na 13uur, best ruim begripquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wanneer komt je tentamenuitslag precies of weet je dat niet?
ik denk t nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dan seks je hem moe tot maandagochtend?
Goedmaakseksen tot maandagmiddag dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik denk t niet
we hebben dingen te doen en ik vind mr liefie_ niet zo lief op het moment
Collega's zwermen rond mijn computerbeeldscherm hierquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:56 schreef Burdie het volgende:
Checkmaildan!
Om nog dronken-er te worden!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:55 schreef Burdie het volgende:
Mijn enige échte vrijdagmiddaggedachte is: "waarom had ik ook alweer na die cocktail nog bier gehaald?".
Leuk. Collega'squote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Collega's zwermen rond mijn computerbeeldscherm hier.
Ja, waarschijnlijkquote:
Luv themquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:05 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk. Collega's
nee daarvoor vind ik m nog te stomquote:
What did he do?quote:
En terecht!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:12 schreef Burdie het volgende:
[..]mijn huisgenootje vindt het kralengordijn ook supermooi!
niet is specifieksquote:
Helaas kan ik me prima voorstellen hoe irritant dat is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niet is specifieks
en niet iets waar andere meisjes boos om worden gok ik
maar hij is gewoon zo totaal op mij gefocust!!
echt vreselijk irritant eerlijk gezegd...
Blijmee?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En terecht!
Hier hangt ie nu ook amateuristisch voor m'n balkondeur whehe.
had jij ook zo'n vriendje?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Helaas kan ik me prima voorstellen hoe irritant dat is.
he vervelend M-Mquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:22 schreef Memento-Mori het volgende:
niet gehaald....
Das wel lastig ja, als je er dan ook nog een eigen leven op na wil houden,quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niet is specifieks
en niet iets waar andere meisjes boos om worden gok ik
maar hij is gewoon zo totaal op mij gefocust!!
echt vreselijk irritant eerlijk gezegd...
idd!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:25 schreef Frezer het volgende:
voor M-M.
[..]
Das wel lastig ja, als je er dan ook nog een eigen leven op na wil houden,.
Nope was en her dus moet het vak volgend jaar opnieuw doen en wss het andere vak van dit semester ookquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
he vervelend M-M
was het een her? of mag je hem nog over doen?
ow dat is rot!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nope was en her dus moet het vak volgend jaar opnieuw doen en wss het andere vak van dit semester ookachja dan moet het wel lukken
Dat is de oorzaak van het door elkaar drinken van dranken. Het is aangetoond dat het beter is om bij 1 alcoholische soort te houden, dan verschillende dranken te drinken door elkaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk.
Vervelend hoe je in een dronken bui last krijgt van bierdorst. En de volgende dag brakjes bent. Huuu.
Het is ook aangetoond dat dat bij de meeste mensen toch echt psychosomatisch is. Net als de diverse wijn-bier-volgorde spreekwoorden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is de oorzaak van het door elkaar drinken van dranken. Het is aangetoond dat het beter is om bij 1 alcoholische soort te houden, dan verschillende dranken te drinken door elkaar.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:22 schreef Memento-Mori het volgende:
niet gehaald....
ik heb me misschien 5 keer in mn leven brak gevoelt de ochten er na en nog nooit ziek gewordenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is ook aangetoond dat dat bij de meeste mensen toch echt psychosomatisch is. Net als de diverse wijn-bier-volgorde spreekwoorden.
Jammer, volgende keer beter.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:22 schreef Memento-Mori het volgende:
niet gehaald....
Zeker. Overdag is de afbeelding helaas niet zo goed te zien (de lucht is geen goede achtergrondquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Blijmee?.
Ik vind 'm zo super.
Het hele huis fleurt er van op.
Of je drinkt niet genoeg,quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb me misschien 5 keer in mn leven brak gevoelt de ochten er na en nog nooit ziek geworden
dus ik ben gewoon een bikkel
al zeg ik het zelf
Goede excuses hebben voor zulke dingen zijn okay.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nu ga ik me vanavond klem zuipen
Goed voor je keel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nu ga ik me vanavond klem zuipen
Ja. Maar dat is al lang geleden en we waren allebei nog erg jong.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
had jij ook zo'n vriendje?
hoe heb je t opgelost?
De discussie openen met "Hoi, je verstikt me." zal vermoedelijk ook niet direct tot een stortvloed van goede ideeën leidenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:43 schreef TwistedDarling het volgende:
Anders weet die jongen ook niet wat ie er nou mee aan moet.
dat kan zijnquote:
dat heb ik al gedaan...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is al lang geleden en we waren allebei nog erg jong.
Dus het is nooit opgelost, het ging gewoon uit.
Maar goed, dat kan beter natuurlijk. Ga dit weekend gewoon eens een goed gesprek erover aan.
Waarbij je moet proberen niet te verwijtend te klinken, denk ik. Aangeven wat je niet zo prettig vind en ook hoe je het dan wel graag zou zien. Zelf met een oplossing komen is vaak het beste volgens mij.
Anders weet die jongen ook niet wat ie er nou mee aan moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |