Die Marc van fxmodels.com vindt zichzelf erg competent en belangrijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:11 schreef webtv het volgende:
Volgens MUFON is dit alle een hoax;
MUFON Investigation Shows Drone Photos Hoaxed
blah
quote:In another shot where the craft ought to have been some distance
away, it is sharp and clear as if there is suddenly no
atmospheric haze.
je kunt niet ontkennen dat het behoorlijke overeenkomsten vertoont. Dit soort apparaten verzin je niet zomaar, dus het zou best kunnen dat dit als voorbeeld heeft gediend.quote:
Weken is ook weer een beetje overdreven, die documenten zijn een uurtje of 2 werk,quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:27 schreef webtv het volgende:
Het gaat niet allen om de foto's maar natuurlijk ook om de documenten van Isaac. Daar zitten aardig wat uurtjes werk in volgens mij. Het moet dan dus wel een hoax van hoog niveau zijn waar enkele mensen weken op hebben zitten ploeteren. Ik ben nog niet overtuigd van de hoax.
Het kan geen hoax zijn omdat het teveel werk is?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:27 schreef webtv het volgende:
Het gaat niet allen om de foto's maar natuurlijk ook om de documenten van Isaac. Daar zitten aardig wat uurtjes werk in volgens mij. Het moet dan dus wel een hoax van hoog niveau zijn waar enkele mensen weken op hebben zitten ploeteren. Ik ben nog niet overtuigd van de hoax.
Yup, ik ben de master of skepticism hier, maar ik zou me kapot lachen als het echt isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:45 schreef Jegorex het volgende:
Grote kans dat het een hoax is, maar zolang het niet bewezen is hoop ik stiekem dat het wel echt is.
Zoals de meesten hier
Het zijn er volgens mij maar een paar dus dat moet niet zo moeilijk zijn....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:22 schreef huupia het volgende:
als het om een fake gaat, moeten ook de verschillende ooggetuigen in het complot zitten.
Oh, sorry. Nou moet het wel waar zijn!quote:ik heb naar de getuigenis van ty geluisterd , en die kwam behoorlijk eerlijk en oprecht over ( een oscar voor hem )
Wat ook nog mogelijk is,quote:wat ook nog mogelijk is dat de foto's van chad echt zijn , en dat dat caret/isaac gebeuren een hoax is om de boel te debunken.
Yep, afwachten totdat ook deze ufo meldingen afglijden naar de vergetelheid want bewijs dat die krengen echt zijn ga je niet krijgen ben ik bangquote:afwachten maar weer
en waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zijn er volgens mij maar een paar dus dat moet niet zo moeilijk zijn....
[..]
Oh, sorry. Nou moet het wel waar zijn!
[..]
Wat ook nog mogelijk is,is dat Isaac net zo hard uit zijn nek lult
[..]
Yep, afwachten totdat ook deze ufo meldingen afglijden naar de vergetelheid want bewijs dat die krengen echt zijn ga je niet krijgen ben ik bang.
Pleur op. Dat insinueer je toch zeker, anders is je hele opmerking dat die getuigenis 'oprecht' klonk nutteloos.quote:
Oneens. Ik vind die getuige ook geloofwaardig klinken, maar voor mij zegt dat ook niets over het waarheidsgehalte van deze drones. Denk dat dat net zo voor Huupia geldt. En nu ik die apparaten zie, neig ik toch weer naar een hoax. Die dan wel groot opgezet moet zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Pleur op. Dat insinueer je toch zeker, anders is je hele opmerking dat die getuigenis 'oprecht' klonk nutteloos.
Leuk, maar als je een post plaatst waarin je een aantal 'voors' geeft over waarom de sightings toch wel eens geen hoax zouden kunnen zijn en je zet daarbij dat de getuigenis oprecht klonk, dan ben je gewoon bezig iets te insinueren. Dan moet je daarna niet roepen dat je dat nergens zegt. Dat klopt wel, want je spreekt het nergens letterlijk uit, maar kom op zeg.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:50 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Oneens. Ik vind die getuige ook geloofwaardig klinken, maar voor mij zegt dat ook niets over het waarheidsgehalte van deze drones. Denk dat dat net zo voor Huupia geldt. En nu ik die apparaten zie, neig ik toch weer naar een hoax. Die dan wel groot opgezet moet zijn.
Is dat zo? Volgens mij probeert iemand dan gewoon een aantal punten op een rijtje te zetten waarom het eventueel een 'echte' sighting zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Leuk, maar als je een post plaatst waarin je een aantal 'voors' geeft over waarom de sightings toch wel eens geen hoax zouden kunnen zijn en je zet daarbij dat de getuigenis oprecht klonk, dan ben je gewoon bezig iets te insinueren. Dan moet je daarna niet roepen dat je dat nergens zegt. Dat klopt wel, want je spreekt het nergens letterlijk uit, maar kom op zeg.
het enige wat ik doe , is een beetje brainstormenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Leuk, maar als je een post plaatst waarin je een aantal 'voors' geeft over waarom de sightings toch wel eens geen hoax zouden kunnen zijn en je zet daarbij dat de getuigenis oprecht klonk, dan ben je gewoon bezig iets te insinueren. Dan moet je daarna niet roepen dat je dat nergens zegt. Dat klopt wel, want je spreekt het nergens letterlijk uit, maar kom op zeg.
idd, als het hoax is, dan is de volgende vraag:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:50 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Oneens. Ik vind die getuige ook geloofwaardig klinken, maar voor mij zegt dat ook niets over het waarheidsgehalte van deze drones. Denk dat dat net zo voor Huupia geldt. En nu ik die apparaten zie, neig ik toch weer naar een hoax. Die dan wel groot opgezet moet zijn.
Sjonge sjonge, wat dat veel meer over mij zegt dan over jou joh, enormquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:34 schreef huupia het volgende:
[..]
het enige wat ik doe , is een beetje brainstormen
tjonge, dat ik dat moet gaan uitleggen zegt meer over jou dan mij![]()
![]()
![]()
heb je verder nog wat inhoudelijks te melden![]()
Tja, dat is natuurlijk een vraag waar je geen antwoord op krijgt. Zo kun je bij alle dingen die mensen doen de vraag stellen van 'waarom doen ze dat'. Misschien (let op: misschien) is het ongeveer hetzelfde als brandstichters. Die steken soms dingen in brand puur vanwege de kick van de hoeveelheid commotie het teweeg brengt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:45 schreef huupia het volgende:
[..]
idd, als het hoax is, dan is de volgende vraag:
waarom is deze hoax( die duidelijk zeer professioneel is opgezet) opgezet
nl:
ene chad komt met drone foto's
er melden zich meerde getuigen
meer foto's komen
een mysterieuze isaac komt met documenten
1- een lolbroek start samen met met vrienden deze hoax voor de grap
2- dit is een doelbewuste attack van "' ?" om de ufo gemeenschap te debunken , zoiets als " zie je wel , die gasten geloven alles. dit is een hoax , dus de rest is het ook.
dat is ook de kracht van een goede d-bunk
je laat iets eerst heel belangrijk overkomen ( een getuige nmet foto's chad)
nog meer getuigen
documenten
en op het moment dat iedereen er op zit , laat je de boel klappen
maw die isaac, zou dan ook best wel eens in dat complot kunnen zitten
just brainstorming again![]()
ik zeg nergens dat het alien is. ik heb in eerdere post een aantal mogelijkheden genoemd, en ja " alien " is daar een van. of alien tech en nog een paar mogelijkheden oa een hoax.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Sjonge sjonge, wat dat veel meer over mij zegt dan over jou joh, enormDie pseudo-psychologische oneliners kun je ook wel weglaten, want ze raken kant noch wal.
Inhoudelijk? Ja, het is naar mijn mening een hoax. Die plaatjes van 'aardse' apparaten die verdacht veel gelijkenis tonen met de voorwerpen in het document van 'Isaac' vind ik wel heel frappant. Het lijkt mij dat de kans dat een of andere Alien beschaving 'drones' bouwen die wel heel erg veel gelijkenis tonen met dergelijke aardse apparaten lijkt me klein.
De kans dat een apparaat 'gefabriceerd' wordt dat er spannend uit moet zien waarbij als model dan de 'aardse' apparaten zijn gebruikt lijkt me veel groter eigenlijk.
Ik kan de grootste onzin geloofwaardig laten klinken. Dat is idd geen argument om te beoordelen of iets wel of niet waar is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:50 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Oneens. Ik vind die getuige ook geloofwaardig klinken, maar voor mij zegt dat ook niets over het waarheidsgehalte van deze drones.
Vind je? Iemand met wat computerskills kan dit in zijn eentje. Van mijn part doe je het met een paar man. Het is iig echt niet zo dat je er enorm veel manuren in hoeft te steken.quote:En nu ik die apparaten zie, neig ik toch weer naar een hoax. Die dan wel groot opgezet moet zijn.
Op wazige sites misschien... Als ik niet in TRU kwam wist ik hier niks van.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:56 schreef CoolGuy het volgende:
Als -ik zeg: als- dit daadwerkelijk een Halo 3 marketingstunt is, dan is de missie op zich toch wel redelijk geslaagd, veel aandacht hiervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |