En haar mooie koppiequote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan wel eens het beste deel van Nadia zijn
ze moeten allemaal maar ff mee...danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:10 schreef ericahysterica het volgende:
Ellen gaat een week met 27 gehandicapten op kamp. Dan kan ze dellie ook wel meenemen die is tenslotte verstandelijk gehandicapt
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:08 schreef DrsH het volgende:
Ik denk dat die Hyper Natasja zich maar eens door Fries moet laten dekken tenminste als haar conjo dat toelaat
Een veelgebruikt zinsdeel is ook "ik heb zoiets van"quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:10 schreef Lobasca het volgende:
Natasia begint bijna iedere zin met 'Ik zeg...' en vaak ook nog halverwege diezelfde zin.
Dat is vooral Jaap zijn stopzin..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een veelgebruikt zinsdeel is ook "ik heb zoiets van"
NATUURLIJKquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
Ach, als Natasja uit dat hok is, komt ze gezellig bij Ellen paardrijden. Gratis bedoelt ze dus.
En niemand, maar ook éééécht niemand zal haar missen..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:13 schreef ericahysterica het volgende:
Natas gaat ellen wel missen hoor ..........net als de rest van die 200 mensen die aan het programma meewerken hypocriet kutwijf
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:11 schreef ericahysterica het volgende:
welke butler is er vanavond......?
Sinds wanneer hebben marokkaanse meiden platte billenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:08 schreef Disana het volgende:
Gisteren werd er naar het achterste van Nadia gevraagd. Ik laat het oordeel aan anderen over.
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |