Wie?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:23 schreef Sora het volgende:
ze zal vast lekker strak zijn.
die is inderdaad heel foutquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:03 schreef Berenanus het volgende:
Nee! Van die meisjes waar je in haar mond bent klaargekomen.. en dat ze dan vragen om met je te zoenen!!![]()
![]()
![]()
Gewoon, heel die climax trekt zich dan weer een weg terug naar binnen. BAM! Weg lekker gevoel!
kuthoeren
Niet zoveel wel zo geel???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Lieke van de receptie: "even kijken of mijn coup nog goed zit" en ze loopt naar de wc.
Sylvia: "Ik moet pissen als een kameel"
Had haar dan gevraagd of zij wel eens een kut had geproefdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:18 schreef Buschetta het volgende:
Misschien moet ik het even verduidelijken. Die vraag werd gesteld toen ik voor de 3e keer met een meisje uit was (ik ben een jongen).
Echt een van de vaagste vragen ooit gesteld.....
Of een uitgescheurde kut had gevoeld.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Had haar dan gevraagd of zij wel eens een kut had geproefd
Ik was te overdonderd. Denk dat ik moest blozen en snel over iets anders begon.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Had haar dan gevraagd of zij wel eens een kut had geproefd
Dat zeg je nu achteraf, das flauw Stefan Postma!quote:
ja gatsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
"brb, ff schijten"
hap hapquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:08 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja gats
goorrrrrr
vies he....of ff ik mot un wind late..
pf
lama zittuh![]()
Knijp knijppppppppquote:
Zo! Ranzig man!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Lieke van de receptie: "even kijken of mijn coup nog goed zit" en ze loopt naar de wc.
Sliertjes en Bonkjesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:07 schreef Aurelianus het volgende:
Check de postgeschiedenis van yvonne. En zoek op 'bonkjes'.
lol... raap me op 1111quote:Op maandag 2 juli 2007 00:43 schreef Uiteraard het volgende:
Na het toiletbezoek :
"ik heb er vanmorgen ff één in gelegd, daar was ik gewoon trots op "
![]()
Je wil het dus wel over seks hebben, mits ze dan dingen zegt als 'we hebben gedingest' of 'we hebben de liefde op een bijzonder tedere manier bedreven'?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:06 schreef Rechterbal het volgende:
'Ik heb me gister door me vriend laten sufneuken op de bank.'
Nou, ik vind het heel leuk om met haar over sex te praten, maar als ze het op die manier zegt![]()
Heb je het met je vrienden wel 's over seks? Gaat het dan alleen maar over meiden die je niet kent?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:21 schreef Rechterbal het volgende:
Nja, gewoon de manier waarop, en vanuit het niets eigenlijk.
Best gek ja. Waarschijnlijk omdat ik die kerel ook ken.
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:43 schreef Uiteraard het volgende:
Na het toiletbezoek :
"ik heb er vanmorgen ff één in gelegd, daar was ik gewoon trots op "
![]()
Kerel, waar maak jij je druk om. Ik vond het ranzig. En het valt nog wel mee ja, qua ranzigheid, dat jij meiden omgaat die zich niet scheren, en er flink wat gore dingen uitknabbelen...quote:Op maandag 2 juli 2007 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je het met je vrienden wel 's over seks? Gaat het dan alleen maar over meiden die je niet kent?
Ik bén een meisje, knurft. En je stelt je mateloos aan.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:32 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Kerel, waar maak jij je druk om. Ik vond het ranzig. En het valt nog wel mee ja, qua ranzigheid, dat jij meiden omgaat die zich niet scheren, en er flink wat gore dingen uitknabbelen...(gokje, btw)
Maar ik ga schijnbaar met echte dames om.
quote:Op maandag 2 juli 2007 01:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik bén een meisje, knurft. En je stelt je mateloos aan.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef Shirley het volgende:
Ik zal eens een volgezogen tampon in je neus stoppen, en dan met m'n bloedende doos bovenop je zitten tot je geen lucht meer krijgt.
Dán pas is menstruatie moord
Als er hier een iemand overdrijft.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Leuk is dat, jongens die verwachten dat meisjes geschokt reageren als het om poep- en plasgrappen of gewoon botte humor gaat, maar zelf in een hoekje kruipen met de duim in de mond als het van een meisje af komt.
hij zal wel op het meisje in kwestie verliefd zijn ofzo. maar hij vind de zin ik heb me gister laten suf neuken door mijn vriend wel niet leuk vindenquote:Op maandag 2 juli 2007 01:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Leuk is dat, jongens die verwachten dat meisjes geschokt reageren als het om poep- en plasgrappen of gewoon botte humor gaat, maar zelf in een hoekje kruipen met de duim in de mond als het van een meisje af komt.
Jongens moeten niet in rokjes rondlopen of met lippenstift op lolly's deepthroaten in het openbaar; meisjes moeten geen ranzige dingen zeggen in het openbaar. Als dat soort dingen wel gedaan worden is de reactie er een van walging en plaatsvervangende schaamte en niet van preutse geschoktheid.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:44 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op maandag 2 juli 2007 03:35 schreef engessa het volgende:
"Weet je wat me fijn lijkt, zo'n dildo met een zuignap. Daar wil ik wel eens mee douchen'
Zo, out of the blue in de kroeg.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:11 schreef SlimShady het volgende:
" die neger van vannacht heeft me mank geneukt"
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:54 schreef Rosbief het volgende:
"Ze vragen wel eens: Doe je poep of plasseks? Ja, zeg ik, op de wc!"![]()
Jaaaaa? Ze ging dus kijken of haar haar (coupe trouwens, vrij normaal woord) nog goed zat....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Jij snapt m nietquote:Op maandag 2 juli 2007 18:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Jaaaaa? Ze ging dus kijken of haar haar (coupe trouwens, vrij normaal woord) nog goed zat....
Ranzig omdat???
Jawelquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:03 schreef Berenanus het volgende:
Nee! Van die meisjes waar je in haar mond bent klaargekomen.. en dat ze dan vragen om met je te zoenen!!![]()
![]()
![]()
Gewoon, heel die climax trekt zich dan weer een weg terug naar binnen. BAM! Weg lekker gevoel!
kuthoeren
Ik durf er ook voor uit te komenquote:
Jij hebt toch helemaal nooit een vriendin gehad ? of is dat je vriendin @ onderstaande foto ?quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal nooit een vriendin gehad ? of is dat je vriendin @ onderstaande foto ?
[afbeelding]
Grapje kameraad ! jeweet
Wahahhaahhahquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal nooit een vriendin gehad ? of is dat je vriendin @ onderstaande foto ?
[afbeelding]
Grapje kameraad ! jeweet
Ik zou niet weten wat daar fout aan is.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:44 schreef Karrs het volgende:
Zit ik met een vriendin een film te kijken. Biertjes op, dus ik sta op... en zij ook.
"Als jij bier gaat halen, dan zeik ik je plee even vol."![]()
![]()
En knap dat ze is...
Iddquote:Op maandag 2 juli 2007 01:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou vertel, wat zei deze vieze meisje ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:52 schreef metalheadBOC het volgende:
lol ik heb vriendinnen die harder boeren en ruften dan de rest van de mannelijke vriendengroepsterker nog een aantal zuipen mijn vrienden eruit en we zijn redelijk professionele zuiperts zegmaar
![]()
laatst een vriendin van me (mn ex ook nog) ging naast een maat van me zitten die een ruft had gelaten en zij haal deze maar over je longen en liet en zo'n harde ruft dat de kussens van de bank mee trilde (en hij stonk goed zeg)
op festival was een vriendin van me die haar tampon in coeberg gedrenkt had en die naar een wild vreemde gaan gooien.
vriendin van me kwam een keer uit de plee lopen en waarschuuwde iedereen in de kamer dat auswich niets is vergeleken met wat zij neer gelegt had en vroeg vervolgens of we het wilde zien omdat ze het had laten liggen voor ons zodat wij het konden bewonderen![]()
of lig ik te maffen krijg ik om iets van 3 uur snachts een mms van een vriendin van me met een foto van de drol die ze zojuist had gelegtkwam haast niet meer bij van het lachen
![]()
vrouwen die zich als dame moeten gedragen is bullshit! vrouwen mogen ook best ranzig zijn dat heet humor
Er staat 'Oink' onder je icon!quote:Op maandag 2 juli 2007 01:44 schreef clumsy_clown het volgende:
OMGquote:Op maandag 2 juli 2007 09:56 schreef Blauwbaard het volgende:
"Ik heb een keer moeten kotsen door voorvocht"
Ik werkte in de zomervakantie 3 jaar geleden wat bij (vakantiebaantje jeweet) en daar werkte ook tyfusveel van die schrale vmbo-hoeren (vmbo + hoer), echt verschrikkelijk.
Ja, stoer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:52 schreef metalheadBOC het volgende:
lol ik heb vriendinnen die harder boeren en ruften dan de rest van de mannelijke vriendengroepsterker nog een aantal zuipen mijn vrienden eruit en we zijn redelijk professionele zuiperts zegmaar
![]()
een meisje waarmee ik vroeger voetbalde riep dat ook altijdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:11 schreef VarsesteR het volgende:
"Ik ga even kutkletteren"
Ik moest hard op lachen van dat ''grapje kameraad ! jeweet''quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
[afbeelding]
Grapje kameraad ! jeweet
Zolang je dr niets mee moet is t allemaal prima,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:52 schreef metalheadBOC het volgende:
- vieze dingen -
vrouwen die zich als dame moeten gedragen is bullshit! vrouwen mogen ook best ranzig zijn dat heet humor
quote:
Och, als dat alles isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:07 schreef Aurelianus het volgende:
Check de postgeschiedenis van yvonne. En zoek op 'bonkjes'.
Topwijf!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:52 schreef metalheadBOC het volgende:
of lig ik te maffen krijg ik om iets van 3 uur snachts een mms van een vriendin van me met een foto van de drol die ze zojuist had gelegtkwam haast niet meer bij van het lachen
![]()
Toch niet met wat ik denk?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |