Past ze niet door de deur?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn moeder komt nooit in de Burger King of de MacDonalds.
Ja, denk je?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Omdat ze haar bet niet meer uitkomt zo vet is ze !
Niet dat jij weet, nee...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn moeder komt nooit in de Burger King of de MacDonalds.
Ik denk van welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:01 schreef postmortum het volgende:
ik vraag me af als ik water-light in de markt zet of ze dat gaan kopen
Ik snap niet wat je bedoeld, misschien kan je het even painten, jij feederquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:02 schreef Schijtgeit het volgende:
Ik bedoel natuurlijk niet van die vadsige mormels, waar sandstorm het heeft. Maar gewoon 1 met mooie ronde vormen een een lekkere kont, zodat je wat vast te pakken hebt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:55 schreef CodeCaster het volgende:
"Mag ik twee whoppers kaas, een cheeseburger, en een cola laaaaaaaaaaaaaaaaaight?"![]()
![]()
![]()
![]()
HALLO MAFKEES!!!! ALS JE IN DE BURGERKING ZIT TE KANEN DAN KIJK JE MAAR NAAR 1 DING EN DAT IS JE ETEN!!!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:59 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
"t viel me gewoon op dat het hier altijd over dikke wijven gaat
Maar ik vind zo'n vette vent met een bierbuik en rughaar ook niet om over naar huis te schrijven als ik die in de burgerking zie eten
eeh?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:22 schreef De_Ananas het volgende:
Of van die limbo's die zo langslopen met een koptelefoon op en zo net doen alsof ze plaatjes draaien![]()
![]()
!!!
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:22 schreef De_Ananas het volgende:
Of van die limbo's die zo langslopen met een koptelefoon op en zo net doen alsof ze plaatjes draaien![]()
![]()
!!!
Jij moet serieus dood.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:22 schreef De_Ananas het volgende:
![]()
!!!
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Net of dat helpt vet mormel !![]()
![]()
![]()
Drink gewoon cola man, knap zal je nooit worden vette lelijke dikke trol !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |