Zo heb ik het eten van spekkies afgeleerd. The hard way.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:56 schreef wyccie het volgende:
Ik ben gewoon verslaafd aan zoet en weet niet wanneer ik moet ophouden.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dus Soempie, Nesle, ik, Yuri, Sheep, Tim èn Geenaam in één harem? Dat wordt nog wat
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij snapt het niet.
Jij, Soempie, Nesle en TSE zijn mijn harem
Ik ga jou en die andere drie gevallen echt niet met de rest delen![]()
Je moet niet onderdanig gaan doen hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:58 schreef Nesle het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik luister naar mijn meester![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:53 schreef wyccie het volgende:
Nee. Singing in the rain van RedBand, van de nieuwe serie Truly Splashy.
Ik heb net juist braaf gedaanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:03 schreef wyccie het volgende:
Spekkies, mmmmmmm
Ik heb voor vanavond nog een taartje in de vriezer staan.
Damn, ik word vet.![]()
Best welquote:
Best nietquote:
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je zal wonderen moeten verrichten om de nummer 5 te worden
Tot over twee weken dan, ik ontvlucht morgen tijdelijk het land.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:14 schreef Mikkie het volgende:
Zo...ik ga richting bios. Vooprpremière Transformers. Michael Bay en Steven Spielberg samen... dat móet goed zijn
Dank je wel!quote:
Vertrekt Soempie dan nu al uit mijn harem zonder dat ze weet dat ze erin zit?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En jij ook niet want ik ren weg samen met soempie![]()
![]()
Heb jij informatie die wij niet hebben?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tot over twee weken dan, ik ontvlucht morgen tijdelijk het land.![]()
Ik heb vooruit ziende blikquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vertrekt Soempie dan nu al uit mijn harem zonder dat ze weet dat ze erin zit?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb jij informatie die wij niet hebben?
Geen ruk? Volgens een ander topic op FOK staat half de UK in de fik. Zal toch wel op tv zijn?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoi, ik ook.......... geen ruk op de tv ook vanavond
Is op CNNquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen ruk? Volgens een ander topic op FOK staat half de UK in de fik. Zal toch wel op tv zijn?
Brandende auto ramt Glasgow-Airport
B is weg naar der eindexamenfeest en waar die andere 2 van je zijn weet ik ook nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Onmogelijk, je zit in mijn harem
Ga maar iets leuks doen met Bertha, Soemp en TSE
Ga maar mee met B danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:29 schreef Nesle het volgende:
[..]
B is weg naar der eindexamenfeest en waar die andere 2 van je zijn weet ik ook niet
Joehoe...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:29 schreef Nesle het volgende:
B is weg naar der eindexamenfeest en waar die andere 2 van je zijn weet ik ook niet
quote:
It wasn't mequote:The UK's national terrorism threat level has been raised to "critical", Home Secretary Jacqui Smith has said.
The announcement came after a meeting of the government emergencies committee Cobra, following a burning car being driven into a Glasgow airport terminal.
Same hier samenvatting?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb geen zin om een boek te lezen
Iemand doet een onderzoek naar hagelslag. Ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Same hier samenvatting?
Dat had ik ook al doorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Iemand doet een onderzoek naar hagelslag. Ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |