abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51005805
De Eredivisie wordt steeds sterker! #3, hier verder met de discussie!
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja.

Ik heb er een stuk of 40 gezien denk ik. En er zijn er weinig van waar ik dacht, wat een leuke spannende wedstrijd
Ongetwijfeld 34 van PSV
pi_51006121
Nee de helft of zo
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:06 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dan kies je ook net weer Schreuder uit he.

Stam?
Davids?
Van Bronckhorst?
Makaay?
Hofland?
Cocu? (tot dit seizoen dan)
Arveladze?
Noem eens de goede ervaren spelers op van

Roda
NAC
Utrecht
Heerenveen
Twente
Vitesse
NEC
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:11:22 #3
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51006235
tt mag wel anders...
pi_51006287
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:11 schreef Grulez het volgende:
tt mag wel anders...
Heb ik al een topicreport voor gedaan.
pi_51006289
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:11 schreef Grulez het volgende:
tt mag wel anders...
Inderdaad zeg.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_51006305
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee de helft of zo
[..]

Roda
NAC
Utrecht
Heerenveen
Twente
Vitesse
NEC
Wat is je doel?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_51006354
Beantwoord de vraag nu maar eerst in plaats van met een wedervraag te komen zoals altijd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51006401
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Beantwoord de vraag nu maar eerst in plaats van met een wedervraag te komen zoals altijd
Dat je dit durft te zeggen ook nog.
pi_51006410
Uitgeluld dus zoals gewoonlijk
pi_51006420
Hij wilt authoriteit claimen door nutteloze kennis te showen
pi_51006431
DAM is echt de "akkersloot" van vbl
pi_51006435
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uitgeluld dus zoals gewoonlijk
Nee, ik ga niet offtopic.

Wanneer ga je die 25 openstaande vragen van mij nog beantwoorden die wel ontopic zijn?
pi_51006446
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
pi_51006459
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:19 schreef koningdavid het volgende:
Wanneer ga je die 25 openstaande vragen van mij nog beantwoorden die wel ontopic zijn?
pi_51006489
Daar heb ik al antwoord op gegeven
pi_51006506
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar heb ik al antwoord op gegeven
Nee.
pi_51006552
Senden, Zoetebier, Penders, Zwaanswijk, Van Gessel, Kolkka, Lurling, Amoah, Van Dijk, Van der Gun, Caluwe, Boschker, Wielaert, Schreuder, Heubach, Engelaar, Hersi, Janssen, Babos, Wisgerhof, Pothuizen hebben allemaal prima eredivisieniveau ervaring.
pi_51006554
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:19 schreef k3vil het volgende:
DAM is echt de "akkersloot" van vbl
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_51006597
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:24 schreef Chivu het volgende:
Senden, Zoetebier, Penders, Zwaanswijk, Van Gessel, Kolkka, Lurling, Amoah, Van Dijk, Van der Gun, Caluwe, Boschker, Wielaert, Schreuder, Heubach, Engelaar, Hersi, Janssen, Babos, Wisgerhof, Pothuizen hebben allemaal prima eredivisieniveau ervaring.
Engelaar en misschien Babos kan je misschien wat van leren, de rest kan zelf nog niet eens fatsoenlijk voetballen
pi_51006652
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Engelaar en misschien Babos kan je misschien wat van leren, de rest kan zelf nog niet eens fatsoenlijk voetballen
Dit ben ik wel met je eens.
pi_51006762
Booy tegen Pieters: Jongen je moet gaan leren van Cedric van der Gun
Pieters tegen Booy: Mag ik ook meteen mijn contract inleveren?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:44:55 #22
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51007126
quote:
Nee de helft of zo
[..]

Roda
NAC
Utrecht
Heerenveen
Twente
Vitesse
NEC
Doe jij dat dan eens voor:

Panionios
OFI Kreta
Atromitos
Ergotelis
Rubin Kazan
FK Moskou
FC Luch-Energia
Steaua Boekarest
CFR Cluj
R. Boekarest
Otelul Galati
pi_51007193
Geen idee

Ik weet alleen dat een talent in Nederland niks leert van Zwaanswijk, Van der Gun of Kolkka
pi_51007509
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee

Ik weet alleen dat een talent in Nederland niks leert van Zwaanswijk, Van der Gun of Kolkka
Lieve DAM, wat is je punt nou precies?
pi_51007530
Wat ik schrijf
pi_51007557
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat ik schrijf
Wat heeft dat met dit topic te maken dan?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 19:02:02 #27
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51007571
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat ik schrijf
ik zie geen punt anders
pi_51007578
Natuurlijk leert een Erik Pieters wel wat van ervaren spelers bij FC Utrecht. Niet hoe je moet voetballen, maar dat is ook onzin. Het zal minder impact hebben dan wanneer het een internationale topper is, maar je kunt als jonge speler van 18 wel degelijk dingen opsteken van spelers die al langere tijd in de eredivisie rondlopen.

Mochten die talenten bij clubs uit de middenmoot ook echt goed zijn, worden ze doorgaans opgepikt door Ajax, Feyenoord, PSV of AZ. Alleen is het volgens mij meestal zo dat de gemiddelde jeugdspeler bij een club als FC Utrecht ook als plafond een club van het kaliber Utrecht heeft. Dus dan is er geen enkel probleem als hij bij het eerste niet wordt geconfronteerd met een Jaap Stam. Daar kan zelfs een Patrick Zwaanswijk dus nog van nut zijn, simpelweg omdat die toch net wat meer bagage mee neemt en situaties dus toch eerder zal herkennen of bekend is met het niveau / de manier van spelen die gevraagd wordt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51007585
Moet je de topic lezen, misschien begrijp je het dan
pi_51007627
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:02 schreef methodmich het volgende:
Natuurlijk leert een Erik Pieters wel wat van ervaren spelers bij FC Utrecht. Niet hoe je moet voetballen, maar dat is ook onzin. Het zal minder impact hebben dan wanneer het een internationale topper is, maar je kunt als jonge speler van 18 wel degelijk dingen opsteken van spelers die al langere tijd in de eredivisie rondlopen.

Mochten die talenten bij clubs uit de middenmoot ook echt goed zijn, worden ze doorgaans opgepikt door Ajax, Feyenoord, PSV of AZ. Alleen is het volgens mij meestal zo dat de gemiddelde jeugdspeler bij een club als FC Utrecht ook als plafond een club van het kaliber Utrecht heeft. Dus dan is er geen enkel probleem als hij bij het eerste niet wordt geconfronteerd met een Jaap Stam. Daar kan zelfs een Patrick Zwaanswijk dus nog van nut zijn, simpelweg omdat die toch net wat meer bagage mee neemt en situaties dus toch eerder zal herkennen of bekend is met het niveau / de manier van spelen die gevraagd wordt.
Zo goed hoef je echt niet te zijn om beter te zijn dan Van der Gun of Zwaanswijk. Dat is bijna iedere jeugdspeler
pi_51007667
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, dan begrijp ik het nog niet. Dat heeft niks te maken met mijn 'capaciteiten', maar eerder met het gebrek aan capaciteiten van jouw kant om fatsoenlijk te beargumenteren.

Jij lult telkens over randzaken die niks met het onderwerp van dit topic te maken hebben.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 19:05:05 #32
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51007671
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Echt slim ben je niet he?

ik bedoelde de .
pi_51007754
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zo goed hoef je echt niet te zijn om beter te zijn dan Van der Gun of Zwaanswijk. Dat is bijna iedere jeugdspeler
Als iedere jeugdspeler beter zou zijn dan Zwaanswijk zou Zwaanswijk nu wel in de eerste divisie lopen en zouden die jeugdspelers op zijn plaats staan. Dat is dus onzin.

Daarbij maakt dat ook helemaal niet uit. Want ook al heeft die jeugdspeler in aanleg meer voetbalkwaliteit, zijn er nog wel degelijk andere dingen die je kunt leren van oudere spelers. Zwaanswijk hoeft een jeugdspeler niet te leren om een lange bal te geven, maar kan hem wel helpen om sneller te doorzien wanneer je zoiets wel of niet kan doen, bijvoorbeeld.
www.thuisuiteten.nl
pi_51007893
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:07 schreef methodmich het volgende:

[..]

Als iedere jeugdspeler beter zou zijn dan Zwaanswijk zou Zwaanswijk nu wel in de eerste divisie lopen en zouden die jeugdspelers op zijn plaats staan. Dat is dus onzin.

Daarbij maakt dat ook helemaal niet uit. Want ook al heeft die jeugdspeler in aanleg meer voetbalkwaliteit, zijn er nog wel degelijk andere dingen die je kunt leren van oudere spelers. Zwaanswijk hoeft een jeugdspeler niet te leren om een lange bal te geven, maar kan hem wel helpen om sneller te doorzien wanneer je zoiets wel of niet kan doen, bijvoorbeeld.
Er zijn zoveel spelers die niet in de eredivisie thuis horen, maar omdat Nederland steeds meer spelers verliest blijven die spelers toch hangen.

Zien of je wel of geen lange bal kan geven heet voetbalintelligentie en daar kan Zwaanswijk echt niet bij helpen. Een speler zoals Stam wel, maar daar zijn er maar een handvol van.

Gio zal het spelers ook niet leren, net zoals Winter dat bijvoorbeeld ook niet kon
pi_51008029
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Er zijn zoveel spelers die niet in de eredivisie thuis horen, maar omdat Nederland steeds meer spelers verliest blijven die spelers toch hangen.
Nu draai je je eruit. Want je beweert eerst dat ongeveer alle jeugdspelers beter zijn dan Zwaanswijk. Maar waar zijn die jongens dan? Waarom vertrekken er dan zo ongelooflijk veel spelers uit beloftenteams naar een hoofdklasser of, als ze geluk hebben, een eerste divisie club? Toch vreemd als ze allemaal minimaal het niveau van een modale eredivisie speler zouden hebben volgens jou.

Volgens mij overschat jij het overgrote deel van de jeugdspelers bij BVO's. Want geloof me, die zijn vaak echt niet zo bijzonder goed. Zie vrijwel wekelijks spelers met een aardige ervaring in jeugdafdelingen van diverse BVO's, die toch bepaalde vaardigheden absoluut onvoldoende beheersen. Je mag bij een gemiddeld beloftenteam blij zijn als er drie spelers bij lopen die van eredivisieniveau zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_51008034
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

DAM, je hebt nu over een speler van, met alle respect, NAC. Niets meer dan een middenmoter in Nederland.

Hebben alle middenmoters van de jouw zo geliefde Roemeense, Portugese, Griekse en Turkse competities wel overal topspelers lopen?
pi_51008118
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nu draai je je eruit. Want je beweert eerst dat ongeveer alle jeugdspelers beter zijn dan Zwaanswijk. Maar waar zijn die jongens dan? Waarom vertrekken er dan zo ongelooflijk veel spelers uit beloftenteams naar een hoofdklasser of, als ze geluk hebben, een eerste divisie club? Toch vreemd als ze allemaal minimaal het niveau van een modale eredivisie speler zouden hebben volgens jou.

Volgens mij overschat jij het overgrote deel van de jeugdspelers bij BVO's. Want geloof me, die zijn vaak echt niet zo bijzonder goed. Zie vrijwel wekelijks spelers met een aardige ervaring in jeugdafdelingen van diverse BVO's, die toch bepaalde vaardigheden absoluut onvoldoende beheersen. Je mag bij een gemiddeld beloftenteam blij zijn als er drie spelers bij lopen die van eredivisieniveau zijn.
Die drie moet je dan de kans geven en Zwaanswijk en Van der Gun lekker bij AGOVV of Eindhoven laten ballen
pi_51008229
Spelers als Zwaanswijk en Van der Gun kunnen in eerste instantie spelers al direct leren welke keuzes je niet moet maken in je carriere, hoe je om moet gaan met een langdurige blessure en tegenslagen, succesvolle periodes waarin de fans je dragen en ongetwijfeld enkele andere zaken waar zij al ervaring in hebben. Voor dat soort dingen hoef je geen Zidane te heten om jonge spelers op dat niveau wat bij te brengen. Voetbalervaring- en wijsheid is niet iets wat je bezit door zelf uitmuntend te kunnen voetballen, anders hadden Van Gaal en Beenhakker het nooit zo ver geschopt in hun trainerscarriere.
pi_51008391
De eredivisie wordt gewoon sterker, of DAM dat nou leuk vindt of niet. Het is geen schande en uitzondering meer als de topclubs van Nederland punten verspelen tegen een op papier lagere club. Daarnaast is AZ zich ook zo aan het ontwikkelen dat zij zich steeds meer in het rijtje mogen scharen.
Het is gewoon ontzettend jammer dat Feyenoord geen Europees voetbal mag spelen, dit vind ik zo als supporter, maar ook als liefhebber van het Nederlands voetbal. Ze hadden misschien nog geen hoge ogen kunnen gooien dit jaar, maar dan nog altijd meer dan Groningen.
Ik support gevallen topclubs!
pi_51008455
quote:
Nee de helft of zo
[..]

Roda
NAC
Utrecht
Heerenveen
Twente
Vitesse
NEC
Roda: Ramzi, De Fauw, Oper
NAC: De Graaf, Salmon, Zoetebier
Utrecht: De Jong, Broerse, Van Dijk,
Heerenveen: Bosvelt, Hansson,
Twente: Wielaert, Boschker, Engelaar, N'Kufo, Heubach,
Vitesse: Van der Schaaf
NEC: Barreto, Babos, Denneboom
pi_51008534
Hansson en Ramzi zijn weg, Bosvelt gestopt.

Verder zijn de meeste van die namen ook niet goed.
pi_51008588
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:16 schreef koningdavid het volgende:

[..]

DAM, je hebt nu over een speler van, met alle respect, NAC. Niets meer dan een middenmoter in Nederland.

Hebben alle middenmoters van de jouw zo geliefde Roemeense, Portugese, Griekse en Turkse competities wel overal topspelers lopen?
pi_51008606
Heb ik al op gereageerd, maar dan moet je lezen
pi_51008645
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb ik al op gereageerd, maar dan moet je lezen
Waar?
pi_51008669
In deze topic
pi_51008703
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In deze topic
Zucht... waar dan, want ik zie het niet.
pi_51008739
Jammer voor je
pi_51008800
Niet beantwoord dus. Weer een voor op de lijst!
pi_51008831
Is wel al beantwoord
pi_51008847
Ben jij Nederlands DAM?
pi_51008887
Als een Utrecht een Kevin Vandenbergh kan halen, een Willem II een Mounir El Hamdaoui en een FC Twente een Orlando Engelaar, dan groeit de competitie. Vooral ook omdat er geen spelers van dat kaliber de competitie verlaten.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 30 juni 2007 @ 19:41:48 #52
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_51008926
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:26 schreef Fetai het volgende:
.....maar dan nog altijd meer dan Groningen.
off-topic: Dan moet je gewoon maar winnen in de tweestrijd en dat is terecht (ik ben natuurlijk wel subjectief) niet gebeurd. Dat je nu een paar hele goede spelers hebt aangetrokken heeft niets te maken met die tweestrijd. Alhoewel ik het wel jammer vind dat Feyenoord nu (met een paar goede spelers erbij) niet Europees speelt, doet dat niks af aan de prestatie van Groningen twee maand geleden.

on: Ik snap DAM niet echt. Natuurlijk zijn van der Gun en Zwaanswijk geen topspelers, maar je team kan toch niet bestaan uit 11 topspelers? Voor je teambalans niet en vooralfinancieel niet. Je hebt een paar onopvallende werkers nodig en showvoetballer(s). Van die laatste groep heb je er maar een aantal tientallen van in de wereld, dus mag je een club als NAC niet de schuld geven dat ze niet zo'n speler kunenn halen. Dat is weggelegd voor topclubs met wel wat meer financiele mogelijkheden. Tot zo ver moet NAC het doen met Zwaanswijk en die zal als gezegd heus wel stukken beter zijn dan een jeugdspeler. Aangezien de jeugdspeler bij gelijkwaardige kwaliteiten anders de voorkeur zou krijgen aangezien de jeugdspeler meer geld op kan leveren. Dus, wat is je probleem?
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
pi_51008945
Hansson, Alex, Ramzi, Grygera dit seizoen
pi_51009019
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hansson, Alex, Ramzi, Grygera dit seizoen
Hansson is niet onmisbaar, Ramzi is echt niet beter dan zijn vervanger Hadouir, met Alex en Grygera hebben we het alweer over topclubs.

Grygera wordt binnen Ajax opgevangen door Heitinga/Vermaelen, dat is sowieso geen gemis. Alex was een absolute topper die inderdaad niet te vervangen is, maar dat is hetzelfde verhaal als een Kezman die vertrok. at gebeurt gewoon en geeft geen algeheel beeld over de competitie.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_51009023
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:41 schreef Thomas87 het volgende:

[..]

off-topic: Dan moet je gewoon maar winnen in de tweestrijd en dat is terecht (ik ben natuurlijk wel subjectief) niet gebeurd. Dat je nu een paar hele goede spelers hebt aangetrokken heeft niets te maken met die tweestrijd. Alhoewel ik het wel jammer vind dat Feyenoord nu (met een paar goede spelers erbij) niet Europees speelt, doet dat niks af aan de prestatie van Groningen twee maand geleden.

on: Ik snap DAM niet echt. Natuurlijk zijn van der Gun en Zwaanswijk geen topspelers, maar je team kan toch niet bestaan uit 11 topspelers? Voor je teambalans niet en vooralfinancieel niet. Je hebt een paar onopvallende werkers nodig en showvoetballer(s). Van die laatste groep heb je er maar een aantal tientallen van in de wereld, dus mag je een club als NAC niet de schuld geven dat ze niet zo'n speler kunenn halen. Dat is weggelegd voor topclubs met wel wat meer financiele mogelijkheden. Tot zo ver moet NAC het doen met Zwaanswijk en die zal als gezegd heus wel stukken beter zijn dan een jeugdspeler. Aangezien de jeugdspeler bij gelijkwaardige kwaliteiten anders de voorkeur zou krijgen aangezien de jeugdspeler meer geld op kan leveren. Dus, wat is je probleem?
NAC kan Zwaanswijk bijvoorbeeld laten spelen omdat hij toch nog onder contract staat.

Van Zwaanswijk leert een goede speler niks, dan kan je wel zeggen van wel maar dat is gewoon niet waar
pi_51009067
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

NAC kan Zwaanswijk bijvoorbeeld laten spelen omdat hij toch nog onder contract staat.

Van Zwaanswijk leert een goede speler niks, dan kan je wel zeggen van wel maar dat is gewoon niet waar
Een Zwaaswijk kan een jonge verdediger écht wel wat leren hoor. Hij heeft Eredivisie én internationale ervaring. Dan kan je de ander echt wel wat leren over het herkennen van spelsituaties, timing, positionering, etc.

Je verwacht van Zwaanswijk toch niet dat ie een ander een Akka leert zetten?
pi_51009071
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:44 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Hansson is niet onmisbaar, Ramzi is echt niet beter dan zijn vervanger Hadouir, met Alex en Grygera hebben we het alweer over topclubs.

Grygera wordt binnen Ajax opgevangen door Heitinga/Vermaelen, dat is sowieso geen gemis. Alex was een absolute topper die inderdaad niet te vervangen is, maar dat is hetzelfde verhaal als een Kezman die vertrok. at gebeurt gewoon en geeft geen algeheel beeld over de competitie.
Wat nu als De Mul, Alves, Sneider, Farfan, Baretto, Suarez, Rigters, Drenthe ook vertrekken?
pi_51009077
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig zijn de trainers ervoor om spelers iets te leren.

Wat een bullshitargumenten heb je toch.
pi_51009113
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:46 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Gelukkig zijn de trainers ervoor om spelers iets te leren.

Wat een bullshitargumenten heb je toch.
Je kwam zelf met dat argument, maar ik ben blij dat je zelf ook vindt dat je onzin praat
pi_51009150
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:46 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Een Zwaaswijk kan een jonge verdediger écht wel wat leren hoor. Hij heeft Eredivisie én internationale ervaring. Dan kan je de ander echt wel wat leren over het herkennen van spelsituaties, timing, positionering, etc.

Je verwacht van Zwaanswijk toch niet dat ie een ander een Akka leert zetten?
Heb je Zwaanswijk wel eens zien voetballen?
pi_51009153
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat nu als De Mul, Alves, Sneider, Farfan, Baretto, Suarez, Rigters, Drenthe ook vertrekken?
De Mul is compleet vervangbaar voor Ajax, die voegt weinig toe.

Een verkoop van de rest zal de kas van de clubs alleen maar spekken, omdat die spelers niet voor weinig weg mogen. Van dat geld kunnen adequate vervangers aangetrokken worden, mocht dat nodig zijn.
pi_51009171
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Heb je Zwaanswijk wel eens zien voetballen?
Tuurlijk. Dus?
pi_51009182
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Misschien dat Sarpong, Anita, Weinaldum, Bruins, Aissati, Goossens, Vertonghen, Schilder en Poepon zich dan ontpopt hebben tot basisklanten en PSV wat leuke jonge Zuid-Amerikanen heeft weten te strikken.
pi_51009192
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je kwam zelf met dat argument, maar ik ben blij dat je zelf ook vindt dat je onzin praat
Ongelooflijk. Wat een domme gans ben je toch.
pi_51009218
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:49 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ongelooflijk. Wat een domme gans ben je toch.
Je moet m gewoon een beetje pesten.

DAM mag Zwaanswijk gewoon niet omdat ie geen Spaans paspoort heeft en niet transfervrij is. Simpel.
pi_51009231
Mensen die nog steeds op DAM reageren
pi_51009233
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:48 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Tuurlijk. Dus?
Iemand die die punten niet beheerst moet dat een ander gaan leren?
pi_51009247
Dus Janssen kan z'n fijne traptechniek niet leren aan Kaya, Sprockel luistert niet naar Knols zijn buitenspelval, het op tijd instappen, Schaaf de jonkies niet mentaal kan begeleiden met z'n ervaring, Frankel niet zijn voorzet oefent met de rest van de negertjes? Dacht 't wel .
pi_51009282
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:41 schreef Thomas87 het volgende:

[..]

Dat is ook zo en ik bedoelde het ook helemaal niet als sneer richting Groningen en haar supporters, maar dit is gewoon wat ik vermoed. Jullie hebben het verdient, daar is niks aan af te doen.
Ik support gevallen topclubs!
pi_51009287
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:48 schreef Chivu het volgende:

[..]

Misschien dat Sarpong, Anita, Weinaldum, Bruins, Aissati, Goossens, Vertonghen, Schilder en Poepon zich dan ontpopt hebben tot basisklanten en PSV wat leuke jonge Zuid-Amerikanen heeft weten te strikken.
Zou kunnen maar dan zijn ze nog steeds niet bete als de spelers die ze moeten vervangen
pi_51009290
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Iemand die die punten niet beheerst moet dat een ander gaan leren?
Je hoeft geen wereldtopper te zijn om iemand anders iets te leren.
pi_51009304
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zou kunnen maar dan zijn ze nog steeds niet bete als de spelers die ze moeten vervangen
Nog niet nee, maar ze kunnen het wel worden.
pi_51009385
Ook niet
pi_51009409
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook niet
Je hebt de glazen bol van Louis geleend?
pi_51009433
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:51 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Je hoeft geen wereldtopper te zijn om iemand anders iets te leren.
Zou jij je kinderen op wiskundeles sturen bij iemand die niet kan rekenen?
pi_51009464
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Alle Eredivisiespelers kunnen voetballen, dus die vergelijking gaat krom.
pi_51009472
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:54 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Je hebt de glazen bol van Louis geleend?
Nee ik dacht ik zal eens proberen een nietszeggender argument te verzinnen dan jij
pi_51009494
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:55 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Alle Eredivisiespelers kunnen voetballen, dus die vergelijking gaat krom.
Ook die stelling van Pytagoras niet kent?
pi_51009536
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee ik dacht ik zal eens proberen een nietszeggender argument te verzinnen dan jij
Dat is je bij deze gelukt, je hebt met een straatlengte voorsprong gewonnen
pi_51009571
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De stelling van Pytagoras speelt in het leven van een gemiddelde eredivisiespeler niet zo'n grote rol, denk ik.
pi_51009585
quote:

[..]

Weer kwaliteitspost van DAM.

Ik vind trouwens dat dit topic wel erg offtopic gaat, even ter herinnering de stelling:

"De Eredivisie wordt steeds sterker."

Ja of nee?
pi_51009592
quote:

[..]

De een wel de andere heeft zijn andere vakgebied. Ze zijn minder compleet dan de wereldtop maar op bepaalde punten kunnen zij de talenten echt wel helpen. En niet zokortzichtig dom lopen lul DAM.
pi_51009629
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die vergelijking klopt niet. Ik ga niet op wiskundeles bij iemand die niet kan rekenen, maar ik ga wel de stelling van Pythagoras leren bij iemand die deze kent. Bij een ander kan ik dan weer leren hoe ik die stelling prima toe kan passen op echte situaties, etc.

Een speler hoeft echt geen all-round voetbalheld te zijn om een andere speler iets aan te leren. Kijk naar Gaston Sangoy, die Ryan Babel een schot heeft aangeleerd. En dat is toch ook niet 's werelds meest ervaren en veelbelovende voetballer, wel?
pi_51009676
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:00 schreef Chivu het volgende:

[..]

Die vergelijking klopt niet. Ik ga niet op wiskundeles bij iemand die niet kan rekenen, maar ik ga wel de stelling van Pythagoras leren bij iemand die deze kent. Bij een ander kan ik dan weer leren hoe ik die stelling prima toe kan passen op echte situaties, etc.

Een speler hoeft echt geen all-round voetbalheld te zijn om een andere speler iets aan te leren. Kijk naar Gaston Sangoy, die Ryan Babel een schot heeft aangeleerd. En dat is toch ook niet 's werelds meest ervaren en veelbelovende voetballer, wel?
Dat zeg ik! Maar dan iets anders .
pi_51009727
Ik denk niet dat de Eredivisie steeds sterker wordt. Nederland wordt langzamerhand ingehaald door Portugal en Turkije en vooral ook door Rusland en de Oekraïne.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 20:03:12 #86
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_51009751
quote:

[..]

Als hij de stelling maar kent. Als een wiskundeleraar die hem ook nog es kan uitvoeren onhaalbaar is dan moet je de leraar pakken die hem kent. Dan kan de leerling hem uitvoeren. Dit uitvoeren gaat sneller met hulp van de kennis van de leraar.

(wat een kromme vergelijking )
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
pi_51009828
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:02 schreef cultheld het volgende:
Ik denk niet dat de Eredivisie steeds sterker wordt. Nederland wordt langzamerhand ingehaald door Portugal en Turkije en vooral ook door Rusland en de Oekraïne.
Waar baseer je Portugal en Turkije op?

Als je kijkt naar het Europees voetbal van afgelopen seizoen:

AZ wint van het 'Turkse AZ' Kaiserispor
AZ wint van de Turkse landskampioen Fenerbache
PSV wint twee keer van Galatasaray
AZ wint met 3-0 van de Portugese nr. 2 (destijds) SC Braga
Heerenveen wint met 4-0 van de Portugese bekerwinnaar.

Niks wijst er nog op dat we ingehaald worden.
pi_51009843
quote:
Betwijfel ik. Zoveel aansprekende namen gaan er niet meer naar het Oostblok, en als ze gaan schort het vaak nog aan de uitvoering bij de betreffende clubs. Zelfde geldt nog voor Turkije. Portugal is net als Nederland een traditionele subtopper in Europa, dus zit een beetje in hetzelfde schuitje.
pi_51009857
quote:
Ook door Griekenland en met wat pech ook door Roemenie en Scotland
pi_51009874
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:05 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Waar baseer je Portugal en Turkije op?

Als je kijkt naar het Europees voetbal van afgelopen seizoen:

AZ wint van het 'Turkse AZ' Kaiserispor
AZ wint van de Turkse landskampioen Fenerbache
PSV wint twee keer van Galatasaray
AZ wint met 3-0 van de Portugese nr. 2 (destijds) SC Braga
Heerenveen wint met 4-0 van de Portugese bekerwinnaar.

Niks wijst er nog op dat we ingehaald worden.
Geld.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_51009876
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nu draai je echt door
pi_51009884
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Geld.
Geld is geen garantie voor succes.
pi_51009900
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Geld.
Dus Qatar heeft de sterkste competitie ter wereld vind jij?
pi_51009909
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Mijn God.
pi_51009929
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:05 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Betwijfel ik. Zoveel aansprekende namen gaan er niet meer naar het Oostblok, en als ze gaan schort het vaak nog aan de uitvoering bij de betreffende clubs. Zelfde geldt nog voor Turkije. Portugal is net als Nederland een traditionele subtopper in Europa, dus zit een beetje in hetzelfde schuitje.
Maniche en Costinha zouden in ieder geval nooit naar Nederland zijn gekomen. Aan de uitvoering bij die clubs wordt momenteel hard gewerkt (alleen in Turkije gaat het nog echt moeizaam omdat de Turkse bond de ontwikkelingen daar nogal tegenwerkt).
pi_51009931
Hoho DAM nu ga je dat verhaal hierboven niet negeren he .
pi_51009966
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:08 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hoho DAM nu ga je dat verhaal hierboven niet negeren he .
Dat doet hij al de hele tijd, valt me op, wanneer er argumenten tegen 'm worden gebruikt. Ineens duikt er bij hem dan een waanbeeld op dat hij er al op gereageerd heeft
pi_51009980
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Maniche en Costinha zouden in ieder geval nooit naar Nederland zijn gekomen. Aan de uitvoering bij die clubs wordt momenteel hard gewerkt (alleen in Turkije gaat het nog echt moeizaam omdat de Turkse bond de ontwikkelingen daar nogal tegenwerkt).
Ze zijn ook alweer weg uit Rusland hoor. Prestaties? 0.
Nederland presteert dus beter zónder die spelers, wat jij doet is puur naar namen kijken. Soort van scorebordjournalistiek, alleen dan zonder uitslagen.
pi_51009998
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:07 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dus Qatar heeft de sterkste competitie ter wereld vind jij?
Onder het mom van: Een walvis is een zoogdier, dus alle zoogdieren leven in de zee?
pi_51010005
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:09 schreef Chivu het volgende:

[..]

Dat doet hij al de hele tijd, valt me op, wanneer er argumenten tegen 'm worden gebruikt. Ineens duikt er bij hem dan een waanbeeld op dat hij er al op gereageerd heeft
Klopt. Als DAM niet reageert, weet ie het niet meer. Dan heb jij gewoon gewonnen en moet je het zelf ook maar neerleggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')