Dat ik na een jaar of 17 pilgebruik wel eens wil zien of het allemaal nog wel werkt, zeg maar. Voor zover je dat kunt zien, natuurlijk. Maar of ik dan na een tijdje wel weer een normale cyclus krijg, zeg maar. En dat vond hij een goede motivatiequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:04 schreef Vivi het volgende:
Wat is nu de motivatie van het stoppen dan?
Belachelijk spannend eigenlijk. Ik had nooit durven dromen dat ik ongesteld worden (en dan echt, zonder de pil-stop die het opwekt) ooit leuk en spannend zou gaan vindenquote:
ja inderdaad.. heeeeel irritantquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:27 schreef Smoezie het volgende:
VickyHet komt echt op als kakken (sorry
) soms he, dat rammelen!
Dat hou ik mezelf ook maar voor jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:41 schreef mefke79 het volgende:
Of, erger, dat je iets voelt en denkt: ben ik nou ongesteld?? Ik ga dat vast 100 keer op een dag bedenken...![]()
Laten we het erop houden dat ik me daar niet bepaald op verheug nee. Van de andere kant, ach je moet er wat voor overhebben, toch?![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:11 schreef Yoni het volgende:
Niet te vroeg juichen tessie, ik werd de eerste maand na stoppen met de pil ook gewoon ongesteld. Daarna een half jaar niet.
Nee, das waar. Het kwam gewoon nogalquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar dat hoeft natuurlijk niet bij iedereen gebeuren, hoor![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ben net met mijn tweede jaar van mijn studie begonnen, dus hier zit het er voorlopig nog niet in...
Hier duim ik voor hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:50 schreef leonieke het volgende:
Heb ik trouwens al ergens eens gezegd dat ik volgend jaar deze tijd gewoon heel erg zwanger wil ga zijn?
Wat bedoelen jullie eigenlijk met "afstuderen"? Bij ons ben je afgestudeerd als je voor alle vakken geslaagd bent. Dit is niet iets wat je nog eens extra moet doen en het is me nu al meerdere keren opgevallen dat het overkomt als iets dat je nog moet bijdoen om uw diploma te krijgen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:27 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik moet er nu nog drie, waarvan het laatste jaar stage en afstuderen is. Maar misschien kan ik mijn stage en afstuderen samenvoegen, waardoor ik sneller klaar ben. Dat hoop ik iig wel.
Ik ben nog steeds flink aan het rammelen, zo af en toe. Ik zou me zorgen maken als dit niet zo was...
Ja, maar een scriptie doe je hier op een universteit. Een afstudeeropdracht doe je op een hogeschool.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:27 schreef leonieke het volgende:
Ah het afstuderen is gewoon een soort eindwerk ofzo, een scriptie bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |