Toen ze 13 was zag ze er lekker uit hoor !quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zou zoiets juist jammer vinden als Sharapova of Ivanovic zoiets besluiten te doen, maar Krajicek was voor haar nieuwe kapsel al niet de knapste.
Mwah. Qua WTA-ranglijstkijken wel. Maar Hingis speelde echt ontzettend zwak. Voor Misa zelf wel gunstig natuurlijk.quote:
Niet dus.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:08 schreef sturky100 het volgende:
zeker leuk maar minder leuk is dat Federer-Safin verschoven wordt naar morgen
Dit is het Kraai-topicquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:02 schreef golfer het volgende:
Federer alweer 2 sets gewonnen tegen Safin. Nu 5-4 voor Safin in de 3e set.
Oeps.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit is het Kraai-topic.
Wimbledon #13 - '96: Krajicek, '07: Krajicek!
Ze zei dat ze met haar korte haar een nieuwe periode in haar carriere wilde inluiden, met een volwassenere Misa. Een fitte Misa dus.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat komt denk ik niet alleen door dr haar hoor. Ze ziet er fysiek wel stukken beter uit.
Uiteraard, minder gewicht om mee te zuilenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:48 schreef Fugie het volgende:
je haar eraf is natuurlijk ook een optie om fitter te worden
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ze zij dat ze met haar korte haar een nieuwe periode in haar carriere wilde inluiden, met een volwassenere Misa. Een fitte Misa dus.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:13 schreef Rumille het volgende:
Zaterdag mixed dubbel en zondag weer dubbel met Radwa.
Als ze dit kan volhouden...
Ach, nu dubbelt ze met een goede man, anders traint ze een paar uurtjes. Die wedstrijd van morgen heeft echt niet veel invloed op maandag hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:52 schreef Rumille het volgende:
Ik heb liever dat ze de single goed doet.
Alsof je hoopt dat Ajax de bekerfinale verliest ipv de CL wintquote:
Of gewoon een lesbische Misa.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ze zij dat ze met haar korte haar een nieuwe periode in haar carriere wilde inluiden, met een volwassenere Misa. Een fitte Misa dus.
quote:
Ik krijg daar meteen nare asoociaties van:quote:
Dit lijkt me dan eerder een transseksueel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik krijg daar meteen nare asoociaties van:
[afbeelding]
precies, ik denk eerder aan Justine.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dit lijkt me dan eerder een transseksueel.
Het is dus altijd al een aseksueel wezen geweestquote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:12 schreef sturky100 het volgende:
[..]
precies, ik den eerder aan Justine
[afbeelding]
Soms val ik op aseksuele types, in ieder geval meer als op fotomodel types(er zijn uitzonderingen)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is dus altijd al een aseksueel wezen geweest
panorama ofzoquote:Papa krajicek:
Sommige tennisters zijn lesbisch,
mijn misa niet
Idd dat zeg je echt neit over je eigenlijk dochterquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
panorama ofzo
is toch triest als je je dochter zo verdedigd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |