Dank je wel!quote:
Vertrekt Soempie dan nu al uit mijn harem zonder dat ze weet dat ze erin zit?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En jij ook niet want ik ren weg samen met soempie![]()
![]()
Heb jij informatie die wij niet hebben?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tot over twee weken dan, ik ontvlucht morgen tijdelijk het land.![]()
Ik heb vooruit ziende blikquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vertrekt Soempie dan nu al uit mijn harem zonder dat ze weet dat ze erin zit?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb jij informatie die wij niet hebben?
Geen ruk? Volgens een ander topic op FOK staat half de UK in de fik. Zal toch wel op tv zijn?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoi, ik ook.......... geen ruk op de tv ook vanavond
Is op CNNquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen ruk? Volgens een ander topic op FOK staat half de UK in de fik. Zal toch wel op tv zijn?
Brandende auto ramt Glasgow-Airport
B is weg naar der eindexamenfeest en waar die andere 2 van je zijn weet ik ook nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Onmogelijk, je zit in mijn harem
Ga maar iets leuks doen met Bertha, Soemp en TSE
Ga maar mee met B danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:29 schreef Nesle het volgende:
[..]
B is weg naar der eindexamenfeest en waar die andere 2 van je zijn weet ik ook niet
Joehoe...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:29 schreef Nesle het volgende:
B is weg naar der eindexamenfeest en waar die andere 2 van je zijn weet ik ook niet
quote:
It wasn't mequote:The UK's national terrorism threat level has been raised to "critical", Home Secretary Jacqui Smith has said.
The announcement came after a meeting of the government emergencies committee Cobra, following a burning car being driven into a Glasgow airport terminal.
Same hier samenvatting?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb geen zin om een boek te lezen
Iemand doet een onderzoek naar hagelslag. Ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Same hier samenvatting?
Dat had ik ook al doorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Iemand doet een onderzoek naar hagelslag. Ofzo.
Veel plezierquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:32 schreef Cobra4 het volgende:
En ik ga jullie ook verlaten. Tot over twee weken!![]()
![]()
Gaat helemaal goed komen. Houden jullie het hier heel?quote:
Als de kat van huis isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen. Houden jullie het hier heel?
Dank je wel! Ik zal uitvoerig verslag doen als ik terug ben!quote:
En, vonden ze het kunnen?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:47 schreef geenaam het volgende:
Ik zit net te zappen en kom langs een programma genaamd 2babes. Ik heb nog nooit zo hard gelachen om 2 van die domme wijven, die eigenlijk helemaal niks kunnen behalve overdreven praten. Ze probeerden een serieuze discussie te houden over vreemdgaan..![]()
![]()
Ze zaten 10 minuten te lullen over één ding. Ja, er zijn mensen die er iets van leren en sommige niet. Dus ze vonden het eigenlijk te lastig om over te hebben. Dat zeiden ze ookquote:
Ach, mannen die samenwonen zijn nu meestal al naar bed geschopt door vrouwlief dus het maakt weinig uitquote:Op zondag 1 juli 2007 00:54 schreef geenaam het volgende:
Ze vinden het nu moeilijk, omdat je het niet op leeftijd kan beoordelen. Het gaat om je karakter. En daarom moeten we nu allemaal bellen naar 2babes..![]()
Oh, en ze vinden het niet goed als je vreemd gaat en ze gaan nu naar het nieuws van Babe Jena..
![]()
ja die 4.....quote:Op zondag 1 juli 2007 01:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
De dames in de harem van ons schaap, dát zijn pas babes.
De subtiliteit viert weer hoogtij merk ikquote:Op zondag 1 juli 2007 01:24 schreef geenaam het volgende:
Het is natuurlijk al onmogelijk dat 2 vrouwen een discussie op niveau willen houden, maar deze 2 zijn natuurlijk wel de domste onder de vrouwen dus dat is al helemaaal onmogelijk..![]()
Toetsen inhalen? Er is geloof ik iets veranderd.....quote:Op zondag 1 juli 2007 01:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik zit *#@%$ al de hele avond toetsen na te kijken (leuk, leerlingen die uitgerekend de allerlaatste dag nog even snel toetsen van maanden geleden gaan inhalen...), en het einde is nog niet in zicht.
Heb ik een keer gehad in de bus naar Melbourne...quote:
Gewoon niet toestaan.. Probleem opgelostquote:Op zondag 1 juli 2007 01:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik zit *#@%$ al de hele avond toetsen na te kijken (leuk, leerlingen die uitgerekend de allerlaatste dag nog even snel toetsen van maanden geleden gaan inhalen...), en het einde is nog niet in zicht.
Op de school waar ik werk werkt het als volgt:quote:Op zondag 1 juli 2007 01:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Toetsen inhalen? Er is geloof ik iets veranderd.....
maar verder heb je wel leuk werk?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Op de school waar ik werk werkt het als volgt:
Als een leerling ziek is geweest, heeft hij/zij er recht op de toets in te halen. Punt. Het feit dat het een toets uit februari betreft, boeit niet. Het feit dat ik de leerlingen iedere les aan nog in te halen toetsen herinner, boeit niet. Het feit dat leerlingen massaal op de allerlaatste vrijdag de toetsen in gaan halen, boeit niet. Het feit dat de cijferdeadline aankomende dinsdag is, boeit niet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
7 weken... elk nadeel heeft z'n voordeelquote:Op zondag 1 juli 2007 01:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jep, en binnenkort heb ik 7 weken vakantie!
[..]
Dank je, ik heb het nu hard nodig.
cola gedronken?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:56 schreef Soempie het volgende:
interent dus
jaquote:
je hebt me doorquote:
quote:
(ex) Huisgenoten die gebruikersnaam en wachtwoord inpakken en vervolgens verhuizen zijn nit okay!quote:Op zondag 1 juli 2007 02:02 schreef Mikkie het volgende:
Huisgenoten die ivm hun verjaardag een paar dagen een frituurpan in huis hebben en 's nachts om twee uur borrelhapjes bakken zijn okay!
quote:Op zondag 1 juli 2007 02:04 schreef Soempie het volgende:
(ex) Huisgenoten die gebruikersnaam en wachtwoord inpakken en vervolgens verhuizen zijn nit okay!![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 02:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
(ex) Huisgenoten die gebruikersnaam en wachtwoord inpakken en vervolgens verhuizen zijn nit okay!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |