Dat waren grote hits in zomertijd, maar geen zomerhitsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Beide ontzettende bagger
Watskeburt en La Tortura mag je ook wel beschouwen als zomerhit van 2005 vind ik
Of kwam die laatste wat later?
Het boeit me ook echt niet eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Beide ontzettende bagger
Watskeburt en La Tortura mag je ook wel beschouwen als zomerhit van 2005 vind ik
Ik vind dat dus echt geweldig om in de zomer te horenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Beide ontzettende bagger
Dat wordt hem dus nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:18 schreef Supersheep het volgende:
Als Nesle dit leuk vind dan ben ik bang dat dat 'm gaat worden
quote:
De mix van Groovefinder, die is fijn jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
Ik vind die remix van Nina Simone wel wat voor de zomer.
quote:
Bedoel je dat?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:20 schreef wyccie het volgende:
wat?
Zijn we zo saai dan?quote:
en dan kom ik ook nog gapend binnenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
schijnbaar
Jij begonquote:
Nou noem je ons weer niks!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:30 schreef wyccie het volgende:
![]()
Jullie voelen je ook snel aangesproken, hč.
Nee, ik voel me zelf zo blegh. Hele avond verspild aan niks.
wat, op FOK gezeten?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:30 schreef wyccie het volgende:
![]()
Jullie voelen je ook snel aangesproken, hč.
Nee, ik voel me zelf zo blegh. Hele avond verspild aan niks.
en sinds wanneer laat jij je daar door tegenhouden?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:38 schreef wyccie het volgende:
Kut, ik kan ook echt niks meer zeggen hier, hč?![]()
Nou ja, als je nu iets positiefs over ons zegt dan het is je vergeven.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:38 schreef wyccie het volgende:
Kut, ik kan ook echt niks meer zeggen hier, hč?![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:42 schreef wyccie het volgende:
En ook nog eens vergeten La mala Educacion te kijken. Wat een kutavond.
Maar jullie zijn wel lief, hoor.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:42 schreef wyccie het volgende:
En ook nog eens vergeten La mala Educacion te kijken. Wat een kutavond.
Maar jullie zijn wel lief, hoor.
Was inderdaad het geval, ik dacht dat er een chiquere naam voor wasquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er van uit gaatdat ie een fout antwoord heeft gegeven?
Welk? Heb hier geen TMF.quote:
Dan heb je blote tieten gemist.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:55 schreef Cobra4 het volgende:
Welk? Heb hier geen TMF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |