quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:07 schreef miodzio het volgende:
Leuk. Uit welk zwakzinnigen huis heb je hem gehaald? Ik doe daar namelijk een studie naar.
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:09 schreef Harajuku. het volgende:
Slotje.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:09 schreef Harajuku. het volgende:
Slotje.
en als je ze niet leuk vind, dan duik je meteen met ze in bedquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:08 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hij heeft heel netjes drankjes voor me gekocht hoor, maar als ik jonges leuk vind wacht ik wat langer!
ik ben nooit weg geweest, 1 weekje voor straf verder niet hoor!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:14 schreef jmdeking het volgende:
Jammer dacht dat viswijfje voorgoed weg was...
neeehee ik bedoel als ik verliefd ben!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en als je ze niet leuk vind, dan duik je meteen met ze in bed
waarom reageer ik nog eigenlijk)
d'r staat toch echt dat je langer wacht als je een jongen leuk vind. dus als je geen interesse hebt, dan neuk je ze meteenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
neeehee ik bedoel als ik verliefd ben!!
om ons te straffen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben nooit weg geweest, 1 weekje voor straf verder niet hoor!!
ja dat wel maar jij zegt het alsof ik het ook met stomme jonges doe en ik ben echt wel kieskeurig hoor!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
d'r staat toch echt dat je langer wacht als je een jongen leuk vind. dus als je geen interesse hebt, dan neuk je ze meteen
staat er echt hoor
vast wel ze moet hem steeds ophalen van de basis schoolquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:22 schreef justmattie het volgende:
Hej wat leuk, hopelijk ben je vaker bij hem dan hier dan
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:24 schreef L.Dir het volgende:
[..]
vast wel ze moet hem steeds ophalen van de basis school![]()
dus je neukt iedereen als het maar een nietstomme jongen isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja dat wel maar jij zegt het alsof ik het ook met stomme jonges doe en ik ben echt wel kieskeurig hoor!!
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dus je neukt iedereen als het maar een nietstomme jongen is
krijg je er ook geld voorof cadeautjes
ah, dus gewoon een sletquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:26 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben geen hoer!
ik seks als ik een jongen lekker vind en zin heb in seks!
Jouw naam als TS met een topic in ONZ. Wat verwacht je danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:26 schreef Viswijfje het volgende:
jezus wat laten jullie je kennen, beetje jaloers??
kinderachtig![]()
quote:
omdat je dat met dus met elke jongen doet die je lekker vindquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat is er nou weer slet aan seksen als je seksen wil?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:26 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben geen hoer!
ik seks als ik een jongen lekker vind en zin heb in seks!
Jij kan er ook wat van hoor..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omdat je dat met dus met elke jongen doet die je lekker vindkrijg je een hele mooie naam mee maar die heb je al dus ik zou er niks aan veranderen
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:34 schreef zarGon het volgende:
Kijken of ie na het seksen nog komt.
maar ik doe niet iedereen hequote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:35 schreef geenaam het volgende:
[..]
Jij kan er ook wat van hoor..Als ik zo die verhalen hoor..
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:34 schreef zarGon het volgende:
Kijken of ie na het seksen nog komt.
Niet iedereen nee. Wel bijna..quote:
zoveel zijn dat er niet hoor! ik ben niet zoals anouk dat je met 3 jonges op één avond zoent (alleen met het feestje van loes maar dat kwam van de drank) en het leven is maar kort, zonde om een lekkere jongen te laten lopen als je allebei wil toch??quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omdat je dat met dus met elke jongen doet die je lekker vindkrijg je een hele mooie naam mee maar die heb je al dus ik zou er niks aan veranderen
Tsjah, Anouk.. Geil wijf is dat, ja! En eigenlijk vind ik dat je iedereen moet seksen, alleen moet je er wel geld voor vragen. Is handig joh. Je doet het toch wel, dus kan je net zo goed een zakcentje er voor krijgen. Je moet je gewoon veel laten nemen en dan kan je lekker je eigen viszaak beginnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:37 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zoveel zijn dat er niet hoor! ik ben niet zoals anouk dat je met 3 jonges op één avond zoent (alleen met het feestje van loes maar dat kwam van de drank) en het leven is maar kort, zonde om een lekkere jongen te laten lopen als je allebei wil toch??
Wie is Anoukquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:37 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zoveel zijn dat er niet hoor! ik ben niet zoals anouk dat je met 3 jonges op één avond zoent (alleen met het feestje van loes maar dat kwam van de drank) en het leven is maar kort, zonde om een lekkere jongen te laten lopen als je allebei wil toch??
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:39 schreef geenaam het volgende:
[..]
Tsjah, Anouk.. Geil wijf is dat, ja! En eigenlijk vind ik dat je iedereen moet seksen, alleen moet je er wel geld voor vragen. Is handig joh. Je doet het toch wel, dus kan je net zo goed een zakcentje er voor krijgen. Je moet je gewoon veel laten nemen en dan kan je lekker je eigen viszaak beginnen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |