quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:07 schreef miodzio het volgende:
Leuk. Uit welk zwakzinnigen huis heb je hem gehaald? Ik doe daar namelijk een studie naar.
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:09 schreef Harajuku. het volgende:
Slotje.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:09 schreef Harajuku. het volgende:
Slotje.
en als je ze niet leuk vind, dan duik je meteen met ze in bedquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:08 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hij heeft heel netjes drankjes voor me gekocht hoor, maar als ik jonges leuk vind wacht ik wat langer!
ik ben nooit weg geweest, 1 weekje voor straf verder niet hoor!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:14 schreef jmdeking het volgende:
Jammer dacht dat viswijfje voorgoed weg was...
neeehee ik bedoel als ik verliefd ben!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en als je ze niet leuk vind, dan duik je meteen met ze in bed
waarom reageer ik nog eigenlijk)
d'r staat toch echt dat je langer wacht als je een jongen leuk vind. dus als je geen interesse hebt, dan neuk je ze meteenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
neeehee ik bedoel als ik verliefd ben!!
om ons te straffen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben nooit weg geweest, 1 weekje voor straf verder niet hoor!!
ja dat wel maar jij zegt het alsof ik het ook met stomme jonges doe en ik ben echt wel kieskeurig hoor!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
d'r staat toch echt dat je langer wacht als je een jongen leuk vind. dus als je geen interesse hebt, dan neuk je ze meteen
staat er echt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |