quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:46 schreef bixister het volgende:
het lijkt mij ook wel ontopic genoeg hoor. maar ik ben evenmin mod, dus geen idee.
bright, moeilijk! sterkte ermee. en overwegen jullie niet toch IVF?
Nee, Bix, we hebben al lang geleden gezegd dat IUI genoeg is en dat we verder niet de MMM in gaan. Daar houden we ons aan vast. Doen we dat niet, dan blijven we hoop hebben op iets dat eigenlijk niet reeel is. Nu hebben we echt een streep waar we niet over gaan. Wel zo 'handig'. Misschien begint binnenkort het stadium van het echt realiseren dat er geen kleintje meer volgt. (Dat is geestelijk ook beter dan toch maar weer de IVF-tour op en dan weer wat anders en dan ...)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:50 schreef bixister het volgende:
ik sloot 'm, hier weer verder over het wachten op tweede streepjes, plusjes 'zwanger!' en roze stippen.
mijn laatste post
[..]
heel zware periode ik ben al een jaar aan het afsluiten... maar bij elke nod dat dichterbij komt wil je graag toch hopen dat er een wonder gebeurd... nogmaals voor jullie dikke knuffel...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:11 schreef Bright het volgende:
[..]
Nee, Bix, we hebben al lang geleden gezegd dat IUI genoeg is en dat we verder niet de MMM in gaan. Daar houden we ons aan vast. Doen we dat niet, dan blijven we hoop hebben op iets dat eigenlijk niet reeel is. Nu hebben we echt een streep waar we niet over gaan. Wel zo 'handig'. Misschien begint binnenkort het stadium van het echt realiseren dat er geen kleintje meer volgt. (Dat is geestelijk ook beter dan toch maar weer de IVF-tour op en dan weer wat anders en dan ...)
Overigens moeten we ook echt opletten dat we het geestelijk nog wel aan kunnen. Daarom nu eerst een afkoelperiode voordat we beslissen of we de laatate IUI willen. We moeten dat dan zien als een afsluiting van onze MMM-periode. (Zal nog lastig worden)
Nee, behalve dat er een soort wervelstorm in me woede waardoor ik uit moest vallen tegen mijn man, zonder redenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:06 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Voelde jij verder ook niets anders dan anders?
dankquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb je onderaan het lijstje geplakt Bright.
Gelukkig was dit de enige opmerking. De opmerking van 'Maar je hebt er toch al 1?' krijgen we gelukkig nooit. De familie is wel begaan gelukkig. En we hebben enkele mensen om ons heen die ook altijd voor ons bidden. Ook dat geeft heel veel warmte en zorgt ervoor dat je je begrepen voelt. Dan kun je zo'n opmerking ook beter hebben (omdat je niet alleen staat!)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:07 schreef Kleintje het volgende:
Bright, dan kom je gewoon weer op het stuk onbegrip voor mensen met die kinderwens.
Dat je het los moet laten etc.
Waarschijnlijk hoor je ook vaak genoeg dat jullie niet moeten klagen, je hebt er toch 1.
Vreselijke opmerkingen zoiets.
Dus eigenlijk een abortus? Dat lijkt me een ongelooflijk zware beslissing geweest. Is dat al lang geleden en hoe is ze er nu onder? (en haar man?)quote:Oude vriendin van mij heeft na de 20 weken echo haar zwangerschap afgebroken omdat het kind totaal geen levenskansen had. Daar is ook vreselijk opgereageerd. Alleen maar de melding dat miskramen voorkomen. Ik noem zoiets geen miskraam meer. Dat mannetje is via de natuurlijke weg geboren, heeft een begrafenis gehad... het is een soort van vroeggeboorte (oke, opgewekt in dit geval)...
Onbegrip... Komt vaak doordat de mensen zich niet in je situatie kunnen plaatsen en een groot bord voor hun kop hebben, alhoewel het ook nog weleens echt per ongeluk is, waarbij ze het niet zo bedoelen. (verkeerde opmerking op de verkeerde tijd)quote:Dat onbegrip krijg je volgens mij nooit weg.
(sorry, erg offtopic hier!)
Super! Ik heb zelf het idee dat het in het begin minder snel zichtbaar is juist. Twee weken is het dusquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:13 schreef Bright het volgende:
Freud, wij maakten een foto elke maand (zo'n beetje elke 1e zondag van de maand) en zo krijg je ongeveer 9 foto's. Eigenlijk is dit wat weinig, dus 2-wekelijks lijkt me heel goed om precies de veranderingen te zien...
Ligt er wel een beetje aan denk ik, ik groeide juist in het begin heel hard, stond toen een maand of twee stil, toen weer een spurt, en toen weer een hele poos nauwelijks verschil.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou in het begin, dus 1-4 a 5 maanden om de maand doen en dan later overstappen naar evt. 2 weken, in het begin is dat echt zonde van de moeite in mijn ogen.
Inderdaad, ik zou de tijd tussen elke foto wel gelijk houden, zodat je goed kunt zien dat de snelheid van het groeien niet evenredig is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:11 schreef lcicle het volgende:
Voor het 'overzicht' denk ik dat de eerste weken-maanden er zeker bij horen! Dan zie je namelijk duidelijk dat het in het begin niet zo snel gaatBij moeders die al een kindje hebben gaat het trouwens veel sneller freud, wellicht dat je daar ook op moet letten.
Veel succes in elk geval! Ik ben benieuwdEn dames, aanmelden, hop! Niets mooier dan een goede serie buikfoto's
Wil inderdaad wel een gelijke periode aanhouden ja. Dan krijg je echt een duidelijk verloopquote:Op maandag 9 juli 2007 11:13 schreef Bright het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou de tijd tussen elke foto wel gelijk houden, zodat je goed kunt zien dat de snelheid van het groeien niet evenredig is.
Jeps, Delftquote:Op maandag 9 juli 2007 19:58 schreef Marie79 het volgende:
Het lijkt me ook geweldig hoor Freud! (net als LMS, mocht het ooit lukken) Alleen de afstand houd me tegen... Delft woon je toch?
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:40 schreef freud het volgende:
[..]
Wil inderdaad wel een gelijke periode aanhouden ja. Dan krijg je echt een duidelijk verloop. Wil eigenlijk twee basisfoto's maken: eentje wat verderaf zoals ze hier vaker voorbij komen, en eentje wat dichterbij met een centimetermeetlint
.
Ook daar heb ik ervaring meequote:Op donderdag 12 juli 2007 07:36 schreef Bright het volgende:
![]()
trouwens, met blootfoto's (van een afstandje) zijn ook erg mooi om te zien hoe een vrouwenlichaam verandert. Het is een wonder der natuur dat alles zich zo aanpast om de situatie alvast voor te bereiden etc. Maar dat zal vast wat meer in de privesfeer blijven he
Gefeli!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:57 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik kan het niet geloven, ik heb net getest............. en er staat ZWANGER!!!!!! help hehe
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:57 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik kan het niet geloven, ik heb net getest............. en er staat ZWANGER!!!!!! help hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |