Ik vind mensen die stinken ook echt een van de meest grote irritaties in het openbaar. Zeker toen ik nog regelmatig met de terin reisde, werd ik altijd helemaal ONPASSELIJK als er weer eens zo'n oud-zwetende-medeburger naast mij kwam zitten. En dan nog lekker een beetje krabbelen of nagelbijtend... YUCK!!!
![]()
Ik ben echt wel eens opgestaan en twee hokjes verder gaan zitten, hoe matig dat ook mag overkomen.
Stinkende collega's vind ik trouwens ook zoiets ranzigs, maar wat doe je ertegen?! (Zeker als je, zoals in mijn geval gedetacheerd zat bij een klant) Je kan natuurlijk een keer een serieus gesprek met iemand aangaan, maar zeker als je niet iemands leidingende bent, vind ik dat toch wel erg ver gaan. Dus gooide ik elke ochtend maar demonstratief alle ramen open en gaf aan dat er toch wel een behoorlijke "slaaplucht" in de kamer hing, waarbij iedereen dan instemden, include de twee stinkerds zelf. Hihihihi, op een gegeven moment had ik een collega die zwanger was, met de bijbehorende ochtendmisselijkheid en die is toen serieus een keer naar de WC gerend omdat toen die man langs kwam zijn walm haar kotsmisselijk maakte