Ja, dan hadden we later nog wat langer van haar gekreun mogen 'genieten'.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:12 schreef tong80 het volgende:
Jammer was lachen geweest op matchpoint het zeil

Maar eigenlijk kon het amper nog volgens mij. Nou goed, iig wat potjes onderweg. Ben benieuwd of dit alles was voor vandaag?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:12 schreef tong80 het volgende:
Jammer was lachen geweest op matchpoint het zeil

die knakkers met dat zeil rennen zich ook elke keer de dood in danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:16 schreef Mirri het volgende:
[..]
Als ze uitglijden kan hun hele toernooi naar de knoppen zijn..

Ja idd, er is eergisteren nog een jongen om het leven gekomen doordat ie het zeil over de baan trok..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
die knakkers met dat zeil rennen zich ook elke keer de dood in dan

Allang.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:55 schreef One_conundrum het volgende:
Is al bekend tegen wie Misa moet?

sharapova werdt ook bijna omver gelopenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:53 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja idd, er is eergisteren nog een jongen om het leven gekomen doordat ie het zeil over de baan trok..

Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:49 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen 100% geen tennis.
Maandag op ALLE banen vanaf 12.00 NL-tijd.

BBC.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
En verwachten ze vanavond nog tennis?

Staat ook op de Wimbledon website ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
BBC.
En niet echt, lijkt me sterk iig.

quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Staat ook op de Wimbledon website ja.

Roddick valt me eigenlijk altijd tegen als ik hem zie spelen. Ik vind die groundstrokes van hem er gewoon niet erg krachtig uitzien.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:21 schreef BVO het volgende:
Roddick zeker niet, die valt me erg tegen. Wellicht Berdych of Baghdatis.

Balen! Hadden ze die wimbledon baan maar in afghanistan moeten leggen. Daar is gegarandeerd geen regen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
Definitief: geen tennis meer vandaag.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |