Ongetwijfeld 34 van PSVquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja.
Ik heb er een stuk of 40 gezien denk ik. En er zijn er weinig van waar ik dacht, wat een leuke spannende wedstrijd
Noem eens de goede ervaren spelers op vanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dan kies je ook net weer Schreuder uit he.![]()
Stam?
Davids?
Van Bronckhorst?
Makaay?
Hofland?
Cocu? (tot dit seizoen dan)
Arveladze?
Heb ik al een topicreport voor gedaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:11 schreef Grulez het volgende:
tt mag wel anders...
Inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:11 schreef Grulez het volgende:
tt mag wel anders...
Wat is je doel?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee de helft of zo
[..]
Noem eens de goede ervaren spelers op van
Roda
NAC
Utrecht
Heerenveen
Twente
Vitesse
NEC
Dat je dit durft te zeggen ook nog.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Beantwoord de vraag nu maar eerst in plaats van met een wedervraag te komen zoals altijd
Nee, ik ga niet offtopic.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uitgeluld dus zoals gewoonlijk
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Beantwoord de vraag nu maar eerst in plaats van met een wedervraag te komen zoals altijd
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:19 schreef koningdavid het volgende:
Wanneer ga je die 25 openstaande vragen van mij nog beantwoorden die wel ontopic zijn?![]()
Nee.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar heb ik al antwoord op gegeven
quote:
Engelaar en misschien Babos kan je misschien wat van leren, de rest kan zelf nog niet eens fatsoenlijk voetballenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:24 schreef Chivu het volgende:
Senden, Zoetebier, Penders, Zwaanswijk, Van Gessel, Kolkka, Lurling, Amoah, Van Dijk, Van der Gun, Caluwe, Boschker, Wielaert, Schreuder, Heubach, Engelaar, Hersi, Janssen, Babos, Wisgerhof, Pothuizen hebben allemaal prima eredivisieniveau ervaring.
Dit ben ik wel met je eens.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Engelaar en misschien Babos kan je misschien wat van leren, de rest kan zelf nog niet eens fatsoenlijk voetballen
Doe jij dat dan eens voor:quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee de helft of zo
[..]
Roda
NAC
Utrecht
Heerenveen
Twente
Vitesse
NEC
Lieve DAM, wat is je punt nou precies?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee
Ik weet alleen dat een talent in Nederland niks leert van Zwaanswijk, Van der Gun of Kolkka
Wat heeft dat met dit topic te maken dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat ik schrijf
ik zie geen punt andersquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat ik schrijf
Zo goed hoef je echt niet te zijn om beter te zijn dan Van der Gun of Zwaanswijk. Dat is bijna iedere jeugdspelerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:02 schreef methodmich het volgende:
Natuurlijk leert een Erik Pieters wel wat van ervaren spelers bij FC Utrecht. Niet hoe je moet voetballen, maar dat is ook onzin. Het zal minder impact hebben dan wanneer het een internationale topper is, maar je kunt als jonge speler van 18 wel degelijk dingen opsteken van spelers die al langere tijd in de eredivisie rondlopen.
Mochten die talenten bij clubs uit de middenmoot ook echt goed zijn, worden ze doorgaans opgepikt door Ajax, Feyenoord, PSV of AZ. Alleen is het volgens mij meestal zo dat de gemiddelde jeugdspeler bij een club als FC Utrecht ook als plafond een club van het kaliber Utrecht heeft. Dus dan is er geen enkel probleem als hij bij het eerste niet wordt geconfronteerd met een Jaap Stam. Daar kan zelfs een Patrick Zwaanswijk dus nog van nut zijn, simpelweg omdat die toch net wat meer bagage mee neemt en situaties dus toch eerder zal herkennen of bekend is met het niveau / de manier van spelen die gevraagd wordt.
Nee, dan begrijp ik het nog niet. Dat heeft niks te maken met mijn 'capaciteiten', maar eerder met het gebrek aan capaciteiten van jouw kant om fatsoenlijk te beargumenteren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moet je de topic lezen, misschien begrijp je het dan
Echt slim ben je niet he?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moet je de topic lezen, misschien begrijp je het dan
Als iedere jeugdspeler beter zou zijn dan Zwaanswijk zou Zwaanswijk nu wel in de eerste divisie lopen en zouden die jeugdspelers op zijn plaats staan. Dat is dus onzin.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zo goed hoef je echt niet te zijn om beter te zijn dan Van der Gun of Zwaanswijk. Dat is bijna iedere jeugdspeler
Er zijn zoveel spelers die niet in de eredivisie thuis horen, maar omdat Nederland steeds meer spelers verliest blijven die spelers toch hangen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als iedere jeugdspeler beter zou zijn dan Zwaanswijk zou Zwaanswijk nu wel in de eerste divisie lopen en zouden die jeugdspelers op zijn plaats staan. Dat is dus onzin.
Daarbij maakt dat ook helemaal niet uit. Want ook al heeft die jeugdspeler in aanleg meer voetbalkwaliteit, zijn er nog wel degelijk andere dingen die je kunt leren van oudere spelers. Zwaanswijk hoeft een jeugdspeler niet te leren om een lange bal te geven, maar kan hem wel helpen om sneller te doorzien wanneer je zoiets wel of niet kan doen, bijvoorbeeld.
Nu draai je je eruit. Want je beweert eerst dat ongeveer alle jeugdspelers beter zijn dan Zwaanswijk. Maar waar zijn die jongens dan? Waarom vertrekken er dan zo ongelooflijk veel spelers uit beloftenteams naar een hoofdklasser of, als ze geluk hebben, een eerste divisie club? Toch vreemd als ze allemaal minimaal het niveau van een modale eredivisie speler zouden hebben volgens jou.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er zijn zoveel spelers die niet in de eredivisie thuis horen, maar omdat Nederland steeds meer spelers verliest blijven die spelers toch hangen.
DAM, je hebt nu over een speler van, met alle respect, NAC. Niets meer dan een middenmoter in Nederland.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er zijn zoveel spelers die niet in de eredivisie thuis horen, maar omdat Nederland steeds meer spelers verliest blijven die spelers toch hangen.
Die drie moet je dan de kans geven en Zwaanswijk en Van der Gun lekker bij AGOVV of Eindhoven laten ballenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nu draai je je eruit. Want je beweert eerst dat ongeveer alle jeugdspelers beter zijn dan Zwaanswijk. Maar waar zijn die jongens dan? Waarom vertrekken er dan zo ongelooflijk veel spelers uit beloftenteams naar een hoofdklasser of, als ze geluk hebben, een eerste divisie club? Toch vreemd als ze allemaal minimaal het niveau van een modale eredivisie speler zouden hebben volgens jou.
Volgens mij overschat jij het overgrote deel van de jeugdspelers bij BVO's. Want geloof me, die zijn vaak echt niet zo bijzonder goed. Zie vrijwel wekelijks spelers met een aardige ervaring in jeugdafdelingen van diverse BVO's, die toch bepaalde vaardigheden absoluut onvoldoende beheersen. Je mag bij een gemiddeld beloftenteam blij zijn als er drie spelers bij lopen die van eredivisieniveau zijn.
Roda: Ramzi, De Fauw, Operquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee de helft of zo
[..]
Roda
NAC
Utrecht
Heerenveen
Twente
Vitesse
NEC
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
DAM, je hebt nu over een speler van, met alle respect, NAC. Niets meer dan een middenmoter in Nederland.
Hebben alle middenmoters van de jouw zo geliefde Roemeense, Portugese, Griekse en Turkse competities wel overal topspelers lopen?
Waar?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb ik al op gereageerd, maar dan moet je lezen
Zucht... waar dan, want ik zie het niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In deze topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |