider, Farfan, Baretto, Suarez, Rigters, Drenthe ook vertrekken?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hansson is niet onmisbaar, Ramzi is echt niet beter dan zijn vervanger Hadouir, met Alex en Grygera hebben we het alweer over topclubs.
Grygera wordt binnen Ajax opgevangen door Heitinga/Vermaelen, dat is sowieso geen gemis. Alex was een absolute topper die inderdaad niet te vervangen is, maar dat is hetzelfde verhaal als een Kezman die vertrok. at gebeurt gewoon en geeft geen algeheel beeld over de competitie.
Gelukkig zijn de trainers ervoor om spelers iets te leren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Zwaanswijk leert een goede speler niks, dan kan je wel zeggen van wel maar dat is gewoon niet waar
Je kwam zelf met dat argument, maar ik ben blij dat je zelf ook vindt dat je onzin praatquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de trainers ervoor om spelers iets te leren.
Wat een bullshitargumenten heb je toch.
Heb je Zwaanswijk wel eens zien voetballen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een Zwaaswijk kan een jonge verdediger écht wel wat leren hoor. Hij heeft Eredivisie én internationale ervaring. Dan kan je de ander echt wel wat leren over het herkennen van spelsituaties, timing, positionering, etc.
Je verwacht van Zwaanswijk toch niet dat ie een ander een Akka leert zetten?
De Mul is compleet vervangbaar voor Ajax, die voegt weinig toe.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat nu als De Mul, Alves, Sneider, Farfan, Baretto, Suarez, Rigters, Drenthe ook vertrekken?
Tuurlijk. Dus?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heb je Zwaanswijk wel eens zien voetballen?
Misschien dat Sarpong, Anita, Weinaldum, Bruins, Aissati, Goossens, Vertonghen, Schilder en Poepon zich dan ontpopt hebben tot basisklanten en PSV wat leuke jonge Zuid-Amerikanen heeft weten te strikken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat nu als De Mul, Alves, Sneider, Farfan, Baretto, Suarez, Rigters, Drenthe ook vertrekken?
Ongelooflijk. Wat een domme gans ben je toch.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je kwam zelf met dat argument, maar ik ben blij dat je zelf ook vindt dat je onzin praat
Je moet m gewoon een beetje pesten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Wat een domme gans ben je toch.
Iemand die die punten niet beheerst moet dat een ander gaan leren?quote:
Dat is ook zo en ik bedoelde het ook helemaal niet als sneer richting Groningen en haar supporters, maar dit is gewoon wat ik vermoed. Jullie hebben het verdient, daar is niks aan af te doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:41 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
off-topic: Dan moet je gewoon maar winnen in de tweestrijd en dat is terecht (ik ben natuurlijk wel subjectief) niet gebeurd. Dat je nu een paar hele goede spelers hebt aangetrokken heeft niets te maken met die tweestrijd. Alhoewel ik het wel jammer vind dat Feyenoord nu (met een paar goede spelers erbij) niet Europees speelt, doet dat niks af aan de prestatie van Groningen twee maand geleden.
Zou kunnen maar dan zijn ze nog steeds niet bete als de spelers die ze moeten vervangenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:48 schreef Chivu het volgende:
[..]
Misschien dat Sarpong, Anita, Weinaldum, Bruins, Aissati, Goossens, Vertonghen, Schilder en Poepon zich dan ontpopt hebben tot basisklanten en PSV wat leuke jonge Zuid-Amerikanen heeft weten te strikken.
Je hoeft geen wereldtopper te zijn om iemand anders iets te leren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Iemand die die punten niet beheerst moet dat een ander gaan leren?
Nog niet nee, maar ze kunnen het wel worden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zou kunnen maar dan zijn ze nog steeds niet bete als de spelers die ze moeten vervangen
Je hebt de glazen bol van Louis geleend?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook niet
Zou jij je kinderen op wiskundeles sturen bij iemand die niet kan rekenen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je hoeft geen wereldtopper te zijn om iemand anders iets te leren.
Alle Eredivisiespelers kunnen voetballen, dus die vergelijking gaat krom.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zou jij je kinderen op wiskundeles sturen bij iemand die niet kan rekenen?
Nee ik dacht ik zal eens proberen een nietszeggender argument te verzinnen dan jijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je hebt de glazen bol van Louis geleend?
Ook die stelling van Pytagoras niet kent?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alle Eredivisiespelers kunnen voetballen, dus die vergelijking gaat krom.
Dat is je bij deze gelukt, je hebt met een straatlengte voorsprong gewonnenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee ik dacht ik zal eens proberen een nietszeggender argument te verzinnen dan jij
De stelling van Pytagoras speelt in het leven van een gemiddelde eredivisiespeler niet zo'n grote rol, denk ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ook die stelling van Pytagoras niet kent?
Weer kwaliteitspost van DAM.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De een wel de andere heeft zijn andere vakgebied. Ze zijn minder compleet dan de wereldtop maar op bepaalde punten kunnen zij de talenten echt wel helpen. En niet zokortzichtig dom lopen lul DAM.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die vergelijking klopt niet. Ik ga niet op wiskundeles bij iemand die niet kan rekenen, maar ik ga wel de stelling van Pythagoras leren bij iemand die deze kent. Bij een ander kan ik dan weer leren hoe ik die stelling prima toe kan passen op echte situaties, etc.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zou jij je kinderen op wiskundeles sturen bij iemand die niet kan rekenen?
Dat zeg ik! Maar dan iets andersquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:00 schreef Chivu het volgende:
[..]
Die vergelijking klopt niet. Ik ga niet op wiskundeles bij iemand die niet kan rekenen, maar ik ga wel de stelling van Pythagoras leren bij iemand die deze kent. Bij een ander kan ik dan weer leren hoe ik die stelling prima toe kan passen op echte situaties, etc.
Een speler hoeft echt geen all-round voetbalheld te zijn om een andere speler iets aan te leren. Kijk naar Gaston Sangoy, die Ryan Babel een schot heeft aangeleerd. En dat is toch ook niet 's werelds meest ervaren en veelbelovende voetballer, wel?
Als hij de stelling maar kent. Als een wiskundeleraar die hem ook nog es kan uitvoeren onhaalbaar is dan moet je de leraar pakken die hem kent. Dan kan de leerling hem uitvoeren. Dit uitvoeren gaat sneller met hulp van de kennis van de leraar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar baseer je Portugal en Turkije op?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:02 schreef cultheld het volgende:
Ik denk niet dat de Eredivisie steeds sterker wordt. Nederland wordt langzamerhand ingehaald door Portugal en Turkije en vooral ook door Rusland en de Oekraïne.
Betwijfel ik. Zoveel aansprekende namen gaan er niet meer naar het Oostblok, en als ze gaan schort het vaak nog aan de uitvoering bij de betreffende clubs. Zelfde geldt nog voor Turkije. Portugal is net als Nederland een traditionele subtopper in Europa, dus zit een beetje in hetzelfde schuitje.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:02 schreef cultheld het volgende:
Ik denk niet dat de Eredivisie steeds sterker wordt. Nederland wordt langzamerhand ingehaald door Portugal en Turkije en vooral ook door Rusland en de Oekraïne.
Ook door Griekenland en met wat pech ook door Roemenie en Scotlandquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:02 schreef cultheld het volgende:
Geld.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waar baseer je Portugal en Turkije op?
Als je kijkt naar het Europees voetbal van afgelopen seizoen:
AZ wint van het 'Turkse AZ' Kaiserispor
AZ wint van de Turkse landskampioen Fenerbache
PSV wint twee keer van Galatasaray
AZ wint met 3-0 van de Portugese nr. 2 (destijds) SC Braga
Heerenveen wint met 4-0 van de Portugese bekerwinnaar.
Niks wijst er nog op dat we ingehaald worden.
Nu draai je echt doorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ook door Griekenland en met wat pech ook door Roemenie en Scotland
Geld is geen garantie voor succes.quote:
Dus Qatar heeft de sterkste competitie ter wereld vind jij?quote:
Mijn God.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ook door Griekenland en met wat pech ook door Roemenie en Scotland
Maniche en Costinha zouden in ieder geval nooit naar Nederland zijn gekomen. Aan de uitvoering bij die clubs wordt momenteel hard gewerkt (alleen in Turkije gaat het nog echt moeizaam omdat de Turkse bond de ontwikkelingen daar nogal tegenwerkt).quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Betwijfel ik. Zoveel aansprekende namen gaan er niet meer naar het Oostblok, en als ze gaan schort het vaak nog aan de uitvoering bij de betreffende clubs. Zelfde geldt nog voor Turkije. Portugal is net als Nederland een traditionele subtopper in Europa, dus zit een beetje in hetzelfde schuitje.
Dat doet hij al de hele tijd, valt me op, wanneer er argumenten tegen 'm worden gebruikt. Ineens duikt er bij hem dan een waanbeeld op dat hij er al op gereageerd heeftquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:08 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hoho DAM nu ga je dat verhaal hierboven niet negeren he.
Ze zijn ook alweer weg uit Rusland hoor. Prestaties? 0.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maniche en Costinha zouden in ieder geval nooit naar Nederland zijn gekomen. Aan de uitvoering bij die clubs wordt momenteel hard gewerkt (alleen in Turkije gaat het nog echt moeizaam omdat de Turkse bond de ontwikkelingen daar nogal tegenwerkt).
Onder het mom van: Een walvis is een zoogdier, dus alle zoogdieren leven in de zee?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dus Qatar heeft de sterkste competitie ter wereld vind jij?
Klopt. Als DAM niet reageert, weet ie het niet meer. Dan heb jij gewoon gewonnen en moet je het zelf ook maar neerleggenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:09 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat doet hij al de hele tijd, valt me op, wanneer er argumenten tegen 'm worden gebruikt. Ineens duikt er bij hem dan een waanbeeld op dat hij er al op gereageerd heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |