Op zich kan ik het aan een partner wel waarderen dat ze heel anders is als ik ben hoor. Maar idd, in dit geval is dat wat lastiger,quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:51 schreef TwistedDarling het volgende:
Zulke mensen zijn gewoon lastig als je niet zelf ook zo bent.
Juischt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
De discussie openen met "Hoi, je verstikt me." zal vermoedelijk ook niet direct tot een stortvloed van goede ideeën leiden.
TD woont dichterbijquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das wel een tikkeltje dramatisch he? Maaruh, ik wil dan wel zorg dragen voor Rosa hoor,!
quote:
Lucky bastard!quote:
ja in alles zijn we heel verschillendquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Op zich kan ik het aan een partner wel waarderen dat ze heel anders is als ik ben hoor. Maar idd, in dit geval is dat wat lastiger,.
Hm, dat is wel enigszins overdone.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:59 schreef liefie_ het volgende:
ja in alles zijn we heel verschillend
en in de meeste dingen vind ik dat leuk
maar als ik hoest dan denkt ie dat ik dood ga en krijg ik 3 weken lang beterschaps smsjes
(oke ik overdrijf een beetje.... 1 week dan)
Precies. Zoveel mensen zijn er niet die er een week over doen om te sterven.quote:
vind ik ookquote:
Spontaniteit is zoveel leuker. Als hij maar verandert.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:02 schreef liefie_ het volgende:
maar ja dat wil ik ook niet want ik wil hem niet veranderen
Mja, of het is een onlosmakelijk onderdeel van zijn persoon, of hij is gewoon nog erg dol van verliefdheid. Ik hoop dan voor je dat het dat laatste is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja in alles zijn we heel verschillend
en in de meeste dingen vind ik dat leuk
maar als ik hoest dan denkt ie dat ik dood ga en krijg ik 3 weken lang beterschaps smsjes
(oke ik overdrijf een beetje.... 1 week dan)
Agossie!quote:
ik ook maar als ie zo blijft dan verdwijnt mijn verliefdheid snel ben ik bangquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mja, of het is een onlosmakelijk onderdeel van zijn persoon, of hij is gewoon nog erg dol van verliefdheid. Ik hoop dan voor je dat het dat laatste is.
Bwuuuh. Zomer, noemen ze dat.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:09 schreef Kuukske het volgende:
Het is koud. En ik ben duizelig. Húú.
Oehquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:26 schreef liefie_ het volgende:
ik krijg zin in warme chocomel met slagroom
Er zijn verschillende soorten partytenten, en heb het dus niet over dat witte ding dat met 1 zuchtje wind de lucht in vliegt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:20 schreef liefie_ het volgende:
partytenten zijn kansloos en het is niet mijn feest dus het zal me een worst wezen of iedereen verzuipt in de regen of niet
Dat doe ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:24 schreef Anthraxx het volgende:
Vakantie.
11.5 jaar,quote:
quote:
10 punten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:12 schreef Burdie het volgende:
En wat is plato's definitie van student? Edit: ws. universiteit?
Dan is MTS ook studeren, was even moeilijk/makkelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:13 schreef Burdie het volgende:
Op de HTS is het ook best studeren hoor. HEAO is daarentegen een eitje.
Gaarne.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:13 schreef Burdie het volgende:
IJsje, anyone?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:38 schreef liefie_ het volgende:
nou zeg
ben ik weet ik hoe lang niet in die kralen winkel geweest.. ga ik vandaag weer eens... is ie dicht!
stomme eigenaresse heeft een ongelukje gehad
heb lekker wel warme chocomel met slagroom
Bijna klaarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:12 schreef Burdie het volgende:
En ik ben al zes jaar studente, met nog twee jaar te gaan.
En wat is plato's definitie van student? Edit: ws. universiteit?
Daar zeg ik geen nee tegen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:13 schreef Burdie het volgende:
IJsje, anyone?
Liever een biertje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:13 schreef Burdie het volgende:
IJsje, anyone?
Chocomelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:38 schreef liefie_ het volgende:
nou zeg
ben ik weet ik hoe lang niet in die kralen winkel geweest.. ga ik vandaag weer eens... is ie dicht!
stomme eigenaresse heeft een ongelukje gehad
heb lekker wel warme chocomel met slagroom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |