Er zijn genoeg ballen, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:26 schreef Karina het volgende:
Vraagje: dat in hun nakie over Wimbledon lopen, zitten daar ook leuke mannen tussen?
Nee. Naakte mannen zijn nooit leuk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:26 schreef Karina het volgende:
Vraagje: dat in hun nakie over Wimbledon lopen, zitten daar ook leuke mannen tussen?
Behalve als ze dood op een stapel in een kelder liggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:27 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Nee. Naakte mannen zijn nooit leuk.
Je bedoelt dood op een stapel begraven onder een dikke laag cement onder de kelder.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Behalve als ze dood op een stapel in een kelder liggen.
De ultieme dooddoener. Je kunt er niet omheen, je komt het hoe dan ook tegen, als item bij DWDD ofzo. Ik ben geen vaste kijker van de programma's maar erger mij wel aan hun capriolen die overal belicht worden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:30 schreef Remzz het volgende:
Je hoeft er niet naar te kijken
Onzin, heb totaal geen behoefte aan bekendheid of naakt over een voetbalveld lopen. Ik heb wel wat tegen het feit dat dat blijkbaar genoeg is om een carriere in tv land te krijgen. Daar erger ik mij aan, en daar komt dus geen greintje jaloezie bij kijken. Jij bent dus wel jaloers begrijp ik?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:57 schreef female81 het volgende:
Bij startposts zoals die in dit topic heb ik altijd het gevoel dat degene die het schijft gewoon vreselijk jaloers is...
(Erg hè, mensen die hun leven vullen met iets wat ze leuk vinden?)
Preciesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:57 schreef female81 het volgende:
Bij startposts zoals die in dit topic heb ik altijd het gevoel dat degene die het schijft gewoon vreselijk jaloers is...
(Erg hè, mensen die hun leven vullen met iets wat ze leuk vinden?)
Nou? Nou? Geef eens antwoord?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:26 schreef Karina het volgende:
Dat soort gedrag moet écht de kop in worden gedrukt. Het is een tragedie voor onze gristelijke samenleving dat jongeren iets anders willen doen dan hetgene dat wordt voorgeschreven door ouders, leraren en politici.quote:jonge mensen die niet willen studeren of werken, maar willen zingen, dansen, praten voor de camera.
Ik zal mijn zin even in de juiste context plaatsenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:10 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Dat soort gedrag moet écht de kop in worden gedrukt. Het is een tragedie voor onze gristelijke samenleving dat jongeren iets anders willen doen dan hetgene dat wordt voorgeschreven door ouders, leraren en politici.
BO'squote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:12 schreef zagevent het volgende:
Ik weet niet of iemand vorige week of de week daarvoor op één naar Koppen gekeken heeft. Het ging over jongeren en internet. Er was zo'n groep kansloze BO's die hun eigen versie van Jackass hadden; klopten ze bij bejaarden aan of gingen ze naar zo'n ontmoetingscentrum om daar zo in hun onderbroek bij hun dansen. En stoer dat ze waren. [afbeelding]![]()
Sorry, jullie kennen dat woord niet.quote:
Het lijkt wel een heel nieuw ras johquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:12 schreef zagevent het volgende:
Ik weet niet of iemand vorige week of de week daarvoor op één naar Koppen gekeken heeft. Het ging over jongeren en internet. Er was zo'n groep kansloze BO's die hun eigen versie van Jackass hadden; klopten ze bij bejaarden aan of gingen ze naar zo'n ontmoetingscentrum om daar zo in hun onderbroek bij hun dansen. En stoer dat ze waren. [afbeelding]![]()
Eerst leren lezen, pukkeltjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:45 schreef Batsnek het volgende:
Zingen, dansen en ( let op ) zelfs praten voor de camera, het moet niet gekker worden!
Mevrouw heeft zelf natuurlijk een full-time baan als orderpicker, en kan het niet hebben dat mensen ook daadwerkelijk lol in hun leven hebben, en werken meer zien als loonslavernij. Overigens ben ik erg benieuwd wat "echt werk" nou is. Dit soort stunts zijn iig inspireerender voor de maatschappij dan het bejaarde gekwezel van TS.
Achterlijk zeikwijf.
En wat is er in hemelsnaam "inspirerend" aan deze stuntsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:02 schreef Giechel_Ho het volgende:
Onzin, heb totaal geen behoefte aan bekendheid of naakt over een voetbalveld lopen. Ik heb wel wat tegen het feit dat dat blijkbaar genoeg is om een carriere in tv land te krijgen. Daar erger ik mij aan, en daar komt dus geen greintje jaloezie bij kijken.
Heb jij je achterwerk op je hoofd zitten ofzo? Wat snap je niet aan het inspirerende van dit soort stunts? Mensen willen dit nadoen, ze vinden het cool, en willen het ook uit proberen. Het activiteert ze en inspireert ze om iets ludieks of beangstigends ( bungeejumpen, dat soort shit ) te doen. Je angsten overwinnen, avontuurlijk ingesteld zijn en wegen bewandelen die anderen niet durven bewandelen. Moet ik het voor je uitttekenen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:31 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Eerst leren lezen, pukkeltje
[..]
En wat is er in hemelsnaam "inspirerend" aan deze stunts
Je bedoelt dat meer jongeren zich aanmelden voor het leger? Oh nee wacht, je bedoelt dat meer jongeren in hun onderbroek bejaardehuizen binnenvallen of hun ballen aan hun been vastnietenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:02 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Heb jij je achterwerk op je hoofd zitten ofzo? Wat snap je niet aan het inspirerende van dit soort stunts? Mensen willen dit nadoen, ze vinden het cool, en willen het ook uit proberen. Het activiteert ze en inspireert ze om iets ludieks of beangstigends ( bungeejumpen, dat soort shit ) te doen. Je angsten overwinnen, avontuurlijk ingesteld zijn en wegen bewandelen die anderen niet durven bewandelen. Moet ik het voor je uitttekenen?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:02 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Heb jij je achterwerk op je hoofd zitten ofzo? Wat snap je niet aan het inspirerende van dit soort stunts? Mensen willen dit nadoen, ze vinden het cool, en willen het ook uit proberen. Het activiteert ze en inspireert ze om iets ludieks of beangstigends ( bungeejumpen, dat soort shit ) te doen. Je angsten overwinnen, avontuurlijk ingesteld zijn en wegen bewandelen die anderen niet durven bewandelen. Moet ik het voor je uitttekenen?
Ik ken alleen dat programma van bnn; try before you die, of zoiets. Daarin gaan mensen met hoogtevrees bungeejumpen. 's nachts binnensluipen op een kartbaan, om een rondje te rijden. En streaken. Wat is daar mis mee, mensen kunnen er om lachen, en anderen willen ook iets ludieks doen. Ik vind het gaaf, zo gebeurd er nog eens wat, en mensen doen iets wat anderen normaal niet zo snel zouden doen. Ik kijk 100 keer liever daar naar dan al die zogenaamd humoristische programma's.quote:Op zondag 2 september 2007 10:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Je bedoelt dat meer jongeren zich aanmelden voor het leger? Oh nee wacht, je bedoelt dat meer jongeren in hun onderbroek bejaardehuizen binnenvallen of hun ballen aan hun been vastnietenInspirerend hoor
Klopt, wat een werk zit erin!quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:05 schreef H-enki het volgende:
Het schijnt dat BNN wel een te gekke kalender heeft uitgebracht.
Saaie jump inderdaad..quote:Op donderdag 6 september 2007 18:19 schreef zagevent het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=uI0GjNCpJ7E&NR=1
Wat een durfals zeg.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]indd.
Ben weleens stomdronken met al mn kleren aan in de bootgracht van ommen gesprongen
Speedboten en alles scheurden er doorheen lol, maar ik heb het overleefd
Jammer.quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]indd.
Ben weleens stomdronken met al mn kleren aan in de bootgracht van ommen gesprongen
Speedboten en alles scheurden er doorheen lol, maar ik heb het overleefd
Ja zo jammer, wil je mij dat eens in mijn gezicht vertellen dat je dat jammer vindt? Of blijft het vanachter je monitorquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja zo jammer, wil je mij dat eens in mijn gezicht vertellen dat je dat jammer vindt? Of blijft het vanachter je monitor
Mensen die dingen alleen snappen als het niet op een scherm staat, kansloosquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja zo jammer, wil je mij dat eens in mijn gezicht vertellen dat je dat jammer vindt? Of blijft het vanachter je monitor
Mischien kun je niet zo goed lezen wokkelman, maar ik kijk nooit tv en heb spuiten en slikken maar 1 keer gezien via een link op fok.quote:Op maandag 17 december 2007 09:47 schreef nietzman het volgende:
Waren jouw hersencelletjes nog in leven geweest als de toenmalige spuiten en slikken je niet aan het blowen had gezet, Baaj?
truequote:Op maandag 17 december 2007 09:31 schreef BaajGuardian het volgende:
Van mij mag spuiten en slikken ook van de buis gehaald worden, zootje sodom en gomorra.
Ik kijk zelf geen tv maar kan me voorstellen wat voor impact het heeft op de jeugd die al gestoord genoeg is gemaakt door de commercie.
En tóch jezelf een psychose inblowen. Als mensen dom genoeg zijn om zichzelf de vernieling in te helpen maakt dat extra duwtje van een TVprogramma ook niet meer uit.quote:Op maandag 17 december 2007 09:49 schreef BaajGuardian het volgende:
Mischien kun je niet zo goed lezen wokkelman, maar ik kijk nooit tv en heb spuiten en slikken maar 1 keer gezien via een link op fok.
Kom je nog weleens in de stad van heerenveen?quote:Op maandag 17 december 2007 09:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
En tóch jezelf een psychose inblowen. Als mensen dom genoeg zijn om zichzelf de vernieling in te helpen maakt dat extra duwtje van een TVprogramma ook niet meer uit.
dat was ongeveer tot 1990 daarna is het bergafwaards gegaan.quote:Op maandag 17 december 2007 10:05 schreef Peterchris het volgende:
Erg jammer deze ontwikkeling. Waar is die tijd gebleven dat muziekzenders nog muziekclips uitzonden.
Het lot dwingt me er nog regelmatig doorheen.quote:Op maandag 17 december 2007 10:08 schreef BaajGuardian het volgende:
Kom je nog weleens in de stad van heerenveen?
Tof, dan kom ik je mischien weer eens tegen.quote:Op maandag 17 december 2007 10:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het lot dwingt me er nog regelmatig doorheen.
De kranten zullen er bol van staan!quote:Op maandag 17 december 2007 10:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Tof, dan kom ik je mischien weer eens tegen.
quote:PvdA veroordeelt 'pest-actie' TMF
(Novum) - De PvdA heeft geen goed woord over voor een actie van TMF. De muziekzender roept jongeren op zijn website op om filmpjes te maken van hoe zij of medeleerlingen uit de klas worden gestuurd. De Kamerleden Staf Depla en Jeroen Dijsselbloem vinden dat TMF hiermee oproept 'de klas op stelten te zetten en het bloed onder de nagels van docenten vandaan te halen'.
De PvdA'ers doen een dringend beroep op TMF om zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid te nemen. "Pesten en ander wangedrag in de klas en op school heeft verstrekkende gevolgen, zowel voor leerlingen als leraren. TMF kan daar als jongerenzender niet aan voorbij gaan", schrijven de parlementariërs in een open brief.
Depla en Dijsselbloem willen dat TMF stopt met de 'verwerpelijke' actie en in plaats daarvan een actie tegen pesten op school begint. Daar hebben jongeren volgens hen veel meer aan.
Of pleur 'm bij GS neerquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:31 schreef Giechel_Ho het volgende:
TMF schijnt scholieren op te hebben geroepen om een filmpje te maken van hoe ze de klas worden uitgestuurd. Het beste filmpje wint een "vette laptop".
Degene die een filmpje maakt van hoe ie het rokje/de broek van Nikki naarbeneden trekt, krijgt van mij 5.000 euro en mag zelf weten wat ie met het geld doet. Zet naakte Nikki of welk TMF lid dan ook op youtube en kassa.
Hulde, eindelijk een goede actie van GSquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:39 schreef dubidub het volgende:
[..]
Of pleur 'm bij GS neer
http://www.geenstijl.nl/m(...)_in_elkaar_en_w.html
quote:TMF past onderwijsactie aan
Uitgegeven: 2 september 2008 15:44
Laatst gewijzigd: 2 september 2008 16:06
AMSTERDAM - Muziekzender TMF gaat een geruchtmakende onderwijsactie aanpassen na kritiek van Tweede-Kamerleden en de CNV Onderwijsbond. Dat meldde een woordvoerster van het tv-station dinsdag.
Scholieren werden opgeroepen filmpjes te sturen naar de website www.kijkditnou.nl. In die producties moest te zien zijn hoe medescholieren de klas uit werden gestuurd door leraren.
TMF wilde op deze manier in kaart brengen hoe vaak leerlingen de klas uit moeten. Terecht of onterecht. Het filmpje met de meeste stemmen werd een "vette laptop" in het vooruitzicht gesteld.
Communicatiefout
Als gevolg van een "communicatiefout" kan volgens de zegsvrouw het beeld zijn ontstaan dat leerlingen worden opgeroepen leraren te treiteren om zo uiteindelijk voor een draagbare computer in aanmerking te komen.
Dat was niet de bedoeling. Filmpjes kunnen daarom niet meer worden ingestuurd en de computer is niet langer te winnen.
Mailen
TMF is nog wel benieuwd hoe vaak het wegsturen uit de klas gebeurt. Leerlingen kunnen dat mailen, waarna de zender aan het eind van het schooljaar de score bekendmaakt.
Filmpjes daarover neemt het tv-station niet in behandeling. Via het webadres kunnen scholieren ook nog laten weten wie ze de lekkerste leraar, lerares en medeleerling vinden op hun school.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Idols__.html?p=21,1quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
De meeste mensen hebben geen flauw idee dat we hier naar de nieuwste \"Idols\" zitten te kijken: jonge mensen die niet willen studeren of werken, maar willen zingen, dansen, praten voor de camera.
quote:do 18 sep 2008, 07:39 | 72 reacties
Harm raakte depressief na Idols
AMSTERDAM - Harm Jacobs, die het in Idols 3 schopte tot een vijfde plaats, is na zijn uitschakeling in een diep zwart gat gevallen. De zanger raakte depressief, kreeg last van faalangst en vond het leven zonder de roem maar moeilijk.
Daarbij werd ook nog eens zijn uitkering stopgezet omdat de gemeente dacht dat hij dankzij het tv-programma genoeg verdiende.
In een NPS-documentaire is zaterdag te zien hoe Harm zijn tijd na Idols beleefde. Waar eerder nog horden meiden met slaapzakken in zijn tuin lagen, werd het na zijn uitschakeling snel stil. Ondanks zijn vijfde plaats was geen platenbaas in hem geïnteresseerd.
Om het tij te keren deed Harm vorig jaar nog een keer audities voor Idols 4. “Ik miste de aandacht enorm”, aldus de 34-jarige toen vanuit zijn beschilderde camper. “En het harde werken tijdens Idols bevalt me ook wel. (:')!!!)” Zijn achterban was er niet blij mee. “De meeste mensen verklaren me voor gek, maar ik doe toch gewoon wat ik zelf wil.” De jury ziet een tweede Idols-avontuur met Harm echter niet zitten.
Kunnen ze idols niet gewoon van de buis tiefen ?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:36 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Idols__.html?p=21,1
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |