quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:51 schreef DrsH het volgende:
De meeste stewardessen hebben hangborsten dat heeft te maken met de kunstmatiog opgebouwde druk in de vliegtuigen, in de luchtvaartwereld heet dit het hangende tepel syndroom
Ja, een Playstation3quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:54 schreef burtbeej het volgende:
Die kinderen die thuis zitten van natas krijgen alles van de redactie?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:52 schreef milk-shake het volgende:
wat een gezeur over haar borsten....tis ook wel erug eigenlijk, iedereen moet prefect zijn in dgk ....ik zou wel eens een cap van ons alle willen zien ...smorgens met aan/uitkleden, kijken of wij alle zo perfect zijn ...hahahahaha![]()
Tis is tee vie.....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:52 schreef milk-shake het volgende:
wat een gezeur over haar borsten....tis ook wel erug eigenlijk, iedereen moet prefect zijn in dgk ....ik zou wel eens een cap van ons alle willen zien ...smorgens met aan/uitkleden, kijken of wij alle zo perfect zijn ...hahahahaha![]()
16:9 wordt meegezonden met de streams, dus als jij 4:3 krijgt, staan de afmetingen in die pagina niet goed.quote:
iddquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:52 schreef milk-shake het volgende:
Dit was me idd ook al eerder opgevallen.....niet normaal als je dat nu hoort van Natas.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:54 schreef burtbeej het volgende:
Die kinderen die thuis zitten van natas krijgen alles van de redactie?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:54 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Als je dan toch zo denkt, is dit perfect voor jouw!
[afbeelding]
en daarbij geen vetschort maar een strak lijfquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:54 schreef 2live het volgende:
[..]
lullig voor je; Lieke heeft 75B en nadia 85B
Jij hebt makkelijk lullen met de perfect woman in je avatarquote:
Nooit van HTS gehoord kennelijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
De meest unieke onzin, die ik ooit heb gelezen ......
![]()
Ze wil ook spraaklessen van Judith als die nog zin en tijd heeft. Volgens mij wordt het een hele klus haar van haar kleutertaaltje af te brengen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:53 schreef 2live het volgende:
Natas heeft zich nu ook een beschaafd toontje aangemeten, het is toch net een kameleon.
met haar kipfiletjes red ze dat net iddquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:54 schreef 2live het volgende:
[..]
lullig voor je; Lieke heeft 75B en nadia 85B
en een superslanke taillequote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en daarbij geen verschort maar een strak lijf![]()
als ze echt in september eruit gaat ...zal ze dgk wel nog ff kaalplukken....."we zijn niet voor niks nederlanders"quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:56 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dit was me idd ook al eerder opgevallen.....niet normaal als je dat nu hoort van Natas.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk lullen met de perfect woman in je avatar
Sinds wanneer hebben tieten jouw interesse???????quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Cheyenne krijgt een fiets, maar wel met fietstassen. Dan kan haar broertje achterop met z'n voeten in die tassen.
En dan op je bek gaan, kun je lekker goed wegspringenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Cheyenne krijgt een fiets, maar wel met fietstassen. Dan kan haar broertje achterop met z'n voeten in die tassen.
de sloppenwijken van......????quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:58 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zie ik in mijn buurt ook, zwarte kindjes die hun broertje of zusje achterop hebben met de voetjes in de zijtassen.
![]()
Zeker met een non-expressief gezicht dus niet echt boeiend om naar te kijken. Gewoon een van de vele mooie smoeltjes in tv landquote:
Dat vind ik nog het ergste als er een nieuwkomer is, iedere keer dezelfde verhalen van Natasja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:59 schreef milk-shake het volgende:
krijgen we weer al die verhalen van Natas ...hoe schoon ze is...ze moet wel ivm Jairotje![]()
![]()
ja dat wordt een mooie avondquote:
dat gaat denk ik automatishquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:03 schreef Lobasca het volgende:
Echt iRRitant, dat Taz zich no ook een rrrRR pRobeeRRrtt aan te meten...
Maar zo'n mooi smoeltje verveeld weer niet zo snel......dat dan weer wel....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Zeker met een non-expressief gezicht dus niet echt boeiend om naar te kijken. Gewoon een van de vele mooie smoeltjes in tv land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |