Vorige topic:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Waar wil je de tijd vandaan halen om ook nog te sporten?
eten is belangrijker dan fotos uitzoeken hoor!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:41 schreef ultra_ivo het volgende:
avondeten schiet er bij mij een beetje bij in, net terug van vakantie dus stapels foto's uit te zoeken. De lucht in St. Petersburg is niet echt schoon dus af en toe wat stofjes wegpoetsen
Ik ga zondag naar Genesisquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:07 schreef AirwiN het volgende:
Net terug van Peter Gabriel. Wat een geweldig concert! En de combinatie van de zon, de regen en de wolken maakten een paar prima plaatjes om te schieten. Niet voor mij, want m'n camera lag thuis...
Peter Gabriel was hier twee en drie jaar geleden ook al. Leuke nu was dat hij heel veel van z'n echte beginwerk deed. Z'n 'ik ben net uit Genesis weg' tijd zeg maar...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:50 schreef ..zapper het volgende:
Veel bejaardenbandjes lately, George Michael, Peter Gabriel, Rolling Stones, Genesis...
Stewart Copeland!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jeej, en The Police komt ook nog met z'n world tour. En ik zit er eerlijk gezegd niet op te wachten..
Spice Girls is meer wat uit Chanty d'r jeugd denk ik...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:01 schreef ..zapper het volgende:
En de Spice Girls zijn ook weer bij elkaar en Level 42 is ook weer bij elkaar![]()
.
Is ze al zo oud danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spice Girls is meer wat uit Chanty d'r jeugd denk ik...
Ik ga slapen!
Ik dacht dat ze meer van de Dolly Dots was..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga slapen!
http://www.henzoyourphotos.com/?Referrer=54&Language=NLquote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:12 schreef An24 het volgende:
Morguh![]()
Vanmiddag ff wat extra geld binnen halen met een shootje. Moet ook een album maken. Hoe gaat dat plakken ook al weer?![]()
helaas wel uit mijn tijd maar nee dank jequote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga slapen!
schat esquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:04 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Is ze al zo oud dan![]()
.
Enfin ik ga ook mn bed inrollen
Ik zit daar idd aan te denken, ziet er wel profi uit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:49 schreef ..zapper het volgende:
Moggies.
![]()
[..]
http://www.henzoyourphotos.com/?Referrer=54&Language=NL
Veel succes met de shoot.
Volgens mij zijn er best veel fotowinkels die voorbeeldalbums hebben liggen, dan kun je even kijken of het inderdaad ook mooie afdrukkwaliteit is, de albums van Henzo zijn erg goed volgens mij. Je kunt alleen geen kleurprofiel downloaden volgens mijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik zit daar idd aan te denken, ziet er wel profi uit.![]()
Ooow hier ben ik zo slecht in, 22?quote:
ik ga eens neuzen, thanksquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:07 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er best veel fotowinkels die voorbeeldalbums hebben liggen, dan kun je even kijken of het inderdaad ook mooie afdrukkwaliteit is, de albums van Henzo zijn erg goed volgens mij. Je kunt alleen geen kleurprofiel downloaden volgens mij. Hmm ik zeg twee keer volgens mij *koffie*.
Nou slecht hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:12 schreef ..zapper het volgende:
Cranberries
Suddenly something has happened to me
As I was having my cup of tea
Suddenly I was feeling depressed
I was utterly and totally stressed
Do you know you made me cry
Do you know you made me die
Van die vrolijke teksten
[..]
Ooow hier ben ik zo slecht in, 22?
Broekiequote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou slecht hoorKlopt precies, over drie weekjes 23
Euhmmm jah, terwijl in in augustus daar alweer drie jaar bij op moet tellenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:20 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Jij blijft eeuwig jong met jouw nick.
Niks mis mee hoor, ik wou dat ik zou oud benquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Euhmmm jah, terwijl in in augustus daar alweer drie jaar bij op moet tellen![]()
da's mijn achternaam jaquote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:35 schreef Chanty het volgende:
Ik ga zondag naar Genesis
en neem mijn cam wel meeKijken of er nog iets uitkomt
* Xilantof kijkt naar de tijd boven die post...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:04 schreef AirwiN het volgende:
Goedemorgen!
Als je de tijd als perceptie neemt, heb je helemaal gelijk. Ik neem mijn effectieve tijd uit bed als perceptie. Dan is het zelfs nog heel vroeg in de morgen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
* Xilantof kijkt naar de tijd boven die post...
hmmmBijna goed
Dan groeten we zeker goede smorgensquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je de tijd als perceptie neemt, heb je helemaal gelijk. Ik neem mijn effectieve tijd uit bed als perceptie. Dan is het zelfs nog heel vroeg in de morgen...![]()
Ach, en het verstrijken van de tijd is toch relatief, dus tja...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je de tijd als perceptie neemt, heb je helemaal gelijk. Ik neem mijn effectieve tijd uit bed als perceptie. Dan is het zelfs nog heel vroeg in de morgen...![]()
AAAAAHHHHHWWWWquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:33 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Poes is al klaar voor de verhuizing
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:33 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Poes is al klaar voor de verhuizing
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:52 schreef Yoni het volgende:
[..]
Vandaag over 2 wekenMaandag om 10.00 krijg ik de sleutel
Wat goed van je dat je dan al zo netjes alles van te voren in aan het pakken bent!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:52 schreef Yoni het volgende:
[..]
Vandaag over 2 wekenMaandag om 10.00 krijg ik de sleutel
Tja, van vaak verhuizen heb ik ondertussen geleerd dat het aan te raden is indien mogelijk gewoon ver vooraf rustig te beginnen met inpakkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:06 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Wat goed van je dat je dan al zo netjes alles van te voren in aan het pakken bent!
En ik vind het echt heel erg fijn voor je, wat zul jij ontzettend blij zijn als je verhuisd bent haha.
De meeste mensen waarbij ik met verhuizen heb geholpen die waren dezelfde dag 'sochtends begonnen met inpakken ofzo, dat is echt hel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Tja, van vaak verhuizen heb ik ondertussen geleerd dat het aan te raden is indien mogelijk gewoon ver vooraf rustig te beginnen met inpakkenMaakt het een stuk georganiseerder en minder stressvol
En aangezien ik heeeeeeel veeeeeeel boeken heb, kunnen die vrij makkelijk als eerste gepakt worden. Merendeel van wat er nu ingepakt is, zijn dus ook boeken
(14 dozen boeken tegen een stuk of 6/7 met ander spul)
Dit is, sinds ik uit huis ben gegaan, de 7e keer dat ik verhuis, dus ik ben door schade en schande inmiddels wijzerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:44 schreef ..zapper het volgende:
[..]
De meeste mensen waarbij ik met verhuizen heb geholpen die waren dezelfde dag 'sochtends begonnen met inpakken ofzo, dat is echt hel.
Organiseer je er toch eentje?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
Weet er iemand of er nog een leuke FOT-meet komt binnenkort? heb wel weer eens zin in foto's maken![]()
![]()
goh da's toevalligquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:02 schreef Gremen het volgende:
Zow, net nog lekker wezen sporten, nu eerst even douchen![]()
[..]
Ik ook!
Is ook een idee.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
Is een strand/duin meet niets? En dan bij voorkeur niet als het strand vol ligt met mensen die aan het zonnen zijn.
Volgend jaar weerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:31 schreef ..zapper het volgende:
Veel doen, dan worden die zenuwen vanzelf minder.
Zo kom je er nooit vanafquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
Volgend jaar weerVind ik vaak genoeg
You wishquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:46 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Zo kom je er nooit vanaf.
Kom morgen hier maar een voorstelling geven, even de vaart er in houden.
Als ik ooit heel veel lef heb wil ik wel een dansje op een meet doen. Maar dat duurt nog wel tien jaar en twee flesjes wijnquote:
Vanaf nu mis ik geen enkele meet meer met wijn en Chantyquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Als ik ooit heel veel lef heb wil ik wel een dansje op een meet doen. Maar dat duurt nog wel tien jaar en twee flesjes wijn
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:56 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Vanaf nu mis ik geen enkele meet meer met wijn en Chanty![]()
.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Altijd leuk, topics van achteren naar voren lezen..
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zal vanavond de filmpjes ff op YouTube zetten en posten. Net gekeken, het is wel toonbaar
En ik op de pizzaria totdat mijn spaghetti bolognese en tomaten met mozzeralla en basilicum zijn bezorgdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
En ik moet nog 30 minuten op die stomme oven wachten voordat ik avondeten naarbinnen kan kletteren..
Goed planquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
Is een strand/duin meet niets? En dan bij voorkeur niet als het strand vol ligt met mensen die aan het zonnen zijn.
Ben benieuwd naar de Pics..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:37 schreef PdeHoog het volgende:
AlohaDe 700 km zijn gereden, PC staat aan, 961 foto's worden geupload, voedsel is besteld.....
* PdeHoog is weer thuis
[..]
Goed planMet z'n allen naar Omaha Beach
Was gister bijna helemaal leeg
Wel wat nattig overigens
Uhm... laten we eens kijken.....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:38 schreef ..zapper het volgende:
Ha die P! Heb je verder wel lekker weer gehad?
En ik moet wachten tot mijn vriend gaat kokenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:27 schreef ..zapper het volgende:
[..]
En ik op de pizzaria totdat mijn spaghetti bolognese en tomaten met mozzeralla en basilicum zijn bezorgd.
Checkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:00 schreef ..zapper het volgende:
Oe dat kon inderdaad beter.. Maar als ik goed luister heb je je prima geamuseerd en daar gaat het natuurlijk om.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:03 schreef Chanty het volgende:
En jullie krijgen meer een heupwiegende overbelichte witte vlek te zien
duurt nog ff, moet eerst de bestandsgrootte aanpassen en uploaden en YouTube is doorgaans niet zo snelquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik kom op het goeie moment binnen vallen
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ja met Tom kom je nog eens ergens
Zeker in Frankrijk. TOm kent zelfs weggetjes die eigenlijk de naam weg niet eens verdienen
Je mag ze ook mailen hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
duurt nog ff, moet eerst de bestandsgrootte aanpassen en uploaden en YouTube is doorgaans niet zo snelReken nog twee uur
Als jij me graag zo wilt noemen, mag jij datquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mogen we je dan ook voortaan heupwiegende witte vlek noemen..
En je moet niet te gulzig aan je lasagne willen beginnen als het net uit de oven komt, of je zit opgescheept met een gat in je gehemelte
Een engel?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
En jullie krijgen meer een heupwiegende overbelichte witte vlek te zien
Heb je nou al gegeten of niet? Ik zit hier nog met een halve bak lasagne over, volgens mij heb ik per ongeluk voor 3 personen gekookt ipv 1quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Als jij me graag zo wilt noemen, mag jij dat
lasagne
Ik heb net mijn tortelinni opquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb je nou al gegeten of niet? Ik zit hier nog met een halve bak lasagne over, volgens mij heb ik per ongeluk voor 3 personen gekookt ipv 1
quote:
Wat is dat toch met lasagne bij iedereen. Mijn etentje ging gister ook niet door en ik zit hier in mijn uppie voor drie dagen van hdat zelfgemaakte spul weg te werkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb je nou al gegeten of niet? Ik zit hier nog met een halve bak lasagne over, volgens mij heb ik per ongeluk voor 3 personen gekookt ipv 1
Dat zelfgemaakte spul zag er anders erg lekker uitquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met lasagne bij iedereen. Mijn etentje ging gister ook niet door en ik zit hier in mijn uppie voor drie dagen van hdat zelfgemaakte spul weg te werken![]()
Ja verrek, jij hebt hem gezien, nu weet je wat ik alleen op moet peuzelen haha.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:16 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat zelfgemaakte spul zag er anders erg lekker uit.
Was de shoot leuk?
Ik heb morgen niets te doen hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met lasagne bij iedereen. Mijn etentje ging gister ook niet door en ik zit hier in mijn uppie voor drie dagen van hdat zelfgemaakte spul weg te werken![]()
Ziet er leuk uit. Alhoewel ik mij altijd weer afvraag hoe dat anatomisch gezien nou mogelijk is...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:20 schreef Chanty het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=aq0JTe9_2Ig
ZowwwDees hebben we in vier lessen ingestudeerd
het verbaast me nog steeds dat het gewoon goed ging
Geinig, ik heb het nog nooit zo in groepsverband gezien, alleen in kleine restaurantjes waar ze dan naast je tafel komen dansenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:20 schreef Chanty het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=aq0JTe9_2Ig
ZowwwDees hebben we in vier lessen ingestudeerd
het verbaast me nog steeds dat het gewoon goed ging
En ik je lasagne haha. Voordat je mn lens hebt geprobeerd maakte je ook al mooie foto's, dus dat zal nu niet anders zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja verrek, jij hebt hem gezien, nu weet je wat ik alleen op moet peuzelen haha.
Yep ging prima, miste je lens, maar volgens mij wel kwaliteit geleverd
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |