abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51007430
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ach, dat deed ik 10 jaar geleden ook
Hoe oud ben je nu
  Moderator zaterdag 30 juni 2007 @ 18:57:17 #27
5428 crew  miss_sly
pi_51007439
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:56 schreef Integrity het volgende:

[..]

Hoe oud ben je nu
38...er is dus echt nog hoop, hoor
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_51007465
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

38...er is dus echt nog hoop, hoor
Ja, da's te laat voor mij. Ik ben nogal een opvliegerig en opgefokt mannetje in een relatie.
pi_51007492
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:54 schreef Integrity het volgende:

[..]

Nou ben blij dat je het zegt. Mijn vriendin gooit het erg makkelijk op "ik ben een vrouw en die doen dat".
Wat een kul zeg. Ik ben ook een vrouw en ik doe dat niet.
Lekker makkelijk excuus..
pi_51007534
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:59 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Wat een kul zeg. Ik ben ook een vrouw en ik doe dat niet.
Lekker makkelijk excuus..
Dat wat jij zegt is voor mij geen nieuw licht. Vertel eens wat nieuws. Het is gewoon irritant dat ik er vanuit mijn positie naar kijk en er maar mee moet opgaan. Ik ben niet zo makkelijk in conflicten.
pi_51007704
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:00 schreef Integrity het volgende:
Dat wat jij zegt is voor mij geen nieuw licht. Vertel eens wat nieuws. Het is gewoon irritant dat ik er vanuit mijn positie naar kijk en er maar mee moet opgaan. Ik ben niet zo makkelijk in conflicten.
Als zij weigert er iets aan te doen kan ze toch moeilijk boos op jou worden als jij haar hints niet begrijpt.
Dat is oneerlijk, ze geeft je geen eerlijke kans, en haarzelf eigenlijk ook niet.

Hoe je ermee om zou kunnen gaan?
Ik weet het eigenlijk niet.
Ik ben een vrouw, en ik woon samen met een man, die dat ook niet doet.
pi_51007807
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:05 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Als zij weigert er iets aan te doen kan ze toch moeilijk boos op jou worden als jij haar hints niet begrijpt.
Dat is oneerlijk, ze geeft je geen eerlijke kans, en haarzelf eigenlijk ook niet.

Hoe je ermee om zou kunnen gaan?
Ik weet het eigenlijk niet.
Ik ben een vrouw, en ik woon samen met een man, die dat ook niet doet.
Iedereen is wel eens onredelijk. Zij wil graag een e-mail ontvangen op woensdag en daar moet dan openheid en diepgang in zitten. Ze stuurt zelf niets. Nooit. Als ik het vergeet dan breekt de hel los. Dan hou ik niet meer van haar, etc etc. Ik ben dit gezeur ook zat hoor en ik wil er niet meer boven staan, ik wil gewoon dat het stopt. Ik ben ook vrij grof in m'n woorden als ik kwaad word. Dat is dan mijn reactie.

Misschien helpt het wel om te vertellen dat ik borderline heb.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 20:01:46 #33
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_51009683
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:09 schreef Integrity het volgende:

[..]

Iedereen is wel eens onredelijk. Zij wil graag een e-mail ontvangen op woensdag en daar moet dan openheid en diepgang in zitten. Ze stuurt zelf niets. Nooit. Als ik het vergeet dan breekt de hel los. Dan hou ik niet meer van haar, etc etc. Ik ben dit gezeur ook zat hoor en ik wil er niet meer boven staan, ik wil gewoon dat het stopt. Ik ben ook vrij grof in m'n woorden als ik kwaad word. Dat is dan mijn reactie.

Je kan op woensdag een mail sturen waarin je haar duidelijk maakt dat het de laatste mail is en dat je haar reactie op het niet sturen van een mail onredelijk vind.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_51010081
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je kan op woensdag een mail sturen waarin je haar duidelijk maakt dat het de laatste mail is en dat je haar reactie op het niet sturen van een mail onredelijk vind.
Sinds jij deze post hebt gemaakt, is mijn hele leven veranderd. Dank je wel.
pi_51010527
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:09 schreef Integrity het volgende:

Ze stuurt niets? Lijkt me simpel, voor wat hoort wat. Een tijdje geleden merkte ik dat vriendlief me eigenlijk nooit uit zichzelf belde of smste 's avonds, op dagen dat we elkaar niet zagen. Daar heb ik toen wat van gezegd, omdat ik dat gewoon niet leuk vond. Het hoeft geen verplicht nummertje te worden, maar nóóít is wel weer het andere uiterste. Hij zei, terecht, dat het de andere kant op ook niet helemaal eerlijk was. Ik smste nooit terug als hij mij iets stuurde overdag. Daar had hij ook gelijk in. Nu probeer ik dat dus te doen, en krijg ik vaker smsjes 's avonds. De relatie één kant op willen veranderen, als een prinses behandeld willen worden maar nooit iets terug doen, dat werkt niet.

Wellicht een onderwerp voor je mailtje met diepgang?
pi_51010635
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:25 schreef innovative het volgende:

[..]

Ze stuurt niets? Lijkt me simpel, voor wat hoort wat. Een tijdje geleden merkte ik dat vriendlief me eigenlijk nooit uit zichzelf belde of smste 's avonds, op dagen dat we elkaar niet zagen. Daar heb ik toen wat van gezegd, omdat ik dat gewoon niet leuk vond. Het hoeft geen verplicht nummertje te worden, maar nóóít is wel weer het andere uiterste. Hij zei, terecht, dat het de andere kant op ook niet helemaal eerlijk was. Ik smste nooit terug als hij mij iets stuurde overdag. Daar had hij ook gelijk in. Nu probeer ik dat dus te doen, en krijg ik vaker smsjes 's avonds. De relatie één kant op willen veranderen, als een prinses behandeld willen worden maar nooit iets terug doen, dat werkt niet.

Wellicht een onderwerp voor je mailtje met diepgang?
Ik heb dit onderwerp zelf aangekaart. Ga er maar vanuit dat ik dan ook wel zo vaak mogelijk iets heb geprobeerd in te laten zien. Het heeft geen enkel effect. Ik probeer het op zoveel mogelijke manier duidelijk te maken, maar het heeft geen effect. Er wordt naar mij gewezen, want ik heb borderline en een aandeel in de relatie die niet zuiver is. Daarmee is het punt gesloten. Ongelovelijk veel ruzies en nog steeds bij elkaar. Waarom? Ik hou van d'r, maar ik blijf net zolang doorgaan tot het verandert.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 20:38:34 #37
pi_51010888
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:29 schreef Integrity het volgende:

[..]

Ik heb dit onderwerp zelf aangekaart. Ga er maar vanuit dat ik dan ook wel zo vaak mogelijk iets heb geprobeerd in te laten zien. Het heeft geen enkel effect. Ik probeer het op zoveel mogelijke manier duidelijk te maken, maar het heeft geen effect. Er wordt naar mij gewezen, want ik heb borderline en een aandeel in de relatie die niet zuiver is. Daarmee is het punt gesloten. Ongelovelijk veel ruzies en nog steeds bij elkaar. Waarom? Ik hou van d'r, maar ik blijf net zolang doorgaan tot het verandert.
Weet je zeker dat jij borderline hebt/bent/is en niet zij?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_51011014
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Weet je zeker dat jij borderline hebt/bent/is en niet zij?
Dat is zeker
pi_51014003
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Maar ik ben wel een lief kind
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 1 juli 2007 @ 00:12:52 #40
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_51016576
Je bent gewoon een zeikwijf, ga die dingen die je zo graag wilt horen maar bij jezelf influisteren voor de spiegel..

Kusje
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zondag 1 juli 2007 @ 00:22:12 #41
pi_51016792
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 22:38 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

pi_51021604
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:29 schreef Integrity het volgende:
Damn, alleen al om 't feit dat ze alles op je borderline gooit zou ik 'r de deur uit zwieperen. Iemand die niet naar het eigen aandeel in de relatie wil kijken, brrrrrrrrrrr! Sowieso, eigenlijk ziet ze jou dus als minderwaardig persoon want "je bent ziek". Anders zou ze niet continu je ziekte als reden geven.

Net zo lang doorgaan tot 't verandert? Reken er maar niet op. Als ze jou als gelijkwaardige partner zou zien, had je nog kans. Ze ziet je nu echter sowieso als gek met gebrek, en dus is er voor haar geen reden om aan haar standpunt te gaan twijfelen.
pi_51024284
quote:
Op zondag 1 juli 2007 10:26 schreef innovative het volgende:

[..]

Damn, alleen al om 't feit dat ze alles op je borderline gooit zou ik 'r de deur uit zwieperen. Iemand die niet naar het eigen aandeel in de relatie wil kijken, brrrrrrrrrrr! Sowieso, eigenlijk ziet ze jou dus als minderwaardig persoon want "je bent ziek". Anders zou ze niet continu je ziekte als reden geven.

Net zo lang doorgaan tot 't verandert? Reken er maar niet op. Als ze jou als gelijkwaardige partner zou zien, had je nog kans. Ze ziet je nu echter sowieso als gek met gebrek, en dus is er voor haar geen reden om aan haar standpunt te gaan twijfelen.
't is bij ons óf extreem goed óf extreem slecht. Op de goede momenten gaat het uiteraard niet zo.
pi_51025792
Maar 't speelt altijd op de achtergrond...

Ik snap best dat elke relaties goede en slechtere momenten kent, hier niet anders. Maar als op de slechte momenten steeds dezelfde dingen naar voren komen en (een van) beide partners niet van plan is/zijn om water bij de wijn te doen, moet je 't toch een keer begrijpen. Je kunt óf aan de noodrem gaan hangen, óf het dan maar accepteren. Het erover hebben is klaarblijkelijk zinloos.
pi_51026047
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:37 schreef innovative het volgende:
Maar 't speelt altijd op de achtergrond...

Ik snap best dat elke relaties goede en slechtere momenten kent, hier niet anders. Maar als op de slechte momenten steeds dezelfde dingen naar voren komen en (een van) beide partners niet van plan is/zijn om water bij de wijn te doen, moet je 't toch een keer begrijpen. Je kunt óf aan de noodrem gaan hangen, óf het dan maar accepteren. Het erover hebben is klaarblijkelijk zinloos.
Jij hebt exact door hoe het zit. Als je dan ook nog kunt begrijpen dat het voor ons allebei erg moeilijk is, dan scoor je in elk geval punten op de empathiemeter.
pi_51026999
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:45 schreef Integrity het volgende:
Jij hebt exact door hoe het zit. Als je dan ook nog kunt begrijpen dat het voor ons allebei erg moeilijk is, dan scoor je in elk geval punten op de empathiemeter.
Ik snap best dat het veel pijn doet als je er middenin zit, alleen zít ik dat niet. En dus belicht ik het ook niet vanuit dat gevoel. Ik snap best dat jij je onbegrepen voelt en dat zij het idee heeft te moeten vechten met een onzichtbare vijand, waarbij ze niet weet of ze vecht tegen jóú of tegen de borderline. Want waar ligt die grens? Wat is karakter, wat is opinie, wat is borderline?

Alleen denk ik dat je niet altijd gelukkig wordt van vastklampen aan de goede momenten en aan houden van, maar dat soms afstand nemen en rationeel zijn in je relatie, je veel verder kan helpen. Dat kan alleen als er al een sterke basis is van houden van, mind you, want een relatie is geen arbeidsovereenkomst waarbij je de kleine lettertjes moet lezen. Maar soms móét het wel. Omdat je anders blijft hangen in ondoordringbare patronen. En lukt het niet om dat samen te doen, dan zijn er altijd mensen in je omgeving of professionals die dat makkelijker kunnen maken voor je.
pi_51027063
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Mannen zijn er gewoon niet zoveel mee bezig.. Met dingen als van te voren plannen of hopen op een weekend samen. Die zien t wel.
Niet te druk over maken, zit in t aard van t beestje
Wat een bullshit

Tenzij jullie 16 zijn natuurlijk....
pi_51027334
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:46 schreef Integrity het volgende:
Het gaat erom dat ik het anders zie als dat zij dat ziet en dat dat niet erg is.
Dat jij dat vind (vrij resoluut, gezien je "dat dat niet erg is" als statement) betekend niet dat zij daar ook zo over denkt..
  zondag 1 juli 2007 @ 14:59:23 #49
183620 sn7475
"Nunc aut Nunquam"
pi_51028345
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Mannen zijn er gewoon niet zoveel mee bezig.. Met dingen als van te voren plannen of hopen op een weekend samen. Die zien t wel.
Niet te druk over maken, zit in t aard van t beestje
justum,jij begrijpt het
pi_51028371
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:27 schreef Italo het volgende:

[..]

Dat jij dat vind (vrij resoluut, gezien je "dat dat niet erg is" als statement) betekend niet dat zij daar ook zo over denkt..
Ik maak die uitspraak vanuit 2 kanten. Jouw post is absoluut overbodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')