Een veelgebruikt zinsdeel is ook "ik heb zoiets van"quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:10 schreef Lobasca het volgende:
Natasia begint bijna iedere zin met 'Ik zeg...' en vaak ook nog halverwege diezelfde zin.
Dat is vooral Jaap zijn stopzin..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een veelgebruikt zinsdeel is ook "ik heb zoiets van"
NATUURLIJKquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
Ach, als Natasja uit dat hok is, komt ze gezellig bij Ellen paardrijden. Gratis bedoelt ze dus.
En niemand, maar ook éééécht niemand zal haar missen..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:13 schreef ericahysterica het volgende:
Natas gaat ellen wel missen hoor ..........net als de rest van die 200 mensen die aan het programma meewerken hypocriet kutwijf
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:11 schreef ericahysterica het volgende:
welke butler is er vanavond......?
Sinds wanneer hebben marokkaanse meiden platte billenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:08 schreef Disana het volgende:
Gisteren werd er naar het achterste van Nadia gevraagd. Ik laat het oordeel aan anderen over.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooiiiiiiii kan die rat even gek maken en de charmeur uithangen naar Nadiaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:15 schreef CoT het volgende:
Mitch volgens mij
Nou ben wel een tieteman hoor...kan enorm afknappen op lelijke tieten..dus niet grote of kleine dat boeit me niet..maar de vorm..de kleur...de afmetingen van het tepelhof in verhouding tot de tepel. kleur van tepel hof..dus jah..heb altijd wel die interesse maar als natasia dit leest als ze uit de kooi komt..wil ik haar niet het idee geven dat ze ook maar enigszins vooruit is gegaan in de kooi!! zowel geestelijk als lichamelijk faalt ze aan alle kanten dus jah...tieteman..ikkuh wel..mar niet die van natasia amanda of nu nadia...geef mij de tieten jennifer aniston maar..natuurlijk en supe rmooiquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:58 schreef DrsH het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben tieten jouw interesse???????
Ze is 50/50 hè.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:15 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben marokkaanse meiden platte billen![]()
Mitchquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:11 schreef ericahysterica het volgende:
welke butler is er vanavond......?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Mooiiiiiiii kan die rat even gek maken en de charmeur uithangen naar Nadia![]()
Dat lijkt een beetje zo op de eerste cap die ik had (zijn er nu 3)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:15 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben marokkaanse meiden platte billen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |