ha ha ja dat viel mij ook al op. Hoe vaak per dag zet die vent zijn zonnebril op en af?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:45 schreef hamkaastosti het volgende:
kan die kerel uit CSI:miami geen zin zeggen zonder die semi zwoele/stoere stem en halverwege de z'n tijdens een kleine pauze een zonnebril op te zetten?
kolere zeg
[afbeelding]
I've got diaharea *pauze*so I'm going to the toilet
klacht: vriendin die het graag kijkt zodat ik geen crackdown kan spelen op m'n lollerbox 360
Oplossing: een tweede televisie?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:45 schreef hamkaastosti het volgende:
klacht: vriendin die het graag kijkt zodat ik geen crackdown kan spelen op m'n lollerbox 360
heb ikquote:
Wat een hoer, schop 'r dood!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:48 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
heb ik
beneden staat een 37" HD ready tv met m'n lollerbox maar m'n vriendin wil niet naar de slaapkamer waar een 32" CRT bak staat![]()
quote:
Dumpen dan! Die meid hè, niet die lollerbox!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:48 schreef hamkaastosti het volgende:
heb ik
beneden staat een 37" HD ready tv met m'n lollerbox maar m'n vriendin wil niet naar de slaapkamer waar een 32" CRT bak staat![]()
dat vind ik dan ook weer te ver gaan.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:57 schreef Bupatih het volgende:
Jim Carrey shows off his new David Caruso-style look
&
7 minutes of Horatio-oneliners
Het is niet echt hè...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:51 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben het met je eens TS.
Well *pauze* this is what we are gonna do...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
Verdachte:"Is that a thread?!
Horatio:"No *pauze* It is a promise..."
quote:
quote:
Klopt. Het zou leuk zijn om House eens als getuige-deskundige of als invuller voor die mortuarium-negerin te zienquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:55 schreef Lunar het volgende:
Dr House lollerpwnt Horatio makkelijk als het om one-liners gaat.
John McClane.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:07 schreef El_Rolando het volgende:
Geen ander bestaat bekend om zijn one-liners.
Hear hear!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:55 schreef Lunar het volgende:
Dr House lollerpwnt Horatio makkelijk als het om one-liners gaat.
Of dat House die kutjes van Grey's Anatomy eens eventjes pwnt !quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:10 schreef Nemain het volgende:
Dat zouden ze eens moeten doen: House meets CSI Miami. Kan nog interessant worden![]()
Dat wordt een hitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:13 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Of dat House die kutjes van Grey's Anatomy eens eventjes pwnt !
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:02 schreef Lunar het volgende:
Ik kan niet wachten op het nieuwe seizoen van House MD.
CSI eat your heart out! 14.gif
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |