Lamanda?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
er is 1 die is een echte hoer, en haar naam begint met een l
Keep your enemy close...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Knap dat iemand luistert, het gaat toch alleen maar over Huub ( of Lieke) en ze verzinnen de rest erbij
En dan straks gaat Nadia aan iemand anders melden dat ze haar achterbaks enzo vindt natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:07 schreef riri het volgende:
gesprek tussen nadia en lieke gaat goed
Sjonge wat een antipathie al weer, na een half avondje.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan straks gaat Nadia aan iemand anders melden dat ze haar achterbaks enzo vindt natuurlijk.
Ik kan de Oprah show van 20-05-2005 ook van harte aanbevelen: http://www.oprah.com/tows(...)_past_20050520.jhtmlquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb m al een keer eerder gepost, maar dan nog maar een keer:
http://www.borstenforum.nl/index.php?module=Pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=1
De cupmaat is afhankelijk van het verschil aan CM tussen de omvang onder de borst en op de borst.
Nou, gewoontjes.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:10 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik zit op mijn werk maar kan iemand mij vertellen of haar binnenkomst sterk was....
ik moet zeggen dat als het oprecht zou zijn ik natasja met Huub en Lieke best te pruimen vindt, maar ik snap zowiezo niet dat zowel Natasja als Amanda niet doorhebben dat ze veel leuker en gezelliger overkomen/zijn en leukere gesprekken hebben met huub en lieke maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Kleinzusje
Toch opvallend dat de laatste 4 dagen Natasja steeds meer optrekt met Lieke en Huub... Wat zit daar achter?
Hmm dus lekker ondeugend kan ze wel praten...:)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:11 schreef scanman01 het volgende:
Nadia: "Denk je dat Brian nu een stijve heeft?"
(Brian staat geil te dansen met Amanda)
Eigenlijk ging het voor die 2 wekelijkse stemmingen ook al zo... Dat werd er alom gekuffeld maar zodar er onslag rondes waren stond alles weer op scherp. Vind het daarom ook een goed idee dat het weer eens per maand is. Spelers hebben nu veel meer de tijd om banden op te bouwen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Kleinzusje
Toch opvallend dat de laatste 4 dagen Natasja steeds meer optrekt met Lieke en Huub... Wat zit daar achter?
Je bent me voor.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
En Nadia danst al net zo vies als Amanda.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:13 schreef agter het volgende:
zou me niets verbazen als Nadia op vrouwen valt (en gelijk heeft ze!)
thanxxxquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, gewoontjes.
Ze stapte uit de auto, begroette iedereen. Ging naar binnen, en vertelde wie en wat ze was.
Ze is voorlopig immuun, verder geen verrassingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |