In het spelershome met Ruby van Urk?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:30 schreef fuckbuddy het volgende:
Ach hij kan leuk pianospelen.....
Hoezo eventueel?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:39 schreef Abe_Lenstra het volgende:
event. Mendes da Silva.
Zeker talentvol maar om nou te zeggen het beste middenveld. Ik denk dat Ajax met Gabri, Davids, Sneijder, Emanuelson en Heitinga en bijvoorbeeld Psv met Simons, Affelay, Aissati en Mendez er zeker niet voor onderdoen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:39 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Mooie tegenstander, dat Internazionale. Jammer dat AZ nooit goed speelt in die seizoen-overtures.
Zegguuuhh, AZ sterkste middenveld in Nederland inmiddels (en als ze fit zijn natuurlijk)???
Schaars, De Zeeuw, Medunjanin, Martens, Cziommer, Jenner, event. Mendes da Silva.
Da's een talentvoll clupje splers.![]()
Gefeliciteerd met de nieuwe shirtsponsorquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe is het met de blessures van Schaars en Da Silva enzo?
Opzienbarende aankopen zou hij doen...quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
We hebben Gerrit Zalm toch binnengehaald
Dan moet die pannelap niet gaat zieken dat ze "opzienbare transfers" gaan doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Arie, Pocognoli, Waterman (definitief overgenomen) en Koenders hebben ze al gehaald. Verder moet AZ ook niet te veel kopen. Omdat ze veel spelers met potentie hebben die juist veel wedstrijden moeten spelen om te groeien. Steeds weer kopen staat de ontwikkeling in de weg.
Ocharm, heeft hij je gekwetst met die uitspraken? Kusje erop, ben je morgen weer vrolijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:06 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dan moet die pannelap niet gaat zieken dat ze "opzienbare transfers" gaan doen![]()
Nou, wat is dat nou weer voor een reactiequote:Op donderdag 5 juli 2007 01:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ocharm, heeft hij je gekwetst met die uitspraken? Kusje erop, ben je morgen weer vrolijk
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:07 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb vertrouwen in Scheringa...ik weet zeker dat hij er alles aan doet. Lukt het niet...jammer dan, volgend jaar beter.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:07 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb vertrouwen in Scheringa...ik weet zeker dat hij er alles aan doet. Lukt het niet...jammer dan, volgend jaar beter.
Blijft Sneijder dan echt nog bij ajaks?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:26 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zeker talentvol maar om nou te zeggen het beste middenveld. Ik denk dat Ajax met Gabri, Davids, Sneijder, Emanuelson en Heitinga en bijvoorbeeld Psv met Simons, Affelay, Aissati en Mendez er zeker niet voor onderdoen.
Schaars, De Zeeuw en Martens zijn zeker erg goede spelers maar Medunjanin en Jenner hebben toch nog niet veel laten zien.
Nou, ik denk dat Mendes da Silva vooral centraal in de defensie gaat worden gezet.quote:
Ik was, na afloop van het vorig seizoen behoorlijk moe van voetbal maar nu al begint het weer erg te kriebelenquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:07 schreef BobRooney het volgende:
Demy de Zeeuwquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:28 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Nou, ik denk dat Mendes da Silva vooral centraal in de defensie gaat worden gezet.
wie?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:39 schreef ZIOPPA het volgende:
Pelle' voor 6 miljoen van Lecce naar AZ..
huhquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:39 schreef ZIOPPA het volgende:
Ik zou voor De Zeeuw/Schaars centraal kiezen met Da Silva er achter. Dan is het zwaar kiezen tussen 3 geweldige aanvallende middenvelders (Harris, Cziommer of Martens).quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Demy de Zeeuw
Mendes- die mag wel als rechtshalf opereren. Jenner eruit svp en alleen als pinchhitter gebruiken.
Mendes was geweldig dit seizoenquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Demy de Zeeuw
Mendes- die mag wel als rechtshalf opereren. Jenner eruit svp en alleen als pinchhitter gebruiken.
Deze gast?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:47 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Spits van Italie onder 21...
dacht ik
Jep. Graziano Pelle'. Stond in belangstelling Siena, Roma en Palermo, deze laatsten hadden hem bijna binnen, tot Scheringa met zijn buidel geld binnenkwam.quote:
de voetbalzone van Italie brengt hetquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:23 schreef venomsnake het volgende:
Pelle naar AZ?
Dat meen je niet.. Ongelooflijk.
bron?
das een goede speler.
Wat bezielt die gast?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:39 schreef ZIOPPA het volgende:
We zijn begonnen!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:59 schreef Poepoog het volgende:
Goh waar blijven de aankopen van Scheringa nou, of heeft ie nu toevallig Inter helemaal opgekocht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |