Oooh absoluut, maar dit is maar mijn experimenteer hoekje totdat ik een eigen domein heb.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:22 schreef mash_ het volgende:
Ziet er goed uit!! ik zou alleen letter type van: Mijn muziek veranderen
toch leuk om te zien dat ik die website al eerder gezien heb en dat ik weet dat je het niet zelf gemaakt heb.quote:
mwah, zou kunnen, het is wel een redelijke standaard layout, en er zijn veel tutorials om zulke layouts te maken.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:36 schreef redboyonline het volgende:
[..]
toch leuk om te zien dat ik die website al eerder gezien heb en dat ik weet dat je het niet zelf gemaakt heb.
zal nog eens zoeken naar de originele link maar volgens mij was het een van Templatemonster
net als die gamesite hierboven.
als je zo'n site kunt maken dan kan je best wel de layout veranderen dunkt mequote:Op zondag 29 juli 2007 17:46 schreef Kamermans het volgende:
mash_
het ziet er lekker overzichtelijk uit. de text in het logo is niet zo mooi, beetje pixelig. verder zou ik voor de text er onder een normaler lettertype gebruiken.
DarkManta
ik ben niet zo;n fan van dit soort layouts, veel plaatjes en goede, weinig ruimte voor texten
[..]
mwah, zou kunnen, het is wel een redelijke standaard layout, en er zijn veel tutorials om zulke layouts te maken.
Het is ook maar een aanklooi site, als je links e.d. inbouwt moet je alles in het zelfde thema houden.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:01 schreef redboyonline het volgende:
[..]
als je zo'n site kunt maken dan kan je best wel de layout veranderen dunkt me
en boxes aanpassen...
bedoel dit spreekt boekdelen
http://members.home.nl/mjhadriaans/music/index.html
en als je naar de root gaat zie je weer zo'n standaard template.
Je "Home" knop klopt niet?quote:Op zondag 29 juli 2007 18:52 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Het is ook maar een aanklooi site, als je links e.d. inbouwt moet je alles in het zelfde thema houden.
Sommige layouts komen van andere websites om ideeën op te doen inderdaad.
Maar de rest heb ik gewoon zelf gemaakt.
de rest doet het ook nietquote:
Ik zat op de rollover te doelen, die is namelijk anders dan de anderen.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:57 schreef Kamermans het volgende:
[..]
de rest doet het ook niet![]()
de inhoud van het mijn muziek schermpje vind ik kwa style niet goed passen bij de rest van de layout,..
bedoel je nu dat je alleen kritiek wilt om te zien dat mensen die kritiek leveren niet altijd beter zijn dan jij? of wil je kritiek om je eige producten beter te maken?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:00 schreef DarkManta het volgende:
Zelf plaats ik deze om te zien en te laten zien dat de meeste mensen die totaal niets posten, altijd het grootste commentaar en kritiek hebben Zelfs al is het professioneel, het blijft smaak.
De hele site klopt nietquote:
die scherm was in flash maar aangezien hij daar geen kennis van heeft ondanks dat ie zelfs zegt dat ie het gemaakt heeft was het te moeilijk om mijn muziek in flash te zetten in het schermquote:Op zondag 29 juli 2007 18:57 schreef Kamermans het volgende:
[..]
de rest doet het ook niet![]()
de inhoud van het mijn muziek schermpje vind ik kwa style niet goed passen bij de rest van de layout,..
en ik vind de layout wel heel erg smal en smal,.. monitoren worden allemaal breedbeeld formaat, dus je hebt dan je heel veel lege ruimte rond om je website zegmaar. zoals je je website nu heb kan ik hem 4 keer naast elkaar zetten,..
Nee gewoon dat er altijd kritiek is, zelfs al is het professioneel. Kijk maar naar games zoals bijv. Gears of Wars, het lijkt af, maar toch is er over en weer kritiek.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:04 schreef Kamermans het volgende:
[..]
bedoel je nu dat je alleen kritiek wilt om te zien dat mensen die kritiek leveren niet altijd beter zijn dan jij? of wil je kritiek om je eige producten beter te maken?
ik heb in dit deel van het topic nog idd niet echt iets laten zien, maar je mag best wel ff kijkje nemen op mijn online portfolie: kamermans.net
Aaah nu weet ik welke site jij bedoelt, maar helaas deze heb ik zelf gemaakt.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:05 schreef redboyonline het volgende:
[..]
die scherm was in flash maar aangezien hij daar geen kennis van heeft ondanks dat ie zelfs zegt dat ie het gemaakt heeft was het te moeilijk om mijn muziek in flash te zetten in het scherm
anyway het ging om JOUW designs geen templates daar doel ik op.
en als je zegt dat het een tutorial is dan wil ik wel de bron zien![]()
Trouwens als je een tutorial van mijn site wil zien, kan ik die wel maken, no problemquote:Op zondag 29 juli 2007 19:05 schreef redboyonline het volgende:
[..]
die scherm was in flash maar aangezien hij daar geen kennis van heeft ondanks dat ie zelfs zegt dat ie het gemaakt heeft was het te moeilijk om mijn muziek in flash te zetten in het scherm
ik zeg niet dat het van een tutorial is, ik sugereer alleen dat er veel tutorials zijn voor zulk soort websites te maken,..quote:Op zondag 29 juli 2007 19:05 schreef redboyonline het volgende:
of iets professioneel is of niet maakt geen donder uit,..quote:Op zondag 29 juli 2007 19:07 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nee gewoon dat er altijd kritiek is, zelfs al is het professioneel. Kijk maar naar games zoals bijv. Gears of Wars, het lijkt af, maar toch is er over en weer kritiek.
Juist deze kritiek is geweldig zo kun je jezelf verbeteren uitraard, iets perfect krijg je nooit.
Geen probleem, kijk hier maar [Centraal] Photoshop - Vragen, tips, tuts, problemen #11 .quote:
ja vind em wel mooi hoor, wel wat minder jpeg compressie gebruiken. tekst is ook leukquote:Op maandag 30 juli 2007 13:31 schreef Electro-Worm het volgende:
Geen Feedback?
Nog maar nk eer dan [afbeelding]
als ik het goed begrijp maakt jij de van de sites en de code wordt door iemand anders gedaan?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:00 schreef Billige het volgende:
www.nickhuys.eu is een van mn favorieten.. Is wel al een oudje. www.xema.nl heb ik ook gemaakt. Nog wel meerdere maar dit vind ik toch wel de mooiste denk ik. En owja heb nog een layout maar die is voor een project wat ik nog niet bekend wil maken op het web
Kleinquote:
Ja, hij is klikbaar ja... weet jij misschien hoe ik het realistischer en dus scherper kan krijgen? (eiland)quote:Op maandag 30 juli 2007 14:50 schreef Kamermans het volgende:
[..]
Kleino hij is klikbaar
![]()
het gras is erg scherp, dat is mooi, wat jammer is is dat het eiland niet ook zo scherp is,..
HDR is toch een techniek die in games wordt gebruikt? Dit is dus een 3D render neem ik aan?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:33 schreef Kamermans het volgende:
High Dynamic Range fototje:
heb hem ook in FOT gepost, maar vond het ook wel hier passen, omdat het toch veel grotendeels computer werk is
[afbeelding]
HDR High Dynamic Range dat is idd iets wat gebruikt wordt in games enzo, maar dit is geen render. HDR fotografie is een soort techniek, je maakt een aantal fotos van het zelfde landschap of voorwerp met precies de zelfde compositie. het verschil in de verschillende fotos is de licht sterkte. bij deze foto heb ik 5 foto gebruikt.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:04 schreef ikJur het volgende:
[..]
HDR is toch een techniek die in games wordt gebruikt? Dit is dus een 3D render neem ik aan?
Edit: o keek niet naar je username, jij maakt 3d renders for a living
oja van die techniek heb ik wel eens gehoord. Die foto's leg je dan op elkaar en kan je minder goeie stukjes uit de een toepassen op de minder goeie stukken in een andere.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:04 schreef Kamermans het volgende:
[..]
HDR High Dynamic Range dat is idd iets wat gebruikt wordt in games enzo, maar dit is geen render. HDR fotografie is een soort techniek, je maakt een aantal fotos van het zelfde landschap of voorwerp met precies de zelfde compositie. het verschil in de verschillende fotos is de licht sterkte. bij deze foto heb ik 5 foto gebruikt.
Foto 1: 2 stappen onderbelicht
Foto 2: 1 stap onderbelicht
Foto 3: gewone belichting
Foto 4: 1 stap overbelicht
Foto 5: 2 stappen overbelicht
hierna kan je met verschillende programmas (onderandere photoshop) een HDR image maken van deze fotos.
Ow ik dacht je avatar te herkennen, want er is ook een user in deze topicreeks die dat wel doet.quote:en nee ik maak geen 3D renders for a livingben wel beniuewd hoe je daar bij gekomen bent
er is idd iemand in deze topic reeks die 3D models van producten ofzo maakt jaquote:Op maandag 30 juli 2007 18:09 schreef ikJur het volgende:
[..]
oja van die techniek heb ik wel eens gehoord. Die foto's leg je dan op elkaar en kan je minder goeie stukjes uit de een toepassen op de minder goeie stukken in een andere.
[..]
Ow ik dacht je avatar te herkennen, want er is ook een user in deze topicreeks die dat wel doet.
Ja, zelf getekend... zal me er eens in verdiepenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:21 schreef ikJur het volgende:
eiland heb je zelf getekend toch. Gewoon een hardere brush gebruiken lijkt me. Wat ik vetter zou vinden is dat als je gewoon grond ziet zeg maar. met wortels eruit enzo
Doe nog wat meer met die achtergrond. Maakt het een beetje saai. Doe er bijv. een lucht achter in dezelfde stijl als de voorgrond.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:22 schreef Elixabete het volgende:
nou zoals je ziet heb ik de WMP logo eruit gehaalt.
Ik ben van plan om de rode ster van rusland ervoor te zetten met muzieknoten erbij.
[afbeelding]
Dat zal ik morgen dan even gaan doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:00 schreef Pat-man het volgende:
[..]
Doe nog wat meer met die achtergrond. Maakt het een beetje saai. Doe er bijv. een lucht achter in dezelfde stijl als de voorgrond.
ik heb alleen de schaduw achter de rode muur weg gehaalt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 04:04 schreef TC03 het volgende:
Ik zou de distance van de schaduw op 0 zetten en de kleuren wat opvijzelen. En ik zou alle letters in hoofdletters doen, of alles in kleine letters.
Ik vind van wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 04:09 schreef seekfaM het volgende:
Met de handgetekende dingen ook welcome?
ja zoiets. probeer em eens zonder schaduwtje. of ga met zo'n ruige gum eroverheen en gum wat stukjes zijkant weg.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:23 schreef Elixabete het volgende:
Die ster zou ook in een "schilderij/teken" stijl moeten denk ik.
Ziet er stukken beter uit idd!quote:
Ziet er netjes uit! Zeker de muismat, ben zelf niet zo kapot van de eerste maar is wel netjes gedaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:40 schreef seekfaM het volgende:
[afbeelding]
2de is een muismat, maar orgineel is met de hand getekend
[afbeelding]
Als je de PSD stuurt wil ik wel even wat dingen aanpassen waarvan ik denk dat het mooier is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:44 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik heb alleen de schaduw achter de rode muur weg gehaalt.
Al weet ik nu niet wat mooier is.
cool, in de eerste staat house33?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:40 schreef seekfaM het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet alle muizen werken zomaar op elke ondergrond....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:48 schreef Kamermans het volgende:
[..]
cool, in de eerste staat house33?
de tweede vind ik mooier, maar dat er nog mensen zijn die muismatten gebruiken![]()
Cool, man!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:40 schreef seekfaM het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |