Jankovic in de kwartfinalequote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:42 schreef Fugie het volgende:
als ze hingis nog kan verschalken heeft ze gelijk een mooie rijtje
henin in de finale ?quote:
Met lang haar was ze ook nog een net-niet tennister.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:47 schreef tong80 het volgende:
Ik moet mijn woorden terugnemen. Noemde haar een half jaar geleden een net-niet-tennister.
Grote klasse![]()
Dat komt denk ik niet alleen door dr haar hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:43 schreef pfaf het volgende:
Haar nieuwe imago heeft wonderen gedaan, ze is stukken fitter dan een jaartje terug.
Hey, eerst Hingis nog hé.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:58 schreef sturky100 het volgende:
Ze heeft al een keer gewonnen van Jankovic.
Maar er kan nog steeds geen privecoach afquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:57 schreef Asskicker14 het volgende:
47.250 Britse Ponden (= 65.289,49 euro) heeft ze in ieder geval al, ongeacht het aankomende resultaat tegen Hingis.
Afgezien van de 9 dubbele fouten en 33 unforced errors.quote:
Federer doet het ook zonder coachquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar er kan nog steeds geen privecoach af
Ze heeft sinds gisteren een sponsor, nu kan ze een coach betalen. Stond vanochtend in het AD. Ze heeft een top 4 samengesteld waa haad vader het mee eens was.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar er kan nog steeds geen privecoach af
Misschien wil Sven Groeneveld ook wel Krajicek begeleiden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze heeft sinds gisteren een sponsor, nu kan ze een coach betalen. Stond vanochtend in het AD. Ze heeft een top 4 samengesteld waa haad vader het mee eens was.
Ja dat las ik ook maar ze heeft al bijna 200.000 Dollar bij elkaar geslagen, in mijn ogen kan er dan uit financieel oogpunt best een privecoach af al... ook zonder die eventuele sponsor... ik snapte dat gewauwel van vader Kraai een paar weken geleden helemaal niet... wat kost een beetje coach?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze heeft sinds gisteren een sponsor, nu kan ze een coach betalen. Stond vanochtend in het AD. Ze heeft een top 4 samengesteld waa haad vader het mee eens was.
Dat zou super zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Misschien wil Sven Groeneveld ook wel Krajicek begeleiden.![]()
Hij heeft wel een indrukwekkende resumé:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zou super zijn.
Maar toen ze het hem tijdens RG vroegen, ontweek hij de vraag wat met "Als ik echt iemand weer fulltime ga trainen, moet ik daar wel een heel goed gevoel bij hebben" enzo. Ik kreeg niet de indruk dat hij het zag zitten.
zeker leuk maar minder leuk is dat Federer-Safin verschoven wordt naar morgenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:04 schreef golfer het volgende:
Leuke partij nog steeds op het Centre Court.
5-5 in de 5e set.
Vooral ook dat spelsters echt direct beginnen te presteren. Zie Ivanovic: hij begint haar te begeleiden, ze wint Hamburg en haalt de finale op RG. MJ Fernandez was toentertijd precies hetzelfde. Finale (of titel) op RG met Pierce gehaald, enz. Ja, hij maakt meer indruk op me dan John van Lottumquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een indrukwekkende resumé:
Pierce, Seles, Stich, Rusedski, Haas, Kiefer, Ancic
En 1/2,5de van haar tot nu toe verdiende prijzengeld krijgt ze bovenop haar totale prijzengeld met dit resultaat.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook maar ze heeft al bijna 200.000 Dollar bij elkaar geslagen, in mijn ogen kan er dan uit financieel oogpunt best een privecoach af al... ook zonder die eventuele sponsor... ik snapte dat gewauwel van vader Kraai een paar weken geleden helemaal niet... wat kost een beetje coach?
Nee. Je krijgt toch ook geen minpunten als je een lager geplaatste speler verslaat.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:33 schreef sturky100 het volgende:
Krijg je trouwens tegenwoordig nog bonuspunten als je een hoger geplaatste speler/speelster verslaat?
Ik zou zoiets juist jammer vinden als Sharapova of Ivanovic zoiets besluiten te doen, maar Krajicek was voor haar nieuwe kapsel al niet de knapste.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:35 schreef Grimm het volgende:
Goede prestatie, alleen ik snap nog steeds niet waarom haar mooie lange haar er af moest
Verkeerde topic?quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:59 schreef jde_kok het volgende:
Klasse overwinning! Zou dit de ommekeer in haar carriëre zijn?
Toen ze 13 was zag ze er lekker uit hoor !quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zou zoiets juist jammer vinden als Sharapova of Ivanovic zoiets besluiten te doen, maar Krajicek was voor haar nieuwe kapsel al niet de knapste.
Mwah. Qua WTA-ranglijstkijken wel. Maar Hingis speelde echt ontzettend zwak. Voor Misa zelf wel gunstig natuurlijk.quote:
Niet dus.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:08 schreef sturky100 het volgende:
zeker leuk maar minder leuk is dat Federer-Safin verschoven wordt naar morgen
Dit is het Kraai-topicquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:02 schreef golfer het volgende:
Federer alweer 2 sets gewonnen tegen Safin. Nu 5-4 voor Safin in de 3e set.
Oeps.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit is het Kraai-topic.
Wimbledon #13 - '96: Krajicek, '07: Krajicek!
Ze zei dat ze met haar korte haar een nieuwe periode in haar carriere wilde inluiden, met een volwassenere Misa. Een fitte Misa dus.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat komt denk ik niet alleen door dr haar hoor. Ze ziet er fysiek wel stukken beter uit.
Uiteraard, minder gewicht om mee te zuilenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:48 schreef Fugie het volgende:
je haar eraf is natuurlijk ook een optie om fitter te worden
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ze zij dat ze met haar korte haar een nieuwe periode in haar carriere wilde inluiden, met een volwassenere Misa. Een fitte Misa dus.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:13 schreef Rumille het volgende:
Zaterdag mixed dubbel en zondag weer dubbel met Radwa.
Als ze dit kan volhouden...
Ach, nu dubbelt ze met een goede man, anders traint ze een paar uurtjes. Die wedstrijd van morgen heeft echt niet veel invloed op maandag hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:52 schreef Rumille het volgende:
Ik heb liever dat ze de single goed doet.
Alsof je hoopt dat Ajax de bekerfinale verliest ipv de CL wintquote:
Of gewoon een lesbische Misa.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ze zij dat ze met haar korte haar een nieuwe periode in haar carriere wilde inluiden, met een volwassenere Misa. Een fitte Misa dus.
quote:
Ik krijg daar meteen nare asoociaties van:quote:
Dit lijkt me dan eerder een transseksueel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik krijg daar meteen nare asoociaties van:
[afbeelding]
precies, ik denk eerder aan Justine.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dit lijkt me dan eerder een transseksueel.
Het is dus altijd al een aseksueel wezen geweestquote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:12 schreef sturky100 het volgende:
[..]
precies, ik den eerder aan Justine
[afbeelding]
Soms val ik op aseksuele types, in ieder geval meer als op fotomodel types(er zijn uitzonderingen)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is dus altijd al een aseksueel wezen geweest
panorama ofzoquote:Papa krajicek:
Sommige tennisters zijn lesbisch,
mijn misa niet
Idd dat zeg je echt neit over je eigenlijk dochterquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
panorama ofzo
is toch triest als je je dochter zo verdedigd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |