quote:
![]()
helaas konden wij niet mee blijven doen, want je moet dan 3x achter elkaar iui krijgen en dat ging bij ons niet (we hadden het advies gekregen om 3 maanden te wachten totdat wellicht de zaadkwaliteit beter was geworden)
quote:
Dat weet ik nog zo net niet. Ik vind het iig heel plausibel klinken, de baarmoedermond zou je op die manier in het sperma dopen oid.
Het klinkt idd. plausibel, maar dat zegt niet erg veel, helaas. En 'dopen', daar heb ik nog niet eerder van gehoord
![]()
Wel van dat de baarmoeder dan het zaad zou 'opzuigen' - wel, dat kan niet, omdat het zaad niet langs de baarmoedermond kan worden (gezogen). Het zaad moet zich echt zelfstandig en baan zwemmen door het slijm (zodat bacterien ed. niet megaan)
Het laatste dat je als vrouw wilt, is sperma in je baarmoeder hoor!
quote:
Enneh... heeft jouw vrouw geen handjes gekregen?
![]()
Ok, het is niet leuk om elke keer op die manier te vrijen, maar meestal weet je toch wel wanneer je 'gericht' bezig bent en ik heb me dan herhaaldelijk gewoon even met mezelf vermaakt.
![]()
ja, maar dat vind ik dan weer niet fair tegenover haar, dan lijk ik wel zo'n oude zak die direct erna zich omdraait en gaat slapen, terwijl z'n vrouw onbevredigd achterblijft (een beetje nuanceloos verteld natuurlijk
![]()
)
En hier zitten we inmiddels op dag 5 overtijd... Dan begint het toch weer te prikkelen he... 'Zou het dan toch?...'