abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51895856
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 17:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Probeer dan ook niet al te veel te lezen en na te denken over blijven liggen met de billen omhoog.
Ja, makkelijker gezegd, en ik was de koninging van de trucjes en dingetjes op het laatst hoor, maar ik heb me iig de eerste 6 maanden moeten gedragen van mezelf, pas daarna mocht heel langzaam de trucendoos met oa. temperaturen en andere dingen open.

Maar goed, zoals ik zeg, heel makkelijk gezegd terwijl ik hier nu met een dikke buik zit. Ik snap best dat als je al weet dat je vriend mss problemen heeft, dat je dan wat sneller gaat denken aan extra dingetjes die je kan doen om het te bevorderen.
Bedankt voor je fijne reactie.

Ik/Wij hebben ook onszelf voorgenomen om inderdaad eerst een half jaar tot een jaar gewoon relaxed te blijven proberen. Ook niet op de agenda te gaan vrijen maar gewoon het spontane te houden. Helaas zit er een klein duiveltje in mijn hoofd die eens in de zoveel tijd omhoog springt en twijfel veroorzaakt. Dingen lezen op internet ben ik inderdaad ook maar mee gestopt. Als je alles moet geloven wat je vind dan komt het over of het echt meer uitzondering dan regel is dat mensen zwanger raken.
We blijven dus maar gewoon positief en dat duiveltje duw ik maar gewoon weer aan de kant.

Nogmaals bedankt.
pi_51896078
Mijn vriend heeft ook zo'n teelbaloperatie gehad, op z'n 12e. Heeft dat nog invloed? Ik durf het eigenlijk niet aan z'n moeder te vragen en hij zelf ook niet (die weet dat wel namelijk, die is meegeweest naar de artsen enzo). Dan weet ze natuurlijk ook precies waar we mee bezig zijn. Maar ik heb ook aldoor in mijn achterhoofd dat het niet zomaar gaat lukken daardoor, ik heb geen idee of die gedachte terecht is maar het blijft spoken, net als bij jou.
pi_51896454
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:36 schreef Jore het volgende:
Mijn vriend heeft ook zo'n teelbaloperatie gehad, op z'n 12e. Heeft dat nog invloed? Ik durf het eigenlijk niet aan z'n moeder te vragen en hij zelf ook niet (die weet dat wel namelijk, die is meegeweest naar de artsen enzo). Dan weet ze natuurlijk ook precies waar we mee bezig zijn. Maar ik heb ook aldoor in mijn achterhoofd dat het niet zomaar gaat lukken daardoor, ik heb geen idee of die gedachte terecht is maar het blijft spoken, net als bij jou.
Tja. Ik weet eigenlijk niet of dat bij jullie invloed zal hebben. Op zich ben je op je 12 nog in de groei dus zou het gewoon normaal kunnen zijn. Bij mijn vriend heeft de arts gezegd dat die ene wat kleiner is als de ander en dat daardoor de kans groot is dat die ene niets doet. Maar dat zou niets met de vruchtbaarheid te maken hoeven hebben. Ook met 1 "goede" zou je nog genoeg produceren.
Sorry dat ik je dus eigenlijk niet verder kan helpen met je vraag. Ik weet zelf ook niet hoeveel invloed het precies kan hebben.

Maar ik snap heel goed wat je bedoelt. Je blijft twijfelen.
Ik heb er met mijn vriend gelukkig een goed gesprek over gehad en we hebben afgesproken dat als de twijfel te veel invloed gaat hebben dat we toch eens naar de huisarts gaan. Maar voor nu willen we gewoon relaxed eronder blijven. Of in ieder geval proberen relax te blijven .
pi_51897126
Ik ook niet. Zijn ballen zijn sowieso een beetje raar, dus als ik het niet meer vertrouw moeten we maar naar de huisarts inderdaad. Bedankt voor je antwoord, en als ik de moed kan vinden vraag ik z'n moeder nog wel voor extra verheldering.

En het is inderdaad waar wat je zegt: als je het internet afstruint lijkt het meer uitzondering dan regel dat mensen zwanger worden. Ik weet best dat niet iedereen zomaar zwanger wordt, maar ik ga er eigenlijk al op voorhand vanuit dat het bij ons ook niet zomaar zal lukken doordat ik al die verhalen heb gelezen, raar eigenlijk.
pi_51917640
Hier zijn de duivels doorgebroken, mijn nieuwe NOD mag op 26 augustus
pi_51922431
Lunastar en Again, balen hoor
  zaterdag 28 juli 2007 @ 21:51:08 #257
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_51923033
Again wat jammer
18-11-2008 Maarten Alexander
  zondag 29 juli 2007 @ 21:49:21 #258
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_51944030
Zonniuge groetjes uit Portugal
Make love, not war ☮
pi_51944871
Doe de zon de groetjes van mij Diaan! Geniet ervan!
pi_51951714
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 17:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Interessant!
helaas konden wij niet mee blijven doen, want je moet dan 3x achter elkaar iui krijgen en dat ging bij ons niet (we hadden het advies gekregen om 3 maanden te wachten totdat wellicht de zaadkwaliteit beter was geworden)
quote:
Dat weet ik nog zo net niet. Ik vind het iig heel plausibel klinken, de baarmoedermond zou je op die manier in het sperma dopen oid.
Het klinkt idd. plausibel, maar dat zegt niet erg veel, helaas. En 'dopen', daar heb ik nog niet eerder van gehoord Wel van dat de baarmoeder dan het zaad zou 'opzuigen' - wel, dat kan niet, omdat het zaad niet langs de baarmoedermond kan worden (gezogen). Het zaad moet zich echt zelfstandig en baan zwemmen door het slijm (zodat bacterien ed. niet megaan)
Het laatste dat je als vrouw wilt, is sperma in je baarmoeder hoor!
quote:
Enneh... heeft jouw vrouw geen handjes gekregen?
Ok, het is niet leuk om elke keer op die manier te vrijen, maar meestal weet je toch wel wanneer je 'gericht' bezig bent en ik heb me dan herhaaldelijk gewoon even met mezelf vermaakt.
ja, maar dat vind ik dan weer niet fair tegenover haar, dan lijk ik wel zo'n oude zak die direct erna zich omdraait en gaat slapen, terwijl z'n vrouw onbevredigd achterblijft (een beetje nuanceloos verteld natuurlijk )

En hier zitten we inmiddels op dag 5 overtijd... Dan begint het toch weer te prikkelen he... 'Zou het dan toch?...'
  maandag 30 juli 2007 @ 08:30:11 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51951902
Spannend!
  maandag 30 juli 2007 @ 08:48:42 #262
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_51952011
again wat spijtig dat je ongesteld bent geworden... dikke knuffel

Bright zou het... de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. ik duim alvast

liefs lunastar
  maandag 30 juli 2007 @ 08:51:43 #263
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_51952033
ik lees juist dat be iets zegt over klaarkomen van de vrouw na klaarkomen van de man... je hebt ook zoiets als randjesfietsen heb ik gelezen... en daar zijn al veel positieve verhalen bij....

misschien kun je dat eens proberen .... is voor de vrouw ook leuk....
  maandag 30 juli 2007 @ 08:57:13 #264
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51952081
Tja , ik heb ook verhalen gelezen van achtbanen, door alle bewegingen dat de zaadjes dan plotseling wel de weg wisten te vinden..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 30 juli 2007 @ 09:38:23 #265
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_51952498
Bright, spannend!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_51952846
Hallo allemaal!
Ik ben er ook weer. Was een weekje lekker weg. Helaas in dat weekje ook ongi geworden....Was erg teleurgesteld maar ja. Mijn volgende is nu denk ik op 23 of 24e van augustus.

Again voor jou ook balen. Ik leef met je mee.
Bright, we blijven hier ook voor je hopen.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  maandag 30 juli 2007 @ 10:10:48 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51953062
quote:
Op maandag 30 juli 2007 08:51 schreef lunastar het volgende:
ik lees juist dat be iets zegt over klaarkomen van de vrouw na klaarkomen van de man... je hebt ook zoiets als randjesfietsen heb ik gelezen... en daar zijn al veel positieve verhalen bij....

misschien kun je dat eens proberen .... is voor de vrouw ook leuk....
Randjesfietsen?
pi_51953150
Again, balen dat het doorgebroken is. Ging het deze maand wel beter met het verplichte onderdeel?

Bright, spannend! Ik durf niet te hard te hopen voor jullie maar het zou wel een heel mooi cadeautje zijn.
pi_51953225
Ja stukken beter Jore. Ik bouw nu spanning op en verklap niks meer over eventuele ovulaties haha. En als een lichtflits sla ik toe (geen tijd om na te denken voor hem!)
Lol die hou ik erin hoor, gaat prima zo.

Flowerbox jammer meid!!!! Know how you feel

Bright toch weer die hoop en spanning! Hoop met jullie mee dat het dit keer een wondertje is!
pi_51953509
Flowerbox, jammer meid!

Bright spannend!, ik ga ook heel hard voor jullie duimen hoor!
  maandag 30 juli 2007 @ 10:48:20 #271
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51953921
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 30 juli 2007 @ 11:02:51 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51954272

Daar had ik nou echt nog nooit van gehoord!
Wat een idiote benaming zeg! Alsof het zwanger willen worden al niet af en toe een veel te klinisch gebeuren is zeg!

Hmmmzzz... ik voel een topic in SEX opkomen!
  maandag 30 juli 2007 @ 11:22:41 #273
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_51954788
Luna, Again en Flowerbox

Bright, de duimen draaien hier ook!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_51959635
spannend Bright!

haha van dat randjesfietsen had ik ook nog nooit gehoord.

ik dacht eerlijk gezegd zelfs bij die wikipedia pagina eerst dat iemand die zojuist even voor de grap in elkaar had geflanst.
  maandag 30 juli 2007 @ 17:55:48 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51965153
Ik ging gelijk kijken Bix, zou echt wat voor mij zijn om daar in te trappen, maar nee... voor het laatst bewerkt op 15 januari 2007... Pfew.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')