Volgens mij is Chinees niet gewend aan mensen die hem tegenspreken (Elizabeth en ik) en deelt hij daarom puntjes uit aan mensen die hij wel aardig vindtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:03 schreef wyccie het volgende:
Hmm, volgens mij zit Chinees in de medische hoek en verwacht hij ook specifiekere antwoorden (tachycardie en bradycardie zijn heel erg verschillende dingen, maar wel beide hartritmestoornissen). Misschien er even op letten wat de algemene bevolking zou kunnen weten?
Die is wel goed maar de vraag telt nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:04 schreef Floripas het volgende:
Was gedaan, en Albrecht Durer (puntjes op de u) moet goed zijn.
Ben ik met je eens de vragen zijn wel zeer specifiek.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:03 schreef wyccie het volgende:
Hmm, volgens mij zit Chinees in de medische hoek en verwacht hij ook specifiekere antwoorden (tachycardie en bradycardie zijn heel erg verschillende dingen, maar wel beide hartritmestoornissen). Misschien er even op letten wat de algemene bevolking zou kunnen weten?
Eenschquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:05 schreef ScottTracy het volgende:
Ach, geef Floripas nog dat punt
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:03 schreef wyccie het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:03 schreef ElizabethR het volgende:
Sorry wyccie, maar WA had de hartritmestoornis goed
De eindstand van 855 is:
EINDSTAND deel 855:
Floripas 4
C21H23NO5 5
Wickedangel 3
wyccie 3
ElizabethR 1
En WA mag een vraag stellen.
Het interesseert me niet al is ie neurochirurg!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:03 schreef wyccie het volgende:
ja maar we zijn geen medici hier ...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet dat ik het punt heel graag wil, maar Chinees heeft hier wel gelijk in. Tachycardie is dat je hart sneller klopt, wat jij zelf ook aangaf. Een hartritmestoornis is te vaag, bradycardie is dat ook. Als hij dat goedkeurt kan dat ook, maar ik zou zelf ook een minder algemeen antwoord willen horen. Maar misschien ben ik wel biased, omdat ik ook in de medische hoek zit en voor mij zo'n verschil erg belangrijk is.
een tachycardie is niet per definitie een hartritmestoornis omdat je als je de marathon loopt ook tachycard bent....tachycardie is echter WEL per definitie een hartslag van meer dan 100 slagen per minuutquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het interesseert me niet al is ie neurochirurg!!
Als hij heel specifieke antwoorden wil moet hij de vraag ook zo stellen, en niet zo algemeen, een tachycardie is een hartritmestoornis. En WA was als eerste met het goede antwoord.
Suikerziekte is Diabetes. Als jij een diabeet tegenkomt zegt ie dan ook tegen je: Oh, ik ben een insipidus diabeet. Schei toch uit zeg!!! We doen hier geen medische quiz. Als jullie specifieke antwoorden willen, tot in de details aan toe dan openen jullie toch lekker een Medische Quiz topic???quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet dat ik het punt heel graag wil, maar Chinees heeft hier wel gelijk in. Tachycardie is dat je hart sneller klopt, wat jij zelf ook aangaf. Een hartritmestoornis is te vaag, bradycardie is dat ook. Als hij dat goedkeurt kan dat ook, maar ik zou zelf ook een minder algemeen antwoord willen horen. Maar misschien ben ik wel biased, omdat ik ook in de medische hoek zit en voor mij zo'n verschil erg belangrijk is.
DIE VRAAG TELDE NIET!!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:09 schreef wyccie het volgende:
Staat het punt voor Floripas er al bij? Anders zet ik het er nog bij.
(Ik zat trouwens naar het plaatje te kijken, op zoek naar puntjes op zijn gezicht, maar je bedoelde de umlaut.)
Ik stel expres geen vragen over mijn expertise. Mensen die experts zijn en vragen stellen over hun eigen onderwerp verwachten of een belachelijk gedetailleerd antwoord, of iets dat je niet zomaar kunt weten, of willen alles nuanceren. Dat is helemaal niet leuk in een kenniskwis.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:07 schreef ScottTracy het volgende:
Geloof me Floripas, je komt echt binnen op een vreemde avond. Dit heb ik ook nog nooit meegemaakt
hou je gedeisd zeg....je gedraagt je als een kindquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Suikerziekte is Diabetes. Als jij een diabeet tegenkomt zegt ie dan ook tegen je: Oh, ik ben een insipidus diabeet. Schei toch uit zeg!!! We doen hier geen medische quiz. Als jullie specifieke antwoorden willen, tot in de details aan toe dan openen jullie toch lekker een Medische Quiz topic???
IK zie je morgen dan wel weer :-)quote:
En jij begrijpt de term: ALGEMENE kennis quiz niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:10 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
hou je gedeisd zeg....je gedraagt je als een kind
wyccie +1quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:09 schreef wyccie het volgende:
Iman
Jij zit gewoon expres te kloten. Stop er nou eens meequote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:10 schreef C21H23NO5 het volgende:
Waaromn stel je niet gewoon algemene vragen ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:10 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
Edit: oeps. Nou ja, je begrijpt me wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik stel expres geen vragen over mijn expertise. Mensen die experts zijn en vragen stellen over hun eigen onderwerp verwachten of een belachelijk gedetailleerd antwoord, of iets dat je niet zomaar kunt weten, of willen alles nuanceren. Dat is helemaal niet leuk in een kenniskwis.
Floripas het punt en de volgende vraag ..kunnen we weer verder :-)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:11 schreef wyccie het volgende:
Oké, Scott en WA willen dat het punt voor Floripas erbij komt. Wat nu?
Lees maar even terugquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
Floripas het punt en de volgende vraag ..kunnen we weer verder :-)
Misschien te gedetailleerd inderdaad, dan weet ik dat voor de toekomst. Ik zou het wel op prijs stellen als we hierover normaal kunnen communiceren met elkaarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
Waaromn stel je niet gewoon algemene vragen ?
Dit is een algemene kwis geen medische .....
Ah...komt wel weer goedquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:14 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het niet leuk meer.![]()
De naam van de Elephant Man graag.
Mag ik?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
Floripas het punt en de volgende vraag ..kunnen we weer verder :-)
Nee je mag nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mag ik?
Cinema: Et dieu crea la femme...
quelle femme?
ik ook nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:14 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het niet leuk meer.![]()
De naam van de Elephant Man graag.
Ik snap het niet meer... ik wil gewoon een spelletje spelen!quote:
Niet goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:17 schreef qonmann het volgende:
jammer die had ik geweten (1965)
Caterine Deneuve ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mag ik?
quelle femme?
1965, Brigitte Bardotquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mag ik?
quelle femme?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:15 schreef ElizabethR het volgende:
John Merrick
Ja, doei, ik ben weg. Ik vind er zo niks aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
1965, Brigitte Bardot
maar deze telt niet :-)
Thank you, come againquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:20 schreef Floripas het volgende:
Ja, doei, ik ben weg. Ik vind er zo niks aan.
Ik kom vanavond voor het eerst binnen, en zie een op het eerste gezicht leuk spel dat uitmondt in gebitch over regeltjes, mensen die hun eigen expertise opdringen, vaagheden en incestueus geneuzel. Het is niet alsof je een Ferrari kunt winnen, of zo.
Doei maar weer!![]()
IK wist da ER aan de beurt was, ze is nu aan het denken :-)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
Het is Brigitte Bardot, maar ER is aan de beurt
Bye byequote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik kom vanavond voor het eerst binnen, en zie een op het eerste gezicht leuk spel dat uitmondt in gebitch over regeltjes, mensen die hun eigen expertise opdringen, vaagheden en incestueus geneuzel. Het is niet alsof je een Ferrari kunt winnen, of zo.
Doei maar weer!![]()
Ik heb niet teruggelezen maar dat stuit mij hier ook tegen de borst.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Doei maar weer!![]()
Ik ben ook een alpha die niet WIL slapenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:21 schreef tong80 het volgende:
Ik val er ook maar net in. Meer vandeze vragen graag. Ik ben een alpha die niet kan slapen
Ja en waag er eens tien seconden boven te zittenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Mag ik trouwens op wijzen dat de vraagsteller tien minuten heeft om een nieuwe vraag te stellen?
8 maanden geleden voordat alle newbies er bij warenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:22 schreef wyccie het volgende:
Doei Floripas, en het is een leuke quiz hoor, normaal gesproken.![]()
Nee hoor, zo flauw ben ik echt nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:22 schreef tong80 het volgende:
Ja en waag er eens tien seconden boven te zitten
Weet je dat of alleen maar omdat wyccie het voor zei?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:25 schreef qonmann het volgende:
plesman
Toen ik plasman zag staan wist ik het wel ..eerder nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weet je dat of alleen maar omdat wyccie het voor zei?
Als ik nou zou zeiken zou ik om de voornaam vragen, maar wij zeiken hier niet!!!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:25 schreef qonmann het volgende:
plesman
Moi aussiquote:
Ik heb/had wyccie haar antwoord niet gelezen. alleen het jouwe vandaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weet je dat of alleen maar omdat wyccie het voor zei?
Viola Vogel ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:30 schreef qonmann het volgende:
Volgende vraag:
Welke vogel kan achteruit vliegen ?
Is goed !quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:30 schreef Yurithemaster het volgende:
kolibri
jeejquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef qonmann het volgende:
[..]
Is goed !
Is ook de enige vogel die dat kan :-)
Yurithemaster+1
Je leest mijn gedachten hè?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
Putdempers? Als in: als het kalf is verdronken?
Als het iets positiefs is, graag.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:42 schreef Wickedangel het volgende:Pas op, want ik ga je nu instralen.
kan denk ik voor alles maar het gegrip komt uit de luchtvaartquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:41 schreef ElizabethR het volgende:
Pffffff, er zijn zoveel soorten dodelijk ongevallen. Hebben we het over verkeer? Over huis- tuin- en keuken? Over sport?? Ik heb werkelijk geen idee.
Slaap wel !quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als het iets positiefs is, graag.
Ik ga toch maar proberen te slapen, morgen weer aan het werk. Het wordt druk.
ook niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:43 schreef qonmann het volgende:
blackspot ?
Hmmmm, moeilijk Yuriquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ook niet.
Het heeft te maken met het dodelijke stuk
technology is goed alleen moet er nog iets voorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hmmmm, moeilijk Yuri
Ehm.... Anti-crash technology??
Oh, je hebt effe een edit gedaan....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
technology is goed alleen moet er nog iets voor
Elke dode heeft er als het goed is eentje
niet coffin maar je zit dichtbijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, je hebt effe een edit gedaan....
Elke dode heeft er een....
Coffin-technology??
Ieuw!! Macaber![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:51 schreef ElizabethR het volgende:
tombstone technology??
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:53 schreef qonmann het volgende:
Chapeau ER..was wkl erg lastig ..
Absolutely!! Zo kwam ik erachter dat ik eigenlijk Iers benquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
Regressie?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:59 schreef qonmann het volgende:
Heb je vast geen trauma aan over gehouden![]()
Yuri +1quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:01 schreef Yurithemaster het volgende:
holyfield
wordt er s een sportvraag gesteld ben je er niet ....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:03 schreef tong80 het volgende:
Ik zit om 3 uur 's nachts nog in te veel andere topics
Wat mag ik morgen?? Uitslapen?? Jazeker!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:08 schreef qonmann het volgende:
morgen = zaterdag = tt ER jij mag !
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:09 schreef qonmann het volgende:
Assen ?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:09 schreef qonmann het volgende:
Assen ?
hij wou als voorzet geven dat het morgen zaterdag dus de TT gehouden wordt en de TT is in assen dusquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat mag ik morgen?? Uitslapen?? Jazeker!!
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:11 schreef qonmann het volgende:
IK jan beter naar bed gaan..ik typ alleen nog maar onzin ..sorry
Cremer???quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:11 schreef qonmann het volgende:
IK jan
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Cremer???
Blijf nog effe lekker!! Ik vermaak nu weer uitstekend
Net als Imca Marina!!!quote:
Eén van z'n hoeren Imca is uniekquote:
Is goed ..zij was inderdaad de opvolgster van Geertjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:17 schreef ElizabethR het volgende:
Hmm, ik denk nu trouwens dat dat de eerste was, en dan is Hendrickje Stoffels de laatste???
dat was die andere wellicht:quote:
herman brood?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:22 schreef ElizabethR het volgende:
Wie zei: "Rembrandt? Wie is dat? Ik weet niets van wielrenners."
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:27 schreef qonmann het volgende:
Jna Cremer !!!!!!!!!!!!!!
Dat zijn ze wel gewend hier hoor dankzij mijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:28 schreef qonmann het volgende:
Jan Cremer (ik typ niet zo goed, soms verwissel ik letters)
Ki beh er koo een hnajde nav hoor!! Door de shlenihed!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel gewend hier hoor dankzij mij![]()
..en het blijft leesbaar !quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ki beh er koo een hnajde nav hoor!!
Okequote:
Affijn ik leg die bal neer scheidsrechter er bij, je kent dat welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OkeTong heeft het goed
![]()
![]()
![]()
Maar ik dacht dat Toon ook een soortgelijk versje bezigde in zijn shows.
Ja dusquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OkeTong heeft het goed
![]()
![]()
![]()
Maar ik dacht dat Toon ook een soortgelijk versje bezigde in zijn shows.
OK !quote:
Ik wist niet dat Toon deze ook gedaan had.quote:
Tong kennende zal ie wel met een foute sport vraag komenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:45 schreef qonmann het volgende:
we wait for Tong80
Het erge is dat ie blijkbaar ook de credits van het versje aan ziczelf toeeigendequote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Toon deze ook gedaan had.
Je zat er wel erg dichtbij
hmm..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het erge is dat ie blijkbaar ook de credits van het versje aan ziczelf toeeigende
een foute sportvraag ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tong kennende zal ie wel met een foute sport vraag komen
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tong kennende zal ie wel met een foute sport vraag komen
Eric O'Creapyquote:
Nee, Michael Flatley is ook een engerd, maar niet qua uiterlijkquote:
owquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ow
A Good Heart These Days is Hard to Find - Feargul Sharkey
Is dat een Ier???
Michael Stipequote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:03 schreef tong80 het volgende:
Nee. Wel te gek nu REM van 20 jaar geleden bij Giel.
Heeft die bij de Undertones gezeten??????quote:
De bekendste disk Jockey uit Engeland. Die vorig jaar is overleden. John Peel. Had het nummer Teenage kicks van de Undertones als mooiste nummer ooit. Dit was de zanger van dat "bandje'quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Ken het liedje welmaar die vent niet
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:09 schreef tong80 het volgende:
Oliver Stone zou er een mooie film over kunnen maken
Eén goedquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:18 schreef qonmann het volgende:
Het zal toch niet de eerder genoemde Best zijn ?
0,.5 punt --> afgerond 1quote:
Celtic Schotse club was zelfs de eerste Britser club diue de EC-1 won Maare Dennis speelde bij Manchserquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:24 schreef qonmann het volgende:
Een schot voetballer van het jaar in Europa ?
--puzzled--
Dat doen ze om stoer te doen.De meest geweldadige voetballer na Mies Boumanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:25 schreef ElizabethR het volgende:
Roy Keane is de enige die ik wel eens hoor noemen in de pub
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat doen ze om stoer te doen.De meest geweldadige voetballer na Mies Bouman
Yes dat was hetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:30 schreef ElizabethR het volgende:
Daar doet mijn man aan, kennis van wijn dus. Hij hep ook een surrrrsus gevolgd![]()
![]()
![]()
lekker snelquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:59 schreef C21H23NO5 het volgende:
nagano
het licht is wel wat sneller dan datquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:08 schreef Neleos het volgende:
Totale gok: 1 miljoen jaar?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:15 schreef Supersheep het volgende:
8 minuten?
Juist!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:45 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Steve Buscemi en Siena Miller in interview
Hééél close, maar een in het rijtje is fout..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:57 schreef Neleos het volgende:
Twentsche Bank
Algemene Bank
Amstedam Bank
Rotterdam Bank
Zoiets?
Algemene Bank Nederland (ABN) was een fusie van twee organisaties, een stond er al in je rijtje, de tweede is nog niet genoemd..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:01 schreef Neleos het volgende:
Dat algemene bank zou ook wel iets anders zijn dan?
Nederlandse Bank?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:06 schreef ChrisJX het volgende:
Brabantse bank?
Dat was de laatste die ik zocht, de NHM!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:12 schreef ChrisJX het volgende:
Twentsche bank en Nederlandse Handelsmaatschappij
Iago +1quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:29 schreef Iago het volgende:
de steen der wijzen
the halfblood prince
de vuurbeker
de orde van de phoenix
de gevangene van azkaban
de geheime kamer
the deadly hallows
yupquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:55 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Holoceen?
We reken het goed, Nieuw-Nederland was beter geweest (Nieuw-Amsterdam was de hoofdstad), maar vooruit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:07 schreef Yurithemaster het volgende:
nieuw amsterdam?
Jeejquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:12 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Yurithemaster +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |