Wie?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:23 schreef Sora het volgende:
ze zal vast lekker strak zijn.
die is inderdaad heel foutquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:03 schreef Berenanus het volgende:
Nee! Van die meisjes waar je in haar mond bent klaargekomen.. en dat ze dan vragen om met je te zoenen!!![]()
![]()
![]()
Gewoon, heel die climax trekt zich dan weer een weg terug naar binnen. BAM! Weg lekker gevoel!
kuthoeren
Niet zoveel wel zo geel???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Lieke van de receptie: "even kijken of mijn coup nog goed zit" en ze loopt naar de wc.
Sylvia: "Ik moet pissen als een kameel"
Had haar dan gevraagd of zij wel eens een kut had geproefdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:18 schreef Buschetta het volgende:
Misschien moet ik het even verduidelijken. Die vraag werd gesteld toen ik voor de 3e keer met een meisje uit was (ik ben een jongen).
Echt een van de vaagste vragen ooit gesteld.....
Of een uitgescheurde kut had gevoeld.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Had haar dan gevraagd of zij wel eens een kut had geproefd
Ik was te overdonderd. Denk dat ik moest blozen en snel over iets anders begon.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Had haar dan gevraagd of zij wel eens een kut had geproefd
Dat zeg je nu achteraf, das flauw Stefan Postma!quote:
ja gatsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
"brb, ff schijten"
hap hapquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:08 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja gats
goorrrrrr
vies he....of ff ik mot un wind late..
pf
lama zittuh![]()
Knijp knijppppppppquote:
Zo! Ranzig man!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Lieke van de receptie: "even kijken of mijn coup nog goed zit" en ze loopt naar de wc.
Sliertjes en Bonkjesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:07 schreef Aurelianus het volgende:
Check de postgeschiedenis van yvonne. En zoek op 'bonkjes'.
lol... raap me op 1111quote:Op maandag 2 juli 2007 00:43 schreef Uiteraard het volgende:
Na het toiletbezoek :
"ik heb er vanmorgen ff één in gelegd, daar was ik gewoon trots op "
![]()
Je wil het dus wel over seks hebben, mits ze dan dingen zegt als 'we hebben gedingest' of 'we hebben de liefde op een bijzonder tedere manier bedreven'?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:06 schreef Rechterbal het volgende:
'Ik heb me gister door me vriend laten sufneuken op de bank.'
Nou, ik vind het heel leuk om met haar over sex te praten, maar als ze het op die manier zegt![]()
Heb je het met je vrienden wel 's over seks? Gaat het dan alleen maar over meiden die je niet kent?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:21 schreef Rechterbal het volgende:
Nja, gewoon de manier waarop, en vanuit het niets eigenlijk.
Best gek ja. Waarschijnlijk omdat ik die kerel ook ken.
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:43 schreef Uiteraard het volgende:
Na het toiletbezoek :
"ik heb er vanmorgen ff één in gelegd, daar was ik gewoon trots op "
![]()
Kerel, waar maak jij je druk om. Ik vond het ranzig. En het valt nog wel mee ja, qua ranzigheid, dat jij meiden omgaat die zich niet scheren, en er flink wat gore dingen uitknabbelen...quote:Op maandag 2 juli 2007 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je het met je vrienden wel 's over seks? Gaat het dan alleen maar over meiden die je niet kent?
Ik bén een meisje, knurft. En je stelt je mateloos aan.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:32 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Kerel, waar maak jij je druk om. Ik vond het ranzig. En het valt nog wel mee ja, qua ranzigheid, dat jij meiden omgaat die zich niet scheren, en er flink wat gore dingen uitknabbelen...(gokje, btw)
Maar ik ga schijnbaar met echte dames om.
quote:Op maandag 2 juli 2007 01:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik bén een meisje, knurft. En je stelt je mateloos aan.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef Shirley het volgende:
Ik zal eens een volgezogen tampon in je neus stoppen, en dan met m'n bloedende doos bovenop je zitten tot je geen lucht meer krijgt.
Dán pas is menstruatie moord
Als er hier een iemand overdrijft.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Leuk is dat, jongens die verwachten dat meisjes geschokt reageren als het om poep- en plasgrappen of gewoon botte humor gaat, maar zelf in een hoekje kruipen met de duim in de mond als het van een meisje af komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |