abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 juli 2007 @ 18:12:07 #276
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_51236371
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik kan de grootste onzin geloofwaardig laten klinken. Dat is idd geen argument om te beoordelen of iets wel of niet waar is.
[..]

Vind je? Iemand met wat computerskills kan dit in zijn eentje. Van mijn part doe je het met een paar man. Het is iig echt niet zo dat je er enorm veel manuren in hoeft te steken.

Exposure krijgen is tegenwoordig ook heel makkelijk, je pleurt het gewoon op één of andere TRU-site en het gaat vanzelf rondcirculeren in die kringen. Voor je het weet wordt er van Amerika tot Australië over gepraat. En dat allemaal met wat uurtjes rendermoeite.

Als het een hoax is natuurlijk. Voordat ik de "ja-maar-hoe-weet-jij-nou-of-iets-echt-is-of-niet-ZOMG-TEH-CLOSE-MINDED11!11!!"-politie op mijn dak krijg
nou, ik zou zeggen ga je gang

bewijs, dat een goede hoax zo is opgezet. zo goed dat duizenden ufo onderzoekers er boven op gaan zitten

ik ben beniewd
  Moderator zaterdag 7 juli 2007 @ 19:06:18 #277
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_51237843
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 18:12 schreef huupia het volgende:

[..]

bewijs, dat een goede hoax zo is opgezet. zo goed dat duizenden ufo onderzoekers er boven op gaan zitten

ik ben beniewd
Ja maar, in all fairness...jij weet net zo goed als ik dat veel van die 'ufo onderzoekers' in alles ufo's zien, en gewoon willen dat het waar is. Dat zie je hierbij ook weer. Objectiviteit is ver te zoeken. Ze springen op alles wat maar enigzins out of the ordinary is. Daarom zijn juist die mensen ook zo makkelijk om de tuin te leiden.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 7 juli 2007 @ 19:11:41 #278
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_51238004
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja maar, in all fairness...jij weet net zo goed als ik dat veel van die 'ufo onderzoekers' in alles ufo's zien, en gewoon willen dat het waar is. Dat zie je hierbij ook weer. Objectiviteit is ver te zoeken. Ze springen op alles wat maar enigzins out of the ordinary is. Daarom zijn juist die mensen ook zo makkelijk om de tuin te leiden.
die heb je er tussen ja.

toch zijn er ook zat die niet zomaar alles geloven en gedegen onderzoek doen

oa:

stanton friedman
nick pope
jenny randles
timothy good
john keel
jack vallee

om er een paar te noemen
  Moderator zaterdag 7 juli 2007 @ 19:20:54 #279
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_51238282
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:11 schreef huupia het volgende:

[..]

die heb je er tussen ja.

toch zijn er ook zat die niet zomaar alles geloven en gedegen onderzoek doen

oa:

stanton friedman
nick pope
jenny randles
timothy good
john keel
jack vallee

om er een paar te noemen
Ja, maar jij pocht met 'duizenden' onderzoekers. 95% daarvan zijn zelfverklaarde onderzoekers die vallen in de categorie 'ik geloof alles als het maar out of the ordinary' is. Dat jij dan nu een paar namen kunt noemen die wat bekender zijn (en ja, natuurlijk zijn er meer) is leuk, maar als jij praat over 'duizenden' dan bedoel jij gewoon de mensen die rondrennen op fora als ATS en ufocasebook etc. Dat zijn naar mijn mening geen onderzoekers, maar believers.

Onderzoek doen is heel wat anders dan roepen dat je iets zeker weet. Onderzoeken is eerst alle dingen die het zouden kunnen zijn testen om te kijken of je daar opties van weg kunt strepen, en dat is dan wat anders dan zo'n ding opnoemen en zeggen van 'die is het niet'. Dat is geen 'onderzoek doen'.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_51238301
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 18:12 schreef huupia het volgende:

[..]

bewijs, dat een goede hoax zo is opgezet. zo goed dat duizenden ufo onderzoekers internetkneuzen er boven op gaan zitten

ik ben beniewd
Heb ik ooit beweerd dat ik de nodige "computerskills" heb?

Bewijs dat een goede hoax zo is opgezet kan je overigens vinden in de vele honderden zoniet duizenden graancirkels die gemaakt zijn door mensen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 7 juli 2007 @ 19:48:44 #281
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_51239064
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, maar jij pocht met 'duizenden' onderzoekers. 95% daarvan zijn zelfverklaarde onderzoekers die vallen in de categorie 'ik geloof alles als het maar out of the ordinary' is. Dat jij dan nu een paar namen kunt noemen die wat bekender zijn (en ja, natuurlijk zijn er meer) is leuk, maar als jij praat over 'duizenden' dan bedoel jij gewoon de mensen die rondrennen op fora als ATS en ufocasebook etc. Dat zijn naar mijn mening geen onderzoekers, maar believers.

Onderzoek doen is heel wat anders dan roepen dat je iets zeker weet. Onderzoeken is eerst alle dingen die het zouden kunnen zijn testen om te kijken of je daar opties van weg kunt strepen, en dat is dan wat anders dan zo'n ding opnoemen en zeggen van 'die is het niet'. Dat is geen 'onderzoek doen'.
ik bedoel met " duizenden" gewoon dat er een hoop zijn .
  zaterdag 7 juli 2007 @ 19:52:44 #282
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_51239195
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Heb ik ooit beweerd dat ik de nodige "computerskills" heb?

Bewijs dat een goede hoax zo is opgezet kan je overigens vinden in de vele honderden zoniet duizenden graancirkels die gemaakt zijn door mensen.
computerskills is echt niet de enige vaardigheid die je nodig hebt. je moet ook nog eens behoorlijk kennis van zaken hebben over de ufo community , en de timing is ook belangrijk
pi_51240268
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:52 schreef huupia het volgende:

[..]

computerskills is echt niet de enige vaardigheid die je nodig hebt. je moet ook nog eens behoorlijk kennis van zaken hebben over de ufo community , en de timing is ook belangrijk
Zwam toch niet zo en geef gewoon toe dat iedereen die wat mooie plaatjes kan maken met de computer, een leuk verhaaltje er bij kan bedenken en een UFO site kan vinden zo'n hoax uit kan halen.

"kennis van zeken over de ufo community", lamenielache....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 7 juli 2007 @ 20:28:56 #284
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51240326
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Inderdaad..
3d animatie is inmiddels zo vergevorderd dat je zowel qua belichting als realisme fotorealistische resultaten kan krijgen.
Wel gullible though om te zien hoeveel mensen dit geloven. .
-
  zaterdag 7 juli 2007 @ 21:19:20 #285
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_51242060
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zwam toch niet zo en geef gewoon toe dat iedereen die wat mooie plaatjes kan maken met de computer, een leuk verhaaltje er bij kan bedenken en een UFO site kan vinden zo'n hoax uit kan halen.

bij deze weet ik dat discuseren met jou zinloos is.

in de documenten van isaac staan een hoop dingen, die je niet ff verzint als je die kennis niet hebt.

je loopt continu te debunken , dat het allemaal zo makkelijk is, maar als ik je vraag om het dan ook te bewijzen dan druip je met je staart tussen je benen af.

kanzlooz
pi_51242932
wtf is debunken we geloven er gewoon niet in!
pi_51242999
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 21:19 schreef huupia het volgende:

[..]

bij deze weet ik dat discuseren met jou zinloos is.

in de documenten van isaac staan een hoop dingen, die je niet ff verzint als je die kennis niet hebt.

je loopt continu te debunken , dat het allemaal zo makkelijk is, maar als ik je vraag om het dan ook te bewijzen dan druip je met je staart tussen je benen af.

kanzlooz
Zo indrukwekkend is het niet wat hij laat zien. Zoals ik al zei: een leuk verhaaltje is zo verzonnen. Misschien niet in een uur, misschien niet in een dag of een week maar als je een paar maanden vrije tijd eraan besteed kan je hoaxes van jewelste bedenken. Beetjes docs uitprinten en daarna weer inscannen om de echtheidsfactor te vergroten en hoppakee.

Dat kan je zelf toch ook wel bedenken mag ik hopen?

En bewijs dat een goede hoax heel snel opgezet kan worden gaf ik al in mijn vorige post. Dat negeren is pas kansloos. Net zoals een 'z' ipv een 's' gebruiken en steevast geen hoofdletters gebruiken aan het begin van je zin .
  zaterdag 7 juli 2007 @ 22:00:01 #288
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_51243454
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zo indrukwekkend is het niet wat hij laat zien. Zoals ik al zei: een leuk verhaaltje is zo verzonnen. Misschien niet in een uur, misschien niet in een dag of een week maar als je een paar maanden vrije tijd eraan besteed kan je hoaxes van jewelste bedenken. Beetjes docs uitprinten en daarna weer inscannen om de echtheidsfactor te vergroten en hoppakee.

Dat kan je zelf toch ook wel bedenken mag ik hopen?

En bewijs dat een goede hoax heel snel opgezet kan worden gaf ik al in mijn vorige post. Dat negeren is pas kansloos. Net zoals een 'z' ipv een 's' gebruiken en steevast geen hoofdletters gebruiken aan het begin van je zin .
Welkom op het internet ( hoofdletter speciaal voor jou)

Mensen die beginnen over de spelling weten eigenlijk niks beters te vertellen en daarom gaan ze over op het mierenneuken.

ps:Om te weten welke documenten je moet scannen, moet je toch kennis van zaken hebben.

Welk bestaand document heeft isaac dan gescand sherlock?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 22:44:36 #289
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_51245156
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 22:00 schreef huupia het volgende:

[..]

Mensen die beginnen over de spelling weten eigenlijk niks beters te vertellen en daarom gaan ze over op het mierenneuken.

ps:Om te weten welke documenten je moet scannen, moet je toch kennis van zaken hebben.

Lees zijn post nou nog eens. Hij bedoeld dat hij die documenten zelf bij elkaar heeft verzonnen. En daarna heeft ingescand (waarschijnlijk eerst gekopieerd) om de geloofwaardigheid te vergroten.

Ik heb de lettertype verschillen met de D.o.D standaard in die periode al genoemd. Het wordt namelijk vastgesteld door hen wat de toegestane lettertypes zijn. Je kan daar niet van afwijken... Standaarden enzo.. (leger ) Dus Isaac is NEP. Ook het feit dat die printjes met een inktjet zijn gemaakt en dat de kopieer machines die de dod gebruikte toen geen streepvorming achterlieten.
  zondag 8 juli 2007 @ 04:16:28 #290
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_51253333
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 22:00 schreef huupia het volgende:

[..]

Het gezeik over je spelling krijg je volledig als bonus vriend, mijn argumenten staan daar volledig los van. Misschien moet je ze eens lezen

het intternet is geen exqs om speling 3n gr@matt1k complaid te vrwrlzn!11!!!!
quote:

Ik opper dus dat Isaac de boel zelf bij elkaar verzonnen heeft, dat uitprint, en het dan weer scant om het "echt" over te laten komen.... Zoals Buschetta hierboven al zegt, hij heeft er nog wat meer onderzoek bij gedaan ook blijkbaar wat ook niet echt in het voordeel van de 'echtheid' van dit hele gebeuren spreekt...
  zondag 8 juli 2007 @ 12:51:53 #291
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_51257063
de fonts zijn achterhaald:

Palatino ...designed by Hermann Zapf at the German branch of Linotype. It was released in 1948 ...

Franklin Gothic ... designed by Morris Fuller Benton (1872-1948) in 1902.
  zondag 8 juli 2007 @ 18:11:02 #292
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_51265176
quote:
Op zondag 8 juli 2007 12:51 schreef err het volgende:
de fonts zijn achterhaald:

[afbeelding]

Palatino ...designed by Hermann Zapf at the German branch of Linotype. It was released in 1948 ...

Franklin Gothic ... designed by Morris Fuller Benton (1872-1948) in 1902.
Gast je loopt 3 dagen achter ik had dat allang achterhaald. En ook de DOD standaard voor die tijd (times new roman)

wel bij de les blijven he
quote:
De lettertypes in de documenten zijn Palantino of Book Antigua, volgens mijn collega die non-actief DOD medewerker is zijn de lettertypes gestandariseerd. In de periode die de persoon noemt in de CARET verklaring was dat Times New Roman in 10 font voor dit soort publicaties en 12 font voor correspondentie. Eventueel krijg ik die standaarden nog in document vorm ter ondersteuning.
  zondag 8 juli 2007 @ 19:18:42 #293
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_51267091
quote:
Op zondag 8 juli 2007 18:11 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Gast je loopt 3 dagen achter ik had dat allang achterhaald. En ook de DOD standaard voor die tijd (times new roman)

wel bij de les blijven he
[..]
die had je goed dus

Maar begrijp ik hier nou uit dat deze fonts in die tijd niet in dit soort documenten werden gebruikt?
pi_51267176
Misschien gebruiken ze bij top-classified documenten een andere lettertype... ook om naderhand te kunnen ontkennen dat het een echt DOD document is, want het voldoet tenslotte niet aan de fontstandaard.
pi_51293724
Er zitten foto's aan te komen met betre kwaliteit en er schijnt nog steeds contact te zijn tussen Isaac en Earthfiles.com. Zal mij benieuwen;

Re: #2 - MYSTERY of the DRONES -SOLVED??? - ASK IS
« Reply #707 on: Yesterday at 10:08pm »
Sunday Jul 8 , 07....7 PM West Coast USA

I just heard that Linda Howe will be providing Ty's 12 photos in high resolution as soon as possible. It appears that she and her assistant are running a bit behind in their respective obligations.

Hopefully Linda will post them on her website.

Also, that Isaac is still in contact with C2C. There is more but I cannot confirm it right now.

Urantia
pi_51351914

Zelfde onderdelen?
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:56:18 #297
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51359285
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:46 schreef webtv het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Zelfde onderdelen?
Jij hebt het altijd moeilijk in die belspelletjes waarin je verschillen moet vinden he?
Lijkt in de verste verte niet opelkaar.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:03:40 #298
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_51359515
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:56 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Jij hebt het altijd moeilijk in die belspelletjes waarin je verschillen moet vinden he?
Lijkt in de verste verte niet opelkaar.
Dat dacht ik eerst ook, maar bji nader inzien vind ik ze toch best op elkaar lijken.
Ik dacht eerst dat de vorm van die dingetjes anders was, maar ze hebben bij beide een soort u-vorm
( \_/ )

Het is nogal moeilijk aan te geven maar ik probeer het toch :

zzz
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:20:08 #299
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51360072
Goed stel nu dat het dezelfde onderdelen zijn, mischien is dat bovendste voorwerp nieteens een hoax, ookal lijkt het op een pig. Ik heb trouwens niet het idee dat de ring even groot is trouwens.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:23:08 #300
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_51360167
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Goed stel nu dat het dezelfde onderdelen zijn, mischien is dat bovendste voorwerp nieteens een hoax, ookal lijkt het op een pig. Ik heb trouwens niet het idee dat de ring even groot is trouwens.
Ik weet het ook niet, ik vind wel dat ze frappante overeenkomsten vertonen.
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')