In de oceaan? Zoekzoekquote:Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Waar is mijn reactie t.o.v. mijn levenservarinmet dikke vrouwelijke potvis?
Staan te doen dan, verveel je je ofzoquote:
I know, ik ben een super lieverd, ik ben de oorzaak van de opwarming van de aardequote:Op zondag 1 juli 2007 03:25 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde demogelijkheidtot het mannelijk uitstoten van een automatischgas wat devrouwelijke potvissen bij je vandaanjaagt.
Dus om een blind-date voorje eigen tot een goed einde te brengen.
BTW, Morwen, jij bent wel errug liev![]()
Hongaren hadden nooit lid mogen worden, gore crackhoeren zijn al die vrouwen daar.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:26 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Van die hongaren mogen ook wel wegblijven.
Harige Goulash-honden!
Deze post deed mij vloekenquote:Op zondag 1 juli 2007 04:13 schreef Kebab het volgende:
als je goed kijkt zie je z'n ballen
Ik loop tegenwoordig inderdaad gewoon weg voor stinkerds... Of als er iemand tegenover je komt zitten die zo erg uit z'n bek stinkt, dat je een meter verder misselijk wordt...quote:Op zondag 1 juli 2007 11:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar in een trein kun je nog van plaats veranderen. In een uitverkochte bios is dat wat lastiger, helaas
Inderdaad ook nog ranzig: prima nette en normaal frisruikende collega's die net een half uur in het rookhok hebben staan dampen en dan de afdeling op komen lopen... ...quote:Op zondag 1 juli 2007 12:23 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Of rokers, die stinken ook naar asbak, en hebben helaas geen eigen stank-coupes meer...
En nu is mijn vraag: Wat doe jij dan in de Aldi ?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:27 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Paupers die in de aldi moeten zijn voor hun dagelijkse tray dertigcentbier kunnen ook vreselijk stinken.. yuck!
deo kost helemaal niet duurquote:Op zondag 1 juli 2007 17:28 schreef boekenworm het volgende:
Tja... je hebt ook van die mensen die tijdens het sporten geen deo gebruiken, echt walgelijk. Hoe duur kost dat nou helemaal.
Het was ochtendspitsquote:Op zondag 1 juli 2007 11:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar in een trein kun je nog van plaats veranderen. In een uitverkochte bios is dat wat lastiger, helaas
AXE helpt niet neequote:Op zondag 1 juli 2007 20:21 schreef BobbyB het volgende:
Soms heeft het helemaal niks met te weinig wassen te maken, maar gewoon met een hoge bloeddruk. Kan je iedere dag een heel busje AXE leeg spuiten, maar dat zal weinig helpen.
Of wat voor een deo dan ookquote:
Mijn dagelijkse tray dertigcentbier scoren..quote:Op zondag 1 juli 2007 16:43 schreef nvido het volgende:
[..]
En nu is mijn vraag: Wat doe jij dan in de Aldi ?
Gezellig op het balkonnetje met zijn allen op elkaar en iemand die zich vast houd aan die paal en dus zijn oksel lucht heerlijk door de ruimte verspreid. Vooral lekker als het een graadje of 30 is in een trein zonder airco.quote:
Had je vriendin geen deo in d'r handtasje?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:32 schreef Mikkie het volgende:
Zit ik straks de bios, voorpremière van Transformers (dikke actiefilm trouwens, aanrader!), zit er zo'n kerel naast me echt dik hard te stinken. Zo'n penetrante zweetlucht, terwijl 'ie duidelijk een date had met één of ander lelijk mokkel naast 'm. Onvoorstelbaar. Bij elk briesje van het ventilatiesysteem werd het uithoudingsvermogen van mijn neusgaten weer tot het uiterste getest...
Klacht: vuile stinkerds moeten zich vaker wassen, deo gebruiken en vooral een eind optiefen uit de buurt van de bios
Of subtiel over hem heen spuitenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had geen vriendin bij me, was met 'n stel vrienden... helaas. Anders had ik nog subtiel zo'n bus door kunnen schuiven. Beter naar vrouwenluchtjes ruiken (hoewel, op je eerste date?), dan stinken naar zweet
.
k dacht eerst dat je het over die date hadquote:Op zondag 1 juli 2007 22:23 schreef LasTeR het volgende:
Was een paar jaar terug op een eerste 'date' met een meisje, ging er zo'n vadsige zweetkees naast ons zitten en ook helemaal zwaar ademen, half hijgen enzo. Terwijl die hele fokking zaal bijna leeg was!!!! Toen waren we maar ff ergens anders gaan zitten.
jij bent momenteel druk verwikkeld in een gangbang begrijp ik?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:05 schreef Silven het volgende:
vmmv
emo's douchen toch nooit?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:48 schreef GotC het volgende:
Zo'n meisje op m'n werk is ook gewoon walgelijk qua geur.. En dan is ze ook nog zo'n knuffelemo. Geen goeie combi, iig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |