Nee, helemaal nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:39 schreef ericahysterica het volgende:
hebben jullie ook zo n last van bufferen?
Was vrij ernstig ja. Ze trok dat truitje uit en ze zakten als puddinkjes in elkaarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De zwaartekracht doet z'n verwoestend werk .....
Ik heb wel een fix om het goed te krijgen in mediaplayer maar dat werkt niet op webpagina'squote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet alle caps van 1 en 3 bewerken idd. Zéér storend.
Nope.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:39 schreef ericahysterica het volgende:
hebben jullie ook zo n last van bufferen?
Heel erg ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:40 schreef beequeen het volgende:
Ik vind het hangborsten.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
Nadia is net zo spiegelminded als Dennix.
en zit ook voortdurend aan haar haren , net als Denniksquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
Dan zal ze ook wel hanglippen hebben ( klapdeuren )quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:40 schreef SHE het volgende:
Voor iemand die lipo heeft gehad heeft ze wel een verdomd lelijke hangbuik.
Eigenlijk hangt alles
Met de juiste software valt er veel meer te zienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij heeft ze ook een boob-job gehad, maar beetje slechte.......die tepels staan niet gelijk....quote:
Natasia denkt, had ik maar één zo'n tiet!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:40 schreef beequeen het volgende:
Ik vind het hangborsten. Dat kind is 22 jaar.
Inmiddels is ze 8 spiegels verderquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
Dat lijkt me niet toch. Dan hangen ze toch niet zo erg?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:43 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ook een boob-job gehad, maar beetje slechte.......die tepels staan niet gelijk....![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:43 schreef scanman01 het volgende:
Damn, ik erger me nu al aan haar. Normaal gaat dat niet zo snel, maar dat toontje. Ze spreekt op een bepaalde, zwaar irritante toonhoogte. Kan ze misschien niets aan doen, maar het is
nou mij niet, 1 keer in de spiegel kijken en is het oke, dan hoef je toch niet meer te kijken, tenzij je natuurlijk erg gek bent op jezelfquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:44 schreef CoT het volgende:
In dat huis hangen ook overal spiegels, lijkt me logisch dat je daar in het begin vaak inkijkt
Eigenlijk is ze een blotevoetenmens.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:47 schreef blomst het volgende:
Waarom loopt ze op sokken?
Ze heeft alleen de tv uitzendungen gezien, dan weet je denk ik idd niet waar het kantoor isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:45 schreef scanman01 het volgende:
Nadia weet niet eens waar het kantoor is. Ze heeft echt weinig gezien.
klinkt als overgangsklachtenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:47 schreef ericahysterica het volgende:
Nadia: binnen tegen jaap wat is het warm
buiten tegen lieke: wat is het hier koud![]()
Ik krijg ipv 16:9 4:3.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb wel een fix om het goed te krijgen in mediaplayer maar dat werkt niet op webpagina's
WMP > Extra > Opties > Apparaten > Beeldscherm > instellen op 1,333
[afbeelding]
Gisteren zag ze een schaakbord en vroeg Japio en Dennis : "Wie speelt er hier schaak ?"quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:45 schreef scanman01 het volgende:
Nadia weet niet eens waar het kantoor is. Ze heeft echt weinig gezien.
Als ze al hele slappe tieten had van haarzelf, en je stopt er een kleine maat siliconen in, blijven ze hangen......zou ik denken .....maar zeker weten doe ik het niet......quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet toch. Dan hangen ze toch niet zo erg?
leuk geprobeerd, maar daar trapte Jaap ook niet in.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gisteren zag ze een schaakbord en vroeg Japio en Dennis : "Wie speelt er hier schaak ?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |