TD woont dichterbijquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das wel een tikkeltje dramatisch he? Maaruh, ik wil dan wel zorg dragen voor Rosa hoor,!
quote:
Lucky bastard!quote:
ja in alles zijn we heel verschillendquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Op zich kan ik het aan een partner wel waarderen dat ze heel anders is als ik ben hoor. Maar idd, in dit geval is dat wat lastiger,.
Hm, dat is wel enigszins overdone.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:59 schreef liefie_ het volgende:
ja in alles zijn we heel verschillend
en in de meeste dingen vind ik dat leuk
maar als ik hoest dan denkt ie dat ik dood ga en krijg ik 3 weken lang beterschaps smsjes
(oke ik overdrijf een beetje.... 1 week dan)
Precies. Zoveel mensen zijn er niet die er een week over doen om te sterven.quote:
vind ik ookquote:
Spontaniteit is zoveel leuker. Als hij maar verandert.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:02 schreef liefie_ het volgende:
maar ja dat wil ik ook niet want ik wil hem niet veranderen
Mja, of het is een onlosmakelijk onderdeel van zijn persoon, of hij is gewoon nog erg dol van verliefdheid. Ik hoop dan voor je dat het dat laatste is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja in alles zijn we heel verschillend
en in de meeste dingen vind ik dat leuk
maar als ik hoest dan denkt ie dat ik dood ga en krijg ik 3 weken lang beterschaps smsjes
(oke ik overdrijf een beetje.... 1 week dan)
Agossie!quote:
ik ook maar als ie zo blijft dan verdwijnt mijn verliefdheid snel ben ik bangquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mja, of het is een onlosmakelijk onderdeel van zijn persoon, of hij is gewoon nog erg dol van verliefdheid. Ik hoop dan voor je dat het dat laatste is.
Bwuuuh. Zomer, noemen ze dat.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:09 schreef Kuukske het volgende:
Het is koud. En ik ben duizelig. Húú.
Oehquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:26 schreef liefie_ het volgende:
ik krijg zin in warme chocomel met slagroom
Er zijn verschillende soorten partytenten, en heb het dus niet over dat witte ding dat met 1 zuchtje wind de lucht in vliegt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:20 schreef liefie_ het volgende:
partytenten zijn kansloos en het is niet mijn feest dus het zal me een worst wezen of iedereen verzuipt in de regen of niet
Dat doe ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:24 schreef Anthraxx het volgende:
Vakantie.
11.5 jaar,quote:
quote:
10 punten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:12 schreef Burdie het volgende:
En wat is plato's definitie van student? Edit: ws. universiteit?
Dan is MTS ook studeren, was even moeilijk/makkelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:13 schreef Burdie het volgende:
Op de HTS is het ook best studeren hoor. HEAO is daarentegen een eitje.
Gaarne.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:13 schreef Burdie het volgende:
IJsje, anyone?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:38 schreef liefie_ het volgende:
nou zeg
ben ik weet ik hoe lang niet in die kralen winkel geweest.. ga ik vandaag weer eens... is ie dicht!
stomme eigenaresse heeft een ongelukje gehad
heb lekker wel warme chocomel met slagroom
Bijna klaarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:12 schreef Burdie het volgende:
En ik ben al zes jaar studente, met nog twee jaar te gaan.
En wat is plato's definitie van student? Edit: ws. universiteit?
Daar zeg ik geen nee tegen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:13 schreef Burdie het volgende:
IJsje, anyone?
Liever een biertje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:13 schreef Burdie het volgende:
IJsje, anyone?
Chocomelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:38 schreef liefie_ het volgende:
nou zeg
ben ik weet ik hoe lang niet in die kralen winkel geweest.. ga ik vandaag weer eens... is ie dicht!
stomme eigenaresse heeft een ongelukje gehad
heb lekker wel warme chocomel met slagroom
Eerst even met de auto karren en dingen regelen.. Denk dat 't een filmpje kijken vanavond wordt.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:10 schreef Aarti het volgende:
*loopt hevig scheldend voorbij*
Dat zou hier ook maar zo eens kunnen gebeuren! Met fijn gezelschap (quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Eerst even met de auto karren en dingen regelen.. Denk dat 't een filmpje kijken vanavond wordt.
Dankjequote:
Nee, de IBG is gewoon een kutinstantie.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Oke. Nu heb ik dus een nieuwd DigiD. Fijn geactiveerd. Aangemeld bij Mijn IBG. Maar nu kan ik daar nergens iets vinden over het aanvragen. Alleen dat het het via MIJN IBG is aan te vragen, maar daarna zie ik het nergens meer staan.
Ben ik nou zo blind of wat?!![]()
Hoe burgerlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:32 schreef Anthraxx het volgende:
Net een 3 persoonsbank gekocht.
Hij heeft er in ieder geval niet meteen de 2 en 1-zits bij gekocht. Nu kan hij nog 2x terug voor eenzelfde vorm van genot!quote:
Waar ben je in godsnaam aan begonnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:36 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dankje![]()
Wil je me niet helpen met mn kostuums in elkaar zetten?![]()
Ik heb net tule met een triljoen veiligheidsspeldjes aan mn jurk vastgezet![]()
Want? Ik had gewoon een bank nodig. En van 800 euro voor 200 euro (met een klein krasje) vind ik een zeer goede deal.quote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, de IBG is gewoon een kutinstantie.
Rustig Annie, het was in het geheel niet denigrerend bedoeld.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Want? Ik had gewoon een bank nodig. En van 800 euro voor 200 euro (met een klein krasje) vind ik een zeer goede deal.
Ja, maar ik ben niet burgerlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Rustig Annie, het was in het geheel niet denigrerend bedoeld.![]()
ABN is te koopquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet burgerlijk.
We hadden gewoon een bank nodig.
An sich niet onpraktisch zo'n bank.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet burgerlijk.
We hadden gewoon een bank nodig.
* nixxx maakt filmpje en zet op youtubequote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:10 schreef Aarti het volgende:
*loopt hevig scheldend voorbij*
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:07 schreef liefie_ het volgende:
nou ik ga morgen met mr liefie_ naar ikea
ook lekker burgelijk
* webspider download en bewondert. Best een uitgebreid vocabulaire nog.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx maakt filmpje en zet op youtube
Ik denk dat mensen burgerlijkheid gelijk stellen aan saaiheid.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:20 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat hebben mensen toch tegen burgerlijkheid?
zelfs Q is niet zo clingyquote:
go read your FBquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:01 schreef liefie_ het volgende:
ik heb een mooie ketting gemaakt
dat jullie t maar even weten
already did! go read yours!quote:
yes madamquote:
welke film?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:18 schreef CherryLips het volgende:
wat kunnen 13-jarige vmbo'ers een film in de bios toch mooi verzieken.
betekend dat, dat de film wel goed was?quote:
Het zijn gewoon bange huillies.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen burgerlijkheid gelijk stellen aan saaiheid.
Op zich best toepasselijk dat 13-jarigen die film verzieken.quote:
Ik heb anders niks negatiefs over burgerlijkheid gezegd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:27 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het zijn gewoon bange huillies.
Voel je je aangesproken dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb anders niks negatiefs over burgerlijkheid gezegd.![]()
Ja, want ik maakte als eerste een opmerking over burgerlijkheid.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken dan?
Jaja, niet iedereen over een kam scheren blablabla yadayada.
Ik ga niet alle uitzonderingen erbij noemen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |