Laatste nieuws: LekkerApart gaat samenwonenquote:
Oe, biertjequote:Op maandag 25 juni 2007 20:24 schreef ..zapper het volgende:
Op commando van Robbedoeseos werd het vorige SC dichtgeklapt door Roi. Welke dit niet in de gaten heeft gehad en daarom maak ik een nieuwe aan.
Vorige SC [FOT SC #46] Allemaal duimen!
Laatste reactie:
[..]
Laatste nieuws: LekkerApart gaat samenwonen.
En de eerste post krijgt een biertje.
Goeienavond.
hmmm favo...lastig vind zoveel lekker...Palmpje is wel lekker, of een jupilerquote:Op maandag 25 juni 2007 20:30 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Oe jou kom ik het persoonlijk brengen, wat is je favorite brand?
Oh dan doe ik toch allebei, wanneer kom ik ze brengen?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:32 schreef An24 het volgende:
[..]
hmmm favo...lastig vind zoveel lekker...Palmpje is wel lekker, of een jupiler![]()
![]()
Donderdag, in dordt...ik ga dan in een bekende tent voor het eerst concertfotografie doenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:41 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Oh dan doe ik toch allebei, wanneer kom ik ze brengen?
Oh ik dat vind ik prima hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 20:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Donderdag, in dordt...ik ga dan in een bekende tent voor het eerst concertfotografie doen![]()
Bibelot..daar houden ze leuke avondjes..veel nederlandse bekende bands als bijv de dijk en zo...quote:Op maandag 25 juni 2007 20:50 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Oh ik dat vind ik prima hoor. Zijn er bekende tenten dan in dordt? (ik ken helemaal niets in dordt
)
Zal ik anders in jouw plaats wat brengen dan? Ik denk dat ik wel wat bekender ben ik Dordtquote:Op maandag 25 juni 2007 20:50 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Oh ik dat vind ik prima hoor. Zijn er bekende tenten dan in dordt? (ik ken helemaal niets in dordt
)
Ziet er erg leuk uitquote:Op maandag 25 juni 2007 20:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Bibelot..daar houden ze leuke avondjes..veel nederlandse bekende bands als bijv de dijk en zo...
Nee :ft:, als het een serieuze uitnodiging is ga ik liever zelfquote:Op maandag 25 juni 2007 20:56 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Zal ik anders in jouw plaats wat brengen dan? Ik denk dat ik wel wat bekender ben ik Dordt
je mag langs komen hoor, ik ga eerst met die gast babbelen over et hoe en wat en daarna mocht ik een beetje gaan schieten....maar ik blijf niet al te lang, want moet vrjidag helaas werkenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:00 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Nee :ft:, als het een serieuze uitnodiging is ga ik liever zelf.
Oh dat lijkt me erg leuk ende gezellig, als ik dan ook mag schieten kan ik meteen de settings voor mn 200mm even oefenenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:04 schreef An24 het volgende:
[..]
je mag langs komen hoor, ik ga eerst met die gast babbelen over et hoe en wat en daarna mocht ik een beetje gaan schieten....maar ik blijf niet al te lang, want moet vrjidag helaas werken
ik weet niet of je ook mag schietenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:08 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me erg leuk ende gezellig, als ik dan ook mag schieten kan ik meteen de settings voor mn 200mm even oefenen.
benieuwd is ...quote:Op maandag 25 juni 2007 22:15 schreef freud het volgende:
Zoooooooo. Het is een crime scene-aasappel foto geworden.
quote:
Hij is in ieder geval humorvolquote:Op maandag 25 juni 2007 23:19 schreef freud het volgende:
[..]
Staat in het discussietopique. Gelijk eerste foto raak(na 15 minuten knutselen als een kleuter)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |