Vorige topic:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Waar wil je de tijd vandaan halen om ook nog te sporten?
eten is belangrijker dan fotos uitzoeken hoor!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:41 schreef ultra_ivo het volgende:
avondeten schiet er bij mij een beetje bij in, net terug van vakantie dus stapels foto's uit te zoeken. De lucht in St. Petersburg is niet echt schoon dus af en toe wat stofjes wegpoetsen
Ik ga zondag naar Genesisquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:07 schreef AirwiN het volgende:
Net terug van Peter Gabriel. Wat een geweldig concert! En de combinatie van de zon, de regen en de wolken maakten een paar prima plaatjes om te schieten. Niet voor mij, want m'n camera lag thuis...
Peter Gabriel was hier twee en drie jaar geleden ook al. Leuke nu was dat hij heel veel van z'n echte beginwerk deed. Z'n 'ik ben net uit Genesis weg' tijd zeg maar...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:50 schreef ..zapper het volgende:
Veel bejaardenbandjes lately, George Michael, Peter Gabriel, Rolling Stones, Genesis...
Stewart Copeland!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jeej, en The Police komt ook nog met z'n world tour. En ik zit er eerlijk gezegd niet op te wachten..
Spice Girls is meer wat uit Chanty d'r jeugd denk ik...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:01 schreef ..zapper het volgende:
En de Spice Girls zijn ook weer bij elkaar en Level 42 is ook weer bij elkaar![]()
.
Is ze al zo oud danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spice Girls is meer wat uit Chanty d'r jeugd denk ik...
Ik ga slapen!
Ik dacht dat ze meer van de Dolly Dots was..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga slapen!
http://www.henzoyourphotos.com/?Referrer=54&Language=NLquote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:12 schreef An24 het volgende:
Morguh![]()
Vanmiddag ff wat extra geld binnen halen met een shootje. Moet ook een album maken. Hoe gaat dat plakken ook al weer?![]()
helaas wel uit mijn tijd maar nee dank jequote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |