abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50998870
hoi
ik heb nu net 5 maanden een vriend. hij is echt een best introvert type en heeft graag tijd voor zichzelf, dat weet ik wel. ik ken hem... maar hoe zit dat met jullie relaties???? is het echt zo dat vrouwen teveel van hun mannetje verwachten en teveel willen.. ?? willen wij het sprookje van de prins op het witte paard en eisen we teveel???
ik woon sinds kort in maastricht en hij nog in tilburg en omdat we beide werken hebben we dus niet zoveel tijd voor elkaar. dan probeer ik mijn weekend voor hem vrij te houden, of soms een vrije dag te nemen door de week..

wat merk je dan.. ik maar hopen op een dag wat met hem doen, ja hoor maakt hij niet zoveel aanstalten om wat te doen.. na een tijdje denk ik dan wel dat alle initatief niet van mijn kant hoeft te komen.. ja hij neemt wel initiatief om dingen te doen, maar veel minder dan ik doe of zou willen.. net of ik liever bij hem ben dan hij bij mij! ik dacht dus dat onze relatie wel goed ging!! verder geen problemen,geen ruzie's, als we elkaar zien fijne sex

is dit het begin van het einde, (je hoort weleens dat mannen zo afdruipen in de hoop dat jij het uitmaakt )voelt ie mij hints niet aan (ik ben niet heel opdringerig ik zeg altijd dat ik het niet heel erg vind als hij een vrije middag van mij voorbij laat gaan zondre te vragen of ik iets met hem wil doen) of herkennen meer vrouwen dit??
hij belt me wel en smst me wel best een paar keer per week maar stelt daarin ook weinig iets voor en zegt ook niet dat hij mij wil zien.. of lief vind (je weet wel wat vrouwen af en toe willen horen )

groeten!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:39:13 #2
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_50998922
Mannen zijn er gewoon niet zoveel mee bezig.. Met dingen als van te voren plannen of hopen op een weekend samen. Die zien t wel.
Niet te druk over maken, zit in t aard van t beestje
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_50999031
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Mannen zijn er gewoon niet zoveel mee bezig.. Met dingen als van te voren plannen of hopen op een weekend samen. Die zien t wel.
wel erg jammer he.. hoor van zoveel vrouwen dat ze dan teleurgesteld zijn in hun vriend, terwijl hij het helemaal niet zo bedoeld...

ben ik er teveel mee bezig dan?? (ik laat het niet aan hem zien om niet als een freak over te komen, en wil hem ook graag vrij laten maar kan er niks aan doen dat ik op iets meer hoop...)

Ik wil het ook niet zeggen tegen hem omdat hij opzich niets verkeerds doet.. we wonen eenmaal ver en als we bij elkaar zijn doet ie moeite voor me.. dat wel..maar af en toe een lief woordje he
pi_50999137
Het is soms heel moeilijk voor sommige mensen om geduld op te brengen in een relatie. Hap lucht nemen een ff een stilte in lassen hoeft helemaal niet verkeerd te zijn. Ik word soms ook niet goed van het gedram van mijn vriendin. Ik begrijp haar wel en ze heeft ook vaak wel gelijk, maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat ik het anders zie als dat zij dat ziet en dat dat niet erg is.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:46:20 #5
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_50999143
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:43 schreef Roze_Olifantje het volgende:

[..]

wel erg jammer he.. hoor van zoveel vrouwen dat ze dan teleurgesteld zijn in hun vriend, terwijl hij het helemaal niet zo bedoeld...

ben ik er teveel mee bezig dan?? (ik laat het niet aan hem zien om niet als een freak over te komen, en wil hem ook graag vrij laten maar kan er niks aan doen dat ik op iets meer hoop...)

Ik wil het ook niet zeggen tegen hem omdat hij opzich niets verkeerds doet.. we wonen eenmaal ver en als we bij elkaar zijn doet ie moeite voor me.. dat wel..maar af en toe een lief woordje he
Jij zit er blijkbaar mee. Reden genoeg om t erover te hebben. Give and take, jij én hij.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:46:22 #6
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_50999147
Inderdaad erg jammer. En als vrouw ga je er gewoon teveel over nadenken, terwijl dan achteraf blijkt dat t niet nodig is. Maarja thats life

k kan niet zeggen of je er teveel mee bezig bent, maar ik zou niet gelijk gaan denken dat het de einde van de relatie is. De eerste maanden zijn t mooist en wss ook veel initiatief vanuit hem. Maar dat wordt vaak minder.

Gewoon lekker genieten van elkaar
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_50999215
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:37 schreef Roze_Olifantje het volgende:
hoi
ik heb nu net 5 maanden een vriend. hij is echt een best introvert type en heeft graag tijd voor zichzelf, dat weet ik wel. ik ken hem... maar hoe zit dat met jullie relaties???? is het echt zo dat vrouwen teveel van hun mannetje verwachten en teveel willen.. ?? willen wij het sprookje van de prins op het witte paard en eisen we teveel???
ik woon sinds kort in maastricht en hij nog in tilburg en omdat we beide werken hebben we dus niet zoveel tijd voor elkaar. dan probeer ik mijn weekend voor hem vrij te houden, of soms een vrije dag te nemen door de week..

wat merk je dan.. ik maar hopen op een dag wat met hem doen, ja hoor maakt hij niet zoveel aanstalten om wat te doen.. na een tijdje denk ik dan wel dat alle initatief niet van mijn kant hoeft te komen.. ja hij neemt wel initiatief om dingen te doen, maar veel minder dan ik doe of zou willen.. net of ik liever bij hem ben dan hij bij mij! ik dacht dus dat onze relatie wel goed ging!! verder geen problemen,geen ruzie's, als we elkaar zien fijne sex

is dit het begin van het einde, (je hoort weleens dat mannen zo afdruipen in de hoop dat jij het uitmaakt )voelt ie mij hints niet aan (ik ben niet heel opdringerig ik zeg altijd dat ik het niet heel erg vind als hij een vrije middag van mij voorbij laat gaan zondre te vragen of ik iets met hem wil doen) of herkennen meer vrouwen dit??
hij belt me wel en smst me wel best een paar keer per week maar stelt daarin ook weinig iets voor en zegt ook niet dat hij mij wil zien.. of lief vind (je weet wel wat vrouwen af en toe willen horen )

groeten!
Ik heb ook een relatie gehad met zo'n jongen. Ik kan je zeggen, al zou je duidelijk zeggen dat hij best wat meer initiatief mag nemen, de kans dat hij het doet is erg klein.
Weeg voor jezelf af of je dit wil blijven houden, of doorgaat. Als je echt heel erg verliefd bent, neem ik aan dat je dit voor lief neemt.. Maar als het je echt irriteert zul je een keuze moeten maken
Come on you cunt, let's have some Afx. acid.
pi_50999220
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Inderdaad erg jammer. En als vrouw ga je er gewoon teveel over nadenken, terwijl dan achteraf blijkt dat t niet nodig is. Maarja thats life
hoe herkenbaar
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_50999326
quote:
hoi
Tja, in onze relatie ben ik degene die vaker plannen alleen heeft die dingen samen weleens in de weg willen staan. In dat opzicht heb ik dus meer vrijheid nodig. Dat ga ik ook niet weken van tevoren aankondigen of aanvragen, dat hoort hij vanzelf wel. Aan de andere kant vind ik 't dan weer belangrijk om elkaar regelmatig even te bellen en als we samen zijn, geef ik meer om fysiek contact (ofwel, alles behalve seks waar aanraking bij komt kijken) dan hij. Ik vraag vaak om een knuffel, terwijl hij zegt "ga maar even op jezelf zitten". In dat opzicht heeft híj dus meer ruimte nodig. Maar aangezien we dat gewoon uitspreken (als in, nu even niet, of juist nú heb ik even behoefte aan je), is het nooit een probleem, zijn er nooit onduidelijkheden etc.
quote:

groeten!
Bespreek je dit soort zaken ook? Zég je dat je wil dat er meer initiatief van zijn kant komt? Daarnaast, besef ook gewoon dat hij er misschien al vanuit gaat dat jij het initiatief neemt, en dat als je 't niet doet je misschien geen zin hebt om af te spreken. Als er een patroon is waarbij jij degene bent die dit soort dingen altijd bedenkt of oppert, dan kan dat ook zomaar het geval zijn.

En wat betreft dat laatste, je wil het graag anders, maar intussen zeg je doodleuk dat je 't niet erg vindt als hij je niks vraagt of dingen alleen doet. Wat wíl je nou? Hij kan geen gedachten lezen, dat kunnen mannen, en vrouwen for that matter, nou eenmaal niet meestal. Als je het jammer vindt, zég dat dan gewoon. Natuurlijk niet op een dwingende toon, maar gewoon "ah, nou, jammer, had gehoopt dat we wat gingen doen samen vandaag. Maar heel veel plezier vanmiddag/vanavond/vannacht!" en vooral dat laatste gemeend. Iets zeggen terwijl je iets heel anders voelt, is dom. Dat hij de signalen dan niet herkent kun je alleen jezelf kwalijk nemen.
pi_50999330
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:48 schreef Apotheose het volgende:

[..]

hoe herkenbaar
Doe er dan ook wat mee!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 14:03:50 #11
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_50999648
Je moet het niet te ingewikkeld maken. Vage hintjes en "betekenisvolle blikken" werken niet. Je meld dat je vrij bent, en dat je het leuk vind om iets samen te doen, en zo nee, dan is het nee.

Mannen communiceren veel minder over een relatie dan vrouwen. Het lijkt wel alsof voor vrouwen de helft van een relatie bestaat uit het praten erover. Mannen hebben een relatie. Klaar. Punt.

Mannen vinden het af en toe ook leuk om ff iets alleen te doen. Als ik als man boodschappen ga doen ben ik in 10 minuten klaar. Met een vrouw heet het winkelen en kost het een hele middag. Dat is af en toe ook leuk, maar soms heb ik er geen zin in en ga ik alleen ff boodschappen doen. Dat betekend nog niet dat de relatie ten einde is.

Het zelfde kan gelden voor stappen. Als je "met de jongens" gaat stappen dan heb je je mooie kleren aan, ga je naar de stad en gaat feesten. Als je met een vrouw bent, moet je uren op haar wachten, haar hand vasthouden, belangstellend luisteren hoe ze een uur haar mening geeft over het openbaar vervoer of de kerstverlichting in de stad, of, nog erger, het gedrag van je vrienden (als die al mee willen). Je moet regelmatig met haar dansen en vragen of ze het nog leuk vind. Dit is tof als je verliefd bent maar op den duur erg vermoeiend.. Dat ik af en toe met de jongens wil feesten hoeft niet meteen te betekenen dat ik mn vriendin niet meer leuk vind en vreemd ga.

Daarnaast kan je zelf natuurlijk een voorstel doen. Niet op te korte termijn, maar dat je over twee weken vrij bent en zin hebt om met hem weet-ik-veel-wat te gaan doen. En hem niet te veel onder druk zetten. Mannen nemen graag hun eigen beslissingen. Die ruimte moet je hem geven.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_51000171
Als jij niet tegen hem zegt dat je zou willen dat hij meer van zich laat horen, hoe moet hij het dan weten?

Communiceren is heus niet zo gek hoor, ook niet als je ver van elkaar vandaan woont.
pi_51000301
pfff ben blij
ik krijg die van mij niet afgeschud al had ik t graag...
ik zou me geen zorgen maken of dit t begin van t eind is (of het moet zijn dat ie hier extreem in veranderd is) want je geeft zelf al aan dat ie gewoon wat vaker tijd voor zichzelf nodig heeft... iedereen is daar anders in
als ik naar mezelf kijk: ik heb ook veel meer tijd "alleen" nodig dan mijn vriend... hoe meer hij om me heen draalt en van me wil hoe meer ik me irriteer en tijd voor mezelf wil...
dus hem telkens vragen gaan we wat doen? wanneer zie ik je? en dat soort dingen kan averrechts werken
maar als het je echt heel erg stoort kaart het eens aan bij hem! dan kan hij misschien net iets vaker met je afspreken en ben jij hopenlijk gerust gestelt!
succes
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  Moderator zaterdag 30 juni 2007 @ 15:03:12 #14
5428 crew  miss_sly
pi_51001146
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:46 schreef Integrity het volgende:
Het is soms heel moeilijk voor sommige mensen om geduld op te brengen in een relatie. Hap lucht nemen een ff een stilte in lassen hoeft helemaal niet verkeerd te zijn. Ik word soms ook niet goed van het gedram van mijn vriendin. Ik begrijp haar wel en ze heeft ook vaak wel gelijk, maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat ik het anders zie als dat zij dat ziet en dat dat niet erg is.
Maar als ze vaak wel gelijk heeft, is de manier waarop zij het ziet dan toch vaak beter?

Anyway, zoals al gezegd: je moet geen hints geven over wat je wilt en hem dan (niet hardop maar in jezelf) kwalijk nemen dat hij ze niet ziet/snapt. Zeg wat je wil, hoeft hij niet te raden en kan hij als hij dat weet iets veranderen...of niet als dit de manier is waarop hij jullie relatie wil invullen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:19:59 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51001580
quote:
ik zeg altijd dat ik het niet heel erg vind als hij een vrije middag van mij voorbij laat gaan zondre te vragen of ik iets met hem wil doen
Dan is 't niet vreemd dat hij dat gelooft. Maar je vindt het wel erg. Dus praten erover. Niemand kan gedachtenlezen!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_51001705
Mannen en hints, slechte combinatie. Mijn ervaring is ook dat je gewoon duidelijk moet zeggen wat je wil en dat je niet van hem moet verwachten dat hij dat wel raadt.
pi_51001918
Dat werkt erg vernietigend. Het als vrouw verwachten dat dmv je hints wel even verwacht dat manlief je op de gewenste vlakken bevredigd. Zo is de relatie niet berust op gelijkheid.
pi_51001944
mannen
het zijn soms net kleine kinderen
en meer wil ik er niet over zeggen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 17:34:34 #19
pi_51005215
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:35 schreef zhe-devilll het volgende:
mannen
het zijn soms net kleine kinderen
en meer wil ik er niet over zeggen
Maar ik ben wel een lief kind
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_51005617
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar als ze vaak wel gelijk heeft, is de manier waarop zij het ziet dan toch vaak beter?

Anyway, zoals al gezegd: je moet geen hints geven over wat je wilt en hem dan (niet hardop maar in jezelf) kwalijk nemen dat hij ze niet ziet/snapt. Zeg wat je wil, hoeft hij niet te raden en kan hij als hij dat weet iets veranderen...of niet als dit de manier is waarop hij jullie relatie wil invullen.
Pas je dit zelf toe in je leven?
  Moderator zaterdag 30 juni 2007 @ 17:50:56 #21
5428 crew  miss_sly
pi_51005650
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:49 schreef Integrity het volgende:

[..]

Pas je dit zelf toe in je leven?
Dat probeer ik wel heel bewust, inderdaad. De keren dat het eens fout gaat, weet ik zelf ook dat ligt aan het feit dat ik niet duidelijk was maar hoopte dat hij een hint begreep. En dat werkt niet en is oneerlijk.
pi_51006402
Mannen onder elkaar hoeven niet zoveel te praten over zaken als gevoelens, en of een andere man hem nou wel of niet aardig vindt. Mannen roddelen dan ook veel minder, en zaken als kleding en cosmetica vinden ze nou ook niet echt interessant (metroseksuelen uitgezonderd) Techniek daarintegen (auto's, computers) en zaken waarbij veel competitie in het spel is (sport, en uiteraard weer auto's) zijn belangrijk.

En dan heb je meteen het antwoord op je vraag. Een man met een vriendin/vrouw die hij heeft veroverd gaat er vanuit dat het wel goed zit. Communiceren of de relatie zelf is niet nodig, want er is toch geen ruzie?

En mannen doen niet aan hints, je moet het letterlijk zeggen anders komt het niet aan, of wordt het niet belangrijk gevonden.

Dat hij niet zegt dat hij je lief vindt of van je houdt begrijp ik ook niet. Ik zou er maar niets achter zoeken.
pi_51007266
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:18 schreef Synthesist het volgende:
Mannen onder elkaar hoeven niet zoveel te praten over zaken als gevoelens, en of een andere man hem nou wel of niet aardig vindt. Mannen roddelen dan ook veel minder, en zaken als kleding en cosmetica vinden ze nou ook niet echt interessant (metroseksuelen uitgezonderd) Techniek daarintegen (auto's, computers) en zaken waarbij veel competitie in het spel is (sport, en uiteraard weer auto's) zijn belangrijk.
quote:
En dan heb je meteen het antwoord op je vraag. Een man met een vriendin/vrouw die hij heeft veroverd gaat er vanuit dat het wel goed zit. Communiceren of de relatie zelf is niet nodig, want er is toch geen ruzie?

En mannen doen niet aan hints, je moet het letterlijk zeggen anders komt het niet aan, of wordt het niet belangrijk gevonden.

Dat hij niet zegt dat hij je lief vindt of van je houdt begrijp ik ook niet. Ik zou er maar niets achter zoeken.
Tja, hoewel ik vind dat de TS fout zit met d'r hints, vind ik aan de andere kant ook dat mannen, áls hun vriendin een keer duidelijk is, dan ook maar de moeite moeten nemen om te gaan zitten en over iets dergelijks te praten. Daarmee bedoel ik niet dat je wekelijks een functioneringsgesprek moet voeren, verre van. Maar gesprekken afwimpelen of afdoen als "gezeur" maakt dat vrouwen nou ook niet echt zín hebben om duidelijk te zijn, en dus juist hints gaan geven.
pi_51007363
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat probeer ik wel heel bewust, inderdaad. De keren dat het eens fout gaat, weet ik zelf ook dat ligt aan het feit dat ik niet duidelijk was maar hoopte dat hij een hint begreep. En dat werkt niet en is oneerlijk.
Nou ben blij dat je het zegt. Mijn vriendin gooit het erg makkelijk op "ik ben een vrouw en die doen dat".
  Moderator zaterdag 30 juni 2007 @ 18:56:07 #25
5428 crew  miss_sly
pi_51007406
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:54 schreef Integrity het volgende:

[..]

Nou ben blij dat je het zegt. Mijn vriendin gooit het erg makkelijk op "ik ben een vrouw en die doen dat".
Ach, dat deed ik 10 jaar geleden ook
pi_51007430
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ach, dat deed ik 10 jaar geleden ook
Hoe oud ben je nu
  Moderator zaterdag 30 juni 2007 @ 18:57:17 #27
5428 crew  miss_sly
pi_51007439
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:56 schreef Integrity het volgende:

[..]

Hoe oud ben je nu
38...er is dus echt nog hoop, hoor
pi_51007465
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

38...er is dus echt nog hoop, hoor
Ja, da's te laat voor mij. Ik ben nogal een opvliegerig en opgefokt mannetje in een relatie.
pi_51007492
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:54 schreef Integrity het volgende:

[..]

Wat een kul zeg. Ik ben ook een vrouw en ik doe dat niet.
Lekker makkelijk excuus..
pi_51007534
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:59 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Wat een kul zeg. Ik ben ook een vrouw en ik doe dat niet.
Lekker makkelijk excuus..
Dat wat jij zegt is voor mij geen nieuw licht. Vertel eens wat nieuws. Het is gewoon irritant dat ik er vanuit mijn positie naar kijk en er maar mee moet opgaan. Ik ben niet zo makkelijk in conflicten.
pi_51007704
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:00 schreef Integrity het volgende:
Dat wat jij zegt is voor mij geen nieuw licht. Vertel eens wat nieuws. Het is gewoon irritant dat ik er vanuit mijn positie naar kijk en er maar mee moet opgaan. Ik ben niet zo makkelijk in conflicten.
Als zij weigert er iets aan te doen kan ze toch moeilijk boos op jou worden als jij haar hints niet begrijpt.
Dat is oneerlijk, ze geeft je geen eerlijke kans, en haarzelf eigenlijk ook niet.

Hoe je ermee om zou kunnen gaan?
Ik weet het eigenlijk niet.
Ik ben een vrouw, en ik woon samen met een man, die dat ook niet doet.
pi_51007807
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:05 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Als zij weigert er iets aan te doen kan ze toch moeilijk boos op jou worden als jij haar hints niet begrijpt.
Dat is oneerlijk, ze geeft je geen eerlijke kans, en haarzelf eigenlijk ook niet.

Hoe je ermee om zou kunnen gaan?
Ik weet het eigenlijk niet.
Ik ben een vrouw, en ik woon samen met een man, die dat ook niet doet.
Iedereen is wel eens onredelijk. Zij wil graag een e-mail ontvangen op woensdag en daar moet dan openheid en diepgang in zitten. Ze stuurt zelf niets. Nooit. Als ik het vergeet dan breekt de hel los. Dan hou ik niet meer van haar, etc etc. Ik ben dit gezeur ook zat hoor en ik wil er niet meer boven staan, ik wil gewoon dat het stopt. Ik ben ook vrij grof in m'n woorden als ik kwaad word. Dat is dan mijn reactie.

Misschien helpt het wel om te vertellen dat ik borderline heb.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 20:01:46 #33
pi_51009683
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:09 schreef Integrity het volgende:

[..]

Iedereen is wel eens onredelijk. Zij wil graag een e-mail ontvangen op woensdag en daar moet dan openheid en diepgang in zitten. Ze stuurt zelf niets. Nooit. Als ik het vergeet dan breekt de hel los. Dan hou ik niet meer van haar, etc etc. Ik ben dit gezeur ook zat hoor en ik wil er niet meer boven staan, ik wil gewoon dat het stopt. Ik ben ook vrij grof in m'n woorden als ik kwaad word. Dat is dan mijn reactie.

Je kan op woensdag een mail sturen waarin je haar duidelijk maakt dat het de laatste mail is en dat je haar reactie op het niet sturen van een mail onredelijk vind.
pi_51010081
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je kan op woensdag een mail sturen waarin je haar duidelijk maakt dat het de laatste mail is en dat je haar reactie op het niet sturen van een mail onredelijk vind.
Sinds jij deze post hebt gemaakt, is mijn hele leven veranderd. Dank je wel.
pi_51010527
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:09 schreef Integrity het volgende:

Ze stuurt niets? Lijkt me simpel, voor wat hoort wat. Een tijdje geleden merkte ik dat vriendlief me eigenlijk nooit uit zichzelf belde of smste 's avonds, op dagen dat we elkaar niet zagen. Daar heb ik toen wat van gezegd, omdat ik dat gewoon niet leuk vond. Het hoeft geen verplicht nummertje te worden, maar nóóít is wel weer het andere uiterste. Hij zei, terecht, dat het de andere kant op ook niet helemaal eerlijk was. Ik smste nooit terug als hij mij iets stuurde overdag. Daar had hij ook gelijk in. Nu probeer ik dat dus te doen, en krijg ik vaker smsjes 's avonds. De relatie één kant op willen veranderen, als een prinses behandeld willen worden maar nooit iets terug doen, dat werkt niet.

Wellicht een onderwerp voor je mailtje met diepgang?
pi_51010635
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:25 schreef innovative het volgende:

[..]

Ze stuurt niets? Lijkt me simpel, voor wat hoort wat. Een tijdje geleden merkte ik dat vriendlief me eigenlijk nooit uit zichzelf belde of smste 's avonds, op dagen dat we elkaar niet zagen. Daar heb ik toen wat van gezegd, omdat ik dat gewoon niet leuk vond. Het hoeft geen verplicht nummertje te worden, maar nóóít is wel weer het andere uiterste. Hij zei, terecht, dat het de andere kant op ook niet helemaal eerlijk was. Ik smste nooit terug als hij mij iets stuurde overdag. Daar had hij ook gelijk in. Nu probeer ik dat dus te doen, en krijg ik vaker smsjes 's avonds. De relatie één kant op willen veranderen, als een prinses behandeld willen worden maar nooit iets terug doen, dat werkt niet.

Wellicht een onderwerp voor je mailtje met diepgang?
Ik heb dit onderwerp zelf aangekaart. Ga er maar vanuit dat ik dan ook wel zo vaak mogelijk iets heb geprobeerd in te laten zien. Het heeft geen enkel effect. Ik probeer het op zoveel mogelijke manier duidelijk te maken, maar het heeft geen effect. Er wordt naar mij gewezen, want ik heb borderline en een aandeel in de relatie die niet zuiver is. Daarmee is het punt gesloten. Ongelovelijk veel ruzies en nog steeds bij elkaar. Waarom? Ik hou van d'r, maar ik blijf net zolang doorgaan tot het verandert.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 20:38:34 #37
pi_51010888
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:29 schreef Integrity het volgende:

[..]

Ik heb dit onderwerp zelf aangekaart. Ga er maar vanuit dat ik dan ook wel zo vaak mogelijk iets heb geprobeerd in te laten zien. Het heeft geen enkel effect. Ik probeer het op zoveel mogelijke manier duidelijk te maken, maar het heeft geen effect. Er wordt naar mij gewezen, want ik heb borderline en een aandeel in de relatie die niet zuiver is. Daarmee is het punt gesloten. Ongelovelijk veel ruzies en nog steeds bij elkaar. Waarom? Ik hou van d'r, maar ik blijf net zolang doorgaan tot het verandert.
Weet je zeker dat jij borderline hebt/bent/is en niet zij?
pi_51011014
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Weet je zeker dat jij borderline hebt/bent/is en niet zij?
Dat is zeker
pi_51014003
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Maar ik ben wel een lief kind
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 1 juli 2007 @ 00:12:52 #40
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_51016576
Je bent gewoon een zeikwijf, ga die dingen die je zo graag wilt horen maar bij jezelf influisteren voor de spiegel..

Kusje
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zondag 1 juli 2007 @ 00:22:12 #41
pi_51016792
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 22:38 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

pi_51021604
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:29 schreef Integrity het volgende:
Damn, alleen al om 't feit dat ze alles op je borderline gooit zou ik 'r de deur uit zwieperen. Iemand die niet naar het eigen aandeel in de relatie wil kijken, brrrrrrrrrrr! Sowieso, eigenlijk ziet ze jou dus als minderwaardig persoon want "je bent ziek". Anders zou ze niet continu je ziekte als reden geven.

Net zo lang doorgaan tot 't verandert? Reken er maar niet op. Als ze jou als gelijkwaardige partner zou zien, had je nog kans. Ze ziet je nu echter sowieso als gek met gebrek, en dus is er voor haar geen reden om aan haar standpunt te gaan twijfelen.
pi_51024284
quote:
Op zondag 1 juli 2007 10:26 schreef innovative het volgende:

[..]

Damn, alleen al om 't feit dat ze alles op je borderline gooit zou ik 'r de deur uit zwieperen. Iemand die niet naar het eigen aandeel in de relatie wil kijken, brrrrrrrrrrr! Sowieso, eigenlijk ziet ze jou dus als minderwaardig persoon want "je bent ziek". Anders zou ze niet continu je ziekte als reden geven.

Net zo lang doorgaan tot 't verandert? Reken er maar niet op. Als ze jou als gelijkwaardige partner zou zien, had je nog kans. Ze ziet je nu echter sowieso als gek met gebrek, en dus is er voor haar geen reden om aan haar standpunt te gaan twijfelen.
't is bij ons óf extreem goed óf extreem slecht. Op de goede momenten gaat het uiteraard niet zo.
pi_51025792
Maar 't speelt altijd op de achtergrond...

Ik snap best dat elke relaties goede en slechtere momenten kent, hier niet anders. Maar als op de slechte momenten steeds dezelfde dingen naar voren komen en (een van) beide partners niet van plan is/zijn om water bij de wijn te doen, moet je 't toch een keer begrijpen. Je kunt óf aan de noodrem gaan hangen, óf het dan maar accepteren. Het erover hebben is klaarblijkelijk zinloos.
pi_51026047
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:37 schreef innovative het volgende:
Maar 't speelt altijd op de achtergrond...

Ik snap best dat elke relaties goede en slechtere momenten kent, hier niet anders. Maar als op de slechte momenten steeds dezelfde dingen naar voren komen en (een van) beide partners niet van plan is/zijn om water bij de wijn te doen, moet je 't toch een keer begrijpen. Je kunt óf aan de noodrem gaan hangen, óf het dan maar accepteren. Het erover hebben is klaarblijkelijk zinloos.
Jij hebt exact door hoe het zit. Als je dan ook nog kunt begrijpen dat het voor ons allebei erg moeilijk is, dan scoor je in elk geval punten op de empathiemeter.
pi_51026999
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:45 schreef Integrity het volgende:
Jij hebt exact door hoe het zit. Als je dan ook nog kunt begrijpen dat het voor ons allebei erg moeilijk is, dan scoor je in elk geval punten op de empathiemeter.
Ik snap best dat het veel pijn doet als je er middenin zit, alleen zít ik dat niet. En dus belicht ik het ook niet vanuit dat gevoel. Ik snap best dat jij je onbegrepen voelt en dat zij het idee heeft te moeten vechten met een onzichtbare vijand, waarbij ze niet weet of ze vecht tegen jóú of tegen de borderline. Want waar ligt die grens? Wat is karakter, wat is opinie, wat is borderline?

Alleen denk ik dat je niet altijd gelukkig wordt van vastklampen aan de goede momenten en aan houden van, maar dat soms afstand nemen en rationeel zijn in je relatie, je veel verder kan helpen. Dat kan alleen als er al een sterke basis is van houden van, mind you, want een relatie is geen arbeidsovereenkomst waarbij je de kleine lettertjes moet lezen. Maar soms móét het wel. Omdat je anders blijft hangen in ondoordringbare patronen. En lukt het niet om dat samen te doen, dan zijn er altijd mensen in je omgeving of professionals die dat makkelijker kunnen maken voor je.
pi_51027063
quote:
Wat een bullshit

Tenzij jullie 16 zijn natuurlijk....
pi_51027334
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:46 schreef Integrity het volgende:
Het gaat erom dat ik het anders zie als dat zij dat ziet en dat dat niet erg is.
Dat jij dat vind (vrij resoluut, gezien je "dat dat niet erg is" als statement) betekend niet dat zij daar ook zo over denkt..
  zondag 1 juli 2007 @ 14:59:23 #49
183620 sn7475
"Nunc aut Nunquam"
pi_51028345
quote:
justum,jij begrijpt het
pi_51028371
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:27 schreef Italo het volgende:

[..]

Dat jij dat vind (vrij resoluut, gezien je "dat dat niet erg is" als statement) betekend niet dat zij daar ook zo over denkt..
Ik maak die uitspraak vanuit 2 kanten. Jouw post is absoluut overbodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')