Seksquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:58 schreef wyccie het volgende:
Beetje triest eigenlijk, dat hele gezeik over dat het tegenwoordig allemaal zo om seks draait, en dan blijft TMF dit soort dingen uitzenden.
Geen probleem met blote tieten op zich, hoor.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sex sells. Of je het er nou wel of niet mee eens bent. Waarschijnlijk nog het meest in de kringen waar de mensen er het meest op "tegen" zijn.....
trustequote:
Ja, dus? Wat doe je er voor?quote:
Van mij mag je nu ook al met drank op achter het stuur hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:42 schreef geenaam het volgende:
Ik heb lekker niks te doen vandaag..Krijg mijn rijbewijs pas volgende week maandag..
![]()
minderquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:48 schreef Etcetera het volgende:
mijn oud-trainer van handbal is overleden![]()
hij was al ziek hoor (een onbehandelbare vorm van kanker), maar dan nog, ik ben er een beetje naar van
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Van mij mag je nu ook al met drank op achter het stuur hoor
ok, en dat van die Jack Daniels is hopelijk een grapje....quote:
Hij komt net de slijterij uit, fles is al halfleeg en nu is ie op zoek naar de auto.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ok, en dat van die Jack Daniels is hopelijk een grapje....
That's my brand..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, ik bedoelde dat hij JD lekker zou vinden...
koop dan fatsoenlijke Whisky
Poolse whiskyquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, ik bedoelde dat hij JD lekker zou vinden...
koop dan fatsoenlijke Whisky
je mist niks hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
who the.... is Viswijfje?
Vishoer is een domme kutkloon.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je mist niks hoorhet is zeeeeeer waarschijnlijk gewoon een domme relkloon
maar ze is echt nog dommer en stommer dan het achtereind van een varken, en ik kan het niet nalaten om op haar te reageren![]()
zeg maar type breezerslet meets tokkie
Ik snap eigenlijk ook niet dat je daar op reageertquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:26 schreef Etcetera het volgende:
de man van viswijfje is...
ik kan het niet laten he
oh ja, die mogen ook op FOK posten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je mist niks hoorhet is zeeeeeer waarschijnlijk gewoon een domme relkloon
maar ze is echt nog dommer en stommer dan het achtereind van een varken, en ik kan het niet nalaten om op haar te reageren![]()
zeg maar type breezerslet meets tokkie
het is gewooon te leukquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk ook niet dat je daar op reageert
Ach, iedereen heeft een andere smaak, hè. De één vind Heineken lekker en de ander Grolsch. Zo is het ook met Whiskey.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Van JD bedoel je... ?
Ik kan zo wel een lijst van 20 wel lekkere whiskies noemen
FOEI!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is gewooon te leukeen beetje afzeiken, een beetje pesten en vooral een beetje heel erg op de kast jagen
ze reageert zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |