En dat zijn in het echt meestal de aardigste mensenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:27 schreef mirelia het volgende:
dan is hij dus goed......hij moet een eng mannetje zijn
ja hij speelt echt heel goed!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:34 schreef alors het volgende:
Die kerel die Vadim speelt doet het echt goed vind ikHij mag nog wel ff blijven
Arme Robert:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Klaar
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/Ludocliff17.PNG]afbeelding][/url]
Groot plaatje, issie niet te missen![]()
Volgens mij zat er inderdaad geen alcohol in en is Robert puur uit paniek buiten westen geraaktquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:21 schreef GSMboy het volgende:
En Robert kreeg een zoutoplossing i.p.v. alcohol. Maar hoezo verloor hij in de laatste scene zijn krachten?
Als het alcohol was zou hij toch na 2 minuten dood zijn? Maar met een zoutoplossing toch niet?
In het filmpje over achter de schermen bij de cliff welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:22 schreef GSMboy het volgende:
Geweldig accent heeft ie, heeft hij die in het echt ook?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Klaar
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/Ludocliff17.PNG]afbeelding][/url]
Groot plaatje, issie niet te missen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pretentieus geneuzel.
Bing werd bleek van de schrik toen hij een mes in zijn rug kreegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:27 schreef waterreus23 het volgende:
Ik blijf erbij dat Jack is neergestoken is:
Waarom:
- Bing had een rondje achter op zijn helm, Jack niet. Degene die neer was gestoken had GEEN rondje achter op zijn helm.
- In het filmpje achter de schermen zie je hoe Vadim het slachtoffer omdraait, en het slachtoffer heeft witte handen, dus dat moet Jack zijn.
er staat een super filmpje op youtube, moet je ff op de foto van ludo in dit topic klikken.quote:
Die kijken alleen naar de EO...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:08 schreef Otmed het volgende:
Ik vraag me trouwens af of de christenen het wel zo leuk vonden dat Robert zo zat te schelden.
Dat zat dus in de vooruitblikquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:38 schreef Heleen17 het volgende:
Volgens mij zat dat er wel in. Want Jack gaf een klap tegen bing aan van mooie outfit en toen zei bing iets over orgineel ofzo. Ja ik weet het beetje vaag, maar ik kan niet letterlijk onthouden.
k ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:14 schreef Heleen17 het volgende:
Weet je dat zeker? Ik heb dat gisteren ook gezien in de aflevering.
wattan?quote:Na het blussen van het voertuig komen ze samen met Nick Sanders (gespeeld door Christophe Haddad) tot een schokkende ontdekking...
Zat dat er in?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:40 schreef Canisfire het volgende:
Robert raakt in coma van een zoutoplossing ?
quote:
WTF, dat allemaal bij elkaar is geeneens een normale vrijdag avond cliff. Heb er veel spannendere cliffs gezien afgelopen seizoenquote:
Wie was er niet dan ?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF, dat allemaal bij elkaar is geeneens een normale vrijdag avond cliff. Heb er veel spannendere cliffs gezien afgelopen seizoen.
En niet iedereen deed er aan mee.
Tjah, de mooiste cliff wordt toch niet overtroffen. Die was natuurlijk met de brand van Scala en de kidnapping van Nina![]()
.
Ze hebben de cliff opgenomen met 2 keer een set van castleden, het slaat inderdaad nergens op want het ging om het afscheid van Nina en Florien.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:56 schreef Dizer het volgende:
Ik heb Fos niet gezien
Nina was er niet bij.
Florien was er niet bij.
Waar was Laura?
Waar is het belspel meisje?
Waar is dat nieuwe hoteldame?
Wat voor rollen hadden Dennis en Anita?
Wat voor rol had Jef?
Noem maar op... bleegh. Slechte aflevering. Het ging huist zo goed weer de laatste tijd, krijg je zo een domme afsluiter.
Vage shitquote:Op zondag 1 juli 2007 01:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze hebben de cliff opgenomen met 2 keer een set van castleden, het slaat inderdaad nergens op want het ging om het afscheid van Nina en Florien.
Donderdag waren Florien en Nina weggegaan aan het eind van de aflevering, Fos, Noud en Milan waren er plotsklaps ook niet meer vrijdag toen het eigenlijke feest verder ging.
Wat nog veel vreemder is, is dat er vrijdag ineens wel enkele personages waren die nagenoeg niks met Nina en Florien te maken hadden, namelijk Bing, Sjors, Dian, Jack, Anita en Dennis.
Ze kwamen dus voor het afscheid van Nina en Florien op het moment dat die al weg waren![]()
![]()
Dat vind ik wel meevallen, het was wel de meest massale cliff, seizoen 2, 4 en 5, eenvoudig maar toch nog enigzins realistisch spannend.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:49 schreef Dizer het volgende:
Tjah, de mooiste cliff wordt toch niet overtroffen. Die was natuurlijk met de brand van Scala en de kidnapping van Nina![]()
.
Florien gaat weg want die actrice gaat toneelacedemie doenquote:Op zondag 1 juli 2007 01:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vage shit
En hoe zit het nou met Nina en Florien? Zijn ze de serie uit of Krijgen we een periode a la Arnie & Roos vanuit Amerika?.
Naah Sjors is dr oppas geweest, en Anita hun lerares. Jack hadden ze beter met Charlie mee kunnen laten komen, maar zij kwamen daar apart van elkaar, dat leek wel wat dom ja. Dian vond ik onlogischer, zij en Florien of Nina hebben nog nooit een woord gewisseld.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze hebben de cliff opgenomen met 2 keer een set van castleden, het slaat inderdaad nergens op want het ging om het afscheid van Nina en Florien.
Donderdag waren Florien en Nina weggegaan aan het eind van de aflevering, Fos, Noud en Milan waren er plotsklaps ook niet meer vrijdag toen het eigenlijke feest verder ging.
Wat nog veel vreemder is, is dat er vrijdag ineens wel enkele personages waren die nagenoeg niks met Nina en Florien te maken hadden, namelijk Bing, Sjors, Dian, Jack, Anita en Dennis.
Ze kwamen dus voor het afscheid van Nina en Florien op het moment dat die al weg waren![]()
![]()
Dank u.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:02 schreef NrSiX het volgende:
[..]
er staat een super filmpje op youtube, moet je ff op de foto van ludo in dit topic klikken.
Nog bedankt voor het filmpje btw
Dian is een Alberts en die horen zowat bij de Fischersquote:Op zondag 1 juli 2007 13:14 schreef alors het volgende:
[..]
Naah Sjors is dr oppas geweest, en Anita hun lerares. Jack hadden ze beter met Charlie mee kunnen laten komen, maar zij kwamen daar apart van elkaar, dat leek wel wat dom ja. Dian vond ik onlogischer, zij en Florien of Nina hebben nog nooit een woord gewisseld.
Waarom gaan de leuke mensen eruitquote:Op zondag 1 juli 2007 04:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Florien gaat weg want die actrice gaat toneelacedemie doen
Omdat ze niet tussen het tuig willen blijven zittenquote:
Mooi gezegd.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Omdat ze niet tussen het tuig willen blijven zitten
een paar scenes met de Noudster lijkt me ook niet leuk voor je toekomst als actrice
frey heb jij dat filmpje nog met de t erugkeer van frits van houten op dat kerkhof ?quote:
huh zoon van Aydin wif ?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:34 schreef the_legend_killer het volgende:
volgend jaar met die zoon van aydin erbij
Ik zie de serie dalijk flink achteruit gaan
Dat jochie van 6 ? hoe kom je aan die infoquote:Op maandag 2 juli 2007 00:46 schreef the_legend_killer het volgende:
die zou dian komen vervelen ofzoiets
...dan raken ze dat miljoen aan kijkcijfers dat ze nog overhebben vast ook wel kwijtquote:
WTFquote:Op maandag 2 juli 2007 01:03 schreef the_legend_killer het volgende:
nee zo;n gast van 18 ofzo
stond ergens in een oud topic van gtst
En google maar een op zoon van aydin gtst
Ludo verloor daar teveel manquote:Op zondag 1 juli 2007 11:09 schreef Frey het volgende:
Ze stoppen normaal nooit de hele cast in de zomercliff. Alleen bij de brand was dat het geval, wat ook nog steeds mijn favoriete zomercliff is.
Hopelijk jaagt Dian hem gauw weer weg.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:46 schreef the_legend_killer het volgende:
die zou dian komen vervelen ofzoiets
Ik zie het anders wel voor me hoor, whiskey in zijn ene hand en een stevige sigaar in zijn andere, stel maffiosi om hem heenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:34 schreef Canisfire het volgende:
Het schokkend vond ik trouwens nog wel vrijdag dat Ludo onthulde dat hij jaren heeft gerookt![]()
tijd dat je hem gaat kijkenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:52 schreef the_legend_killer het volgende:
heb de cliff nog steeds niet gezien
Prison break nou de finale van siezoen 2 was ook een cliff van nietsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:30 schreef Ravii het volgende:
Ik vind dat ze is moeten gaan praten met de makers van 24 en Prison Break
Die weten pas echt spanning te houden..elke aflevering!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |