Bedankt voor je fijne reactie.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Probeer dan ook niet al te veel te lezen en na te denken over blijven liggen met de billen omhoog.
Ja, makkelijker gezegd, en ik was de koninging van de trucjes en dingetjes op het laatst hoor, maar ik heb me iig de eerste 6 maanden moeten gedragen van mezelf, pas daarna mocht heel langzaam de trucendoos met oa. temperaturen en andere dingen open.
Maar goed, zoals ik zeg, heel makkelijk gezegd terwijl ik hier nu met een dikke buik zit. Ik snap best dat als je al weet dat je vriend mss problemen heeft, dat je dan wat sneller gaat denken aan extra dingetjes die je kan doen om het te bevorderen.
Tja. Ik weet eigenlijk niet of dat bij jullie invloed zal hebben. Op zich ben je op je 12 nog in de groei dus zou het gewoon normaal kunnen zijn. Bij mijn vriend heeft de arts gezegd dat die ene wat kleiner is als de ander en dat daardoor de kans groot is dat die ene niets doet. Maar dat zou niets met de vruchtbaarheid te maken hoeven hebben. Ook met 1 "goede" zou je nog genoeg produceren.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:36 schreef Jore het volgende:
Mijn vriend heeft ook zo'n teelbaloperatie gehad, op z'n 12e. Heeft dat nog invloed? Ik durf het eigenlijk niet aan z'n moeder te vragen en hij zelf ook niet(die weet dat wel namelijk, die is meegeweest naar de artsen enzo). Dan weet ze natuurlijk ook precies waar we mee bezig zijn. Maar ik heb ook aldoor in mijn achterhoofd dat het niet zomaar gaat lukken daardoor, ik heb geen idee of die gedachte terecht is maar het blijft spoken, net als bij jou.
quote:
Het klinkt idd. plausibel, maar dat zegt niet erg veel, helaas. En 'dopen', daar heb ik nog niet eerder van gehoordquote:Dat weet ik nog zo net niet. Ik vind het iig heel plausibel klinken, de baarmoedermond zou je op die manier in het sperma dopen oid.
ja, maar dat vind ik dan weer niet fair tegenover haar, dan lijk ik wel zo'n oude zak die direct erna zich omdraait en gaat slapen, terwijl z'n vrouw onbevredigd achterblijft (een beetje nuanceloos verteld natuurlijkquote:Enneh... heeft jouw vrouw geen handjes gekregen?
Ok, het is niet leuk om elke keer op die manier te vrijen, maar meestal weet je toch wel wanneer je 'gericht' bezig bent en ik heb me dan herhaaldelijk gewoon even met mezelf vermaakt.![]()
Randjesfietsen?quote:Op maandag 30 juli 2007 08:51 schreef lunastar het volgende:
ik lees juist dat be iets zegt over klaarkomen van de vrouw na klaarkomen van de man... je hebt ook zoiets als randjesfietsen heb ik gelezen... en daar zijn al veel positieve verhalen bij....
misschien kun je dat eens proberen .... is voor de vrouw ook leuk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |